Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
48
Beyler merhaba alt sakal almaya gidiyorum tam olarak nasil takılır bilmiyorum size zahmet fotoğraf yollayabilir misiniz.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Sahibinden.com da 300085210 ilan numaralı Mondial MH Driftimi satıyorum. İlgilenen arkadaşlara duyurulur...
 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
6
Arkadaşlar yaklaşık 2 aydır motorsikleti kullaniyorum. Sıkıntılarım şunlar
☆Sanki motor çok yakıyo normal depoyla yedek hariç yani 330 km gidiyo normalmıdir?
☆ilk yağ değişimimi 580 km de yaptırdim servis mondialin yağını koydu sizce mondialin kendi yagi iyimidir?
●Motorla kasislerden hız tümseklerinden geçerken ön amortisördenmidir fardanmıdır nerden geldiğini tam kestiremediğim bir tak sesi geliyor bu neyin sesi neyin fesidir?
●motoru park yaparken motorun üstünden kalkınca ön amortisör 2-3 saniye sonra yukarı çıkıyor. Yani sanki ön amortisörün ayarı çok yumuşak sanki biraz sert olsa bu geri dönüş ani olacak sanki veya amortisör basık kalmayacak.
●plaka lambası beyaz renk yanan pır pır etmeye başladı çözüm nedir?
●en büyük sıkıntılarımdan biride ıslak yolda ön teker ayakkabı pantolonu acayip batırıyo ön çamurluk kısa kalıyo çözüm bulan var mı varsa resim atarmı?
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaşlar yaklaşık 2 aydır motorsikleti kullaniyorum. Sıkıntılarım şunlar
☆Sanki motor çok yakıyo normal depoyla yedek hariç yani 330 km gidiyo normalmıdir?
☆ilk yağ değişimimi 580 km de yaptırdim servis mondialin yağını koydu sizce mondialin kendi yagi iyimidir?
●Motorla kasislerden hız tümseklerinden geçerken ön amortisördenmidir fardanmıdır nerden geldiğini tam kestiremediğim bir tak sesi geliyor bu neyin sesi neyin fesidir?
●motoru park yaparken motorun üstünden kalkınca ön amortisör 2-3 saniye sonra yukarı çıkıyor. Yani sanki ön amortisörün ayarı çok yumuşak sanki biraz sert olsa bu geri dönüş ani olacak sanki veya amortisör basık kalmayacak.
●plaka lambası beyaz renk yanan pır pır etmeye başladı çözüm nedir?
●en büyük sıkıntılarımdan biride ıslak yolda ön teker ayakkabı pantolonu acayip batırıyo ön çamurluk kısa kalıyo çözüm bulan var mı varsa resim atarmı?
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.

yakit kullanima bagli bende 330 geciyor bazen ama hemen bitmiyor yedek gene 50 60 km goturuyor yag olarak kisin 10 40 castrol yazin 15 50 kullaniyom ben tumseklerden gecince bendede ayni sorun var tak tak yapiyor vurma gibi servisede sormustum amartisorler kapandigi icin derin cukurlarda yapar dedi falan genel sorun heralde bunlar amortisorler dedigin gibi ustundeyken inik basik gibi oluyor motor yumusak onler plaka lambasida kronik sorun pir pir yapiyo sonra bi bakmisin yanmiyor bidaha bende camur atma olayi olmadi hic ayaklara motor blogu oluyorda ustume gelmedi hic ole
 
Katılım
19 Nis 2016
Mesajlar
10
Arkadaşlar 2014 model 2015 kasım ayı trafiğe çıkışlı driftim satılıktır.İlgilenen özelden yazsın.
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
52
s.a

arkadaşlar kamp gitmeyi düşünüyorum istanbul dan abanta .

mont.
arka canta ( heybe )
yan canta
sanırım arka canta ıçın bırde canta demırı lazım mıs
ve navigasyon olarak kulanıcam telefon tutucu lazım

bütcem max 500-550 olur yardımlarınıza muhtacım ...

bu 2 sini alırsam arka canta problemım cozulurmu sızce demır ve canta uyumlumu acaba ?

http://www.kalyoncumotor.com/MONDIAL-125-MH-
DRIFT-CANTA-TASIMA-DEMIRI-PORTBAGAJ,PR-4584.html


