başıma tuhaf bir olay geldi motoru 1 aydır kullanmamıştım geçen gün çalıştırıp bineyim dedim devir saatim 0 daydı çalıştırdım herşey normal ısıttım bindim şuan devir saayim 1 devirde kalıyor nedense
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
Sorunum düzeldi
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
Sorunum düzeldi