http://www.kalyoncumotor.com/MAXEM-45-LITRE-ARKA-CANTA,PR-4948.html
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
52
bızım motorlara arka canta dırek takıla bılıyomu yoksa arka demır takmak zorunda mıyız
 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
6
Arkadaşlar farın altında kablo yumağı direksiyon kilidine temas ediyodu. O farın arkasındaki soketli kablo topunu ayaelayabilmek için farı söktüm birde ne göreyim kilometre telini direksiyon kilidinin oturduğu zemin yemiş kesmiş nerdeyse. Neyse biraz detaylı bakınca gördüm ki montaj hatası olduğu kanaatine vardım. Km teli sağdan gelip sol delikten geçirilip göstergeye, önfren hidrolik borusuda soldan gelip farın altının monte edildiği tabladaki sağ delikten geçirilip yukarı çıkartılısa hiç temas etmiyo habariniz olsun. Fakat farın arkasında o soketli kablo yumağı sizlerde nasıl duruyo fotoğraf atabilirmisiniz?
Bugün zincir ayarını öğrenmek için kurcalayımda dedim yalnız park ayağında iken zincir metreyle ölçtüm 2,5 cm esniyoken üzerine normal oturulduğunda 1 cm esniyo bu normalmi?
Yoksa üzerine oturuluyoken mi 1-2 cm esnemesi mi lazım?
Ve zincir ayarı yaparken yan vidaları gevşetip arka vidalardan germeyi yaptıktan sonra esneme oranı 3 cm se yan vidaları sıktıntan sonra bu esneme 2 cm e düşüyo bu ayarı nasıl yapacağız?
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar, motorum 2011 ağustos çıkışlı 24.800 km'de . Şuana kadar büyük bi sorun çıkarmadı, ama şu kıştan sonra bi değişti, önce yakıt arttı 4.5 litre ile 120-130 km ancak yapabiliyorum(daha önce 150-160 km'yi görürdüm).Aynı zamanda şu havaların ısınmasıyla birlikte sürüş zevkimde düşmeye başladı.10-15 km'den sonra çekişten düşmeye,fazlasıyla titremeye başladı.Şöyle ki bugün 30km yolda önce egsoz nikelajı vidası düştü,avadanlık kapağı düştü.Titreşimden nasibini almayan yer kalmadı.Acaba yağ ile alakası olabilir mi diyorum(Castrol 10-40 kullanıyorum).
 
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
11
Motorun altından akıllara zarar bi ses geliyor. Bugun goturdum ustaya birisi o ses normal dedi. Bi baska usta adam akilli dinledi krang gitmis sana 400 liraya patlar dedi bu kadar tutarmi bu is
 
Katılım
27 Eki 2015
Mesajlar
14
Arkadaşlar herkese merhaba uzun zamandır forum takipçisiyim eylül 2015 ten beri drift kullanıyorum motorum 3500 km de.Şuana kadar motorumda herhangi bir değişiklik yapmadım fakat gücü artık tatmin etmiyor ayrıca 2 kişi 40 45 km den sonra yoruluyor bu sebeplerden ötürü mh drift için olan 200 cc silindir taktırmak istiyorum kalyoncumotor da mevcut.Sorum şu aranızda kullanıp sıkıntı yaşayan oldu mu ya da değiştirirsem herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım? ayrıca 200 cc silindir taktıktan sonra hangi egzozu kullanabilirim sessiz olması önceliğim.
İyi forumlar.
 
Katılım
8 Haz 2016
Mesajlar
1
Selamunaleyküm arkadaşlar bende iki gün önce 2014 model 5 bin km. de 2. el bir drift aldım . Daha önceden ybr kullanmış biri olarak genel anlamda hoşuma gitti fakat bir kaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim :

1-Motorla giderken ön taraflardan nedenini bilmediğim bir zırıltı sesi geliyor sanki bi yer başka bi yere vuruyomuş veya sürtüyomuş gibi başkasında olan varmı?
2-Düşük devirlerde örn. 2. veya 3. viteste sabit 4 veya 5 bin devirlerde gitmek istediğim zaman bir gaz yeme sıkıntısı oluyor gazı sabit tutuyorum fakat motor hık hık yapıyor bazen nasıl çözumlerım sabıt gıdebılmek için ?
Şimdilik sorularım bu kadar hepinize şimdiden teşekkür ederim hayırlı ramazanlar...
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
23
1. soruna cevap olarak bende de önden sarı plastik rüzgar koruma etrafındaki siyah çerçeve varya tam oturmamış ondan geliyodu söktüm atım ses kalmadı belki sende başka birşeydendir.
2 . olarak bendede oldu tekleme ngk buji aldım düzeldi 20 tl gibi bunu taktırınca tekleme falan kalmadı.
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
71
Konu da açtım ama bi sonuç cikmadı belki burda bilen vardır

Arkadaşlar dün akşam yaptığım kaza sonucu motorun sesinde bi acayiplik oldu sanki çalışırken tıslıyo gibiydi.Akşam bi şey göremedim.Bu gün bi daha baktım.Eksoz biraz yamulmuş sanki. motor sağa yattı.Egzos biraz sola doğru içeri girmiş gibi.Yağ göstergesini olduğu o yuvarlak yerin altına girmiş.Size sorum bu halde çalışsa ne gibi bi sorun olur. Veya yaptırılabilir mi.Yaptırırsam çok masraf çıkartır mı.Şimdiden teşekkürler.

http://hizliresim.com/8181mn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst