Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
başıma tuhaf bir olay geldi motoru 1 aydır kullanmamıştım geçen gün çalıştırıp bineyim dedim devir saatim 0 daydı çalıştırdım herşey normal ısıttım bindim şuan devir saayim 1 devirde kalıyor nedense

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

Sorunum düzeldi
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
başıma tuhaf bir olay geldi motoru 1 aydır kullanmamıştım geçen gün çalıştırıp bineyim dedim devir saatim 0 daydı çalıştırdım herşey normal ısıttım bindim şuan devir saayim 1 devirde kalıyor nedense

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

Sorunum düzeldi

Neyden yapiyomus kendi kendimi duzeldi
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Ön frene hızlı sert basıp bıraktıgınızda gidon tak tak vuruyor gibi oluyormu ? Bir boşluk var sanki.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
bendede var otak vurma sesi furşntakımı sanıyorum ama deniyorum boşlukta yok gibi ön amortisörlere yağ koyarak sertleştiremeyizmi
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
5
Merhaba , nasipse haftaya 2014 model beyaz driftimle aranıza katılmış olacağım.Bazı sorularım olacak cevaplarsanız sevinirim :)
Hangi motor yağını onerirsiniz ?
Lastikleri normal iç lastikli mi?
Önerebileceğiniz beyaz ışık var mı ?
Hafif modifiye onerilerinizi bekliyorum.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Merhaba , nasipse haftaya 2014 model beyaz driftimle aranıza katılmış olacağım.Bazı sorularım olacak cevaplarsanız sevinirim :)
Hangi motor yağını onerirsiniz ?
Lastikleri normal iç lastikli mi?
Önerebileceğiniz beyaz ışık var mı ?
Hafif modifiye onerilerinizi bekliyorum.

Ozaman şimdiden Hoşgeldin.
1)Önerim MOTUL 10w40/5100-7100,IPONE gibi markalar.
2)Dublex yani Tubeless olmalı istersen iç lastik takıyorlar.
3)Beyaz ışık xenon takabilirsin,6000K vs.
4)Hafif modifiye olarak "Elcik,Ayna,Jant şeridi,Açık filtresi,Amerikan Park,Normal park ledlerinide farklı renk yapabilirsin,Plakanın altına F1 Çakar,Sinyal Far lara film uygulaması , Çeşitli sticker lar falan filan.Bir çok şey var ama bütçede önemli..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

bendede var otak vurma sesi furşntakımı sanıyorum ama deniyorum boşlukta yok gibi ön amortisörlere yağ koyarak sertleştiremeyizmi

Bende furş takımı sanıyorum.Normalde yoktu, Orjinal jantlarımı takıtm sorun böyle başladı) 80 km üstü gidon acayip sallıyor bırakırsan depo tokatlamaya kadar yolu var.Diğerlerini takıcam geri..
süspansiyona yağı nasıl koyacağız ?
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
5
Xenon biraz masraflı olacak bide trafikte sıkıntılı oluyormuş merceksiz olursa. Ben kendi ampulünü sökup kolayca takabileceğim beyaz ışık arıyorum. Bu şekilde bildiğiniz var mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

Xenon biraz masraflı olacak bide trafikte sıkıntılı oluyormuş merceksiz olursa. Ben kendi ampulünü sökup kolayca takabileceğim beyaz ışık arıyorum. Bu şekilde bildiğiniz var mi ?
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
ben ustamla görüştüm biraz sertleştirebilirmiyiz die oda yağ ilave edebiliriz dedi ben gidonu salsam düz gidiyor ama tak sesi var nedense anlamıyorum sizin balans tan olabilirmi acaba ?
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Benim ses problemini çözdüm
TESPİT:Çukur,tümsek,frenleme ve bozuk yolda gidon tıkırtı yapıyor tak tak vuruyorsa bilinki furş parçalarındandır.
ÇÖZÜM YOLU:Bendeki sorun basitmiş(SİZİNKİ FARKLI OLABİLİR). Gidonda tam boğaz kısmında bir parça var onu SAAT YÖNÜNDE çevirin sıkın en son gidonu tutan yeri sıkın işlem tamamdır..

Ayrıca birazdan Bakıma gideceğim MONDİAL SERVİSİ ne. 16.000 KM de motor
Videolu çözüm https://youtu.be/INOLXMFO8Po
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Benim ses problemini çözdüm
TESPİT:Çukur,tümsek,frenleme ve bozuk yolda gidon tıkırtı yapıyor tak tak vuruyorsa bilinki furş parçalarındandır.
ÇÖZÜM YOLU:Bendeki sorun basitmiş(SİZİNKİ FARKLI OLABİLİR). Gidonda tam boğaz kısmında bir parça var onu SAAT YÖNÜNDE çevirin sıkın en son gidonu tutan yeri sıkın işlem tamamdır..

Ayrıca birazdan Bakıma gideceğim MONDİAL SERVİSİ ne. 16.000 KM de motor
Videolu çözüm https://youtu.be/INOLXMFO8Po

Benim cukurlarda dedigin gibi tak tak diye vurma gibi yapiyor bende denicem bakalim duzelcekmi
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
ben ustamla görüştüm biraz sertleştirebilirmiyiz die oda yağ ilave edebiliriz dedi ben gidonu salsam düz gidiyor ama tak sesi var nedense anlamıyorum sizin balans tan olabilirmi acaba ?

Gösterge yada ön fren hortumu frene basıp amasör kapanınca plastik bir parçaya vuruyor olabilir.

Ön çamurluğun ucu varsa koruma demirine çarpıyor olabilir

Kornann ucu aynı şekilde ön çamurluğa vuruyor olabilir.

Furştan olacağını sanmıyorum o sesin.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
ben ustamla görüştüm biraz sertleştirebilirmiyiz die oda yağ ilave edebiliriz dedi ben gidonu salsam düz gidiyor ama tak sesi var nedense anlamıyorum sizin balans tan olabilirmi acaba ?

Gösterge yada ön fren hortumu frene basıp amasör kapanınca plastik bir parçaya vuruyor olabilir.

Ön çamurluğun ucu varsa koruma demirine çarpıyor olabilir

Kornann ucu aynı şekilde ön çamurluğa vuruyor olabilir.

Furştan olacağını sanmıyorum o sesin.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Ben depdep37 dedigi yeri sıktım gene yapiyor direksiyon sertlesti biraz bu onden plastik biseye carpiyor gibi cukurlarda zuzuw dedigi gibi olabilir yada ön kafaliktan gelen bi sesede benziyor
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
302
michelin pilot street leri taktırdım güzel oldu gerçekten farkı hissettiriyor şiddetle tavsiye ediyorum

Ben de pirelli ya da michelin düşünüyorum, arada araziye de girdiğim için pirelli daha mantıklı geliyor. Üstündeki CST lastikler ısınınca az çok iş görüyor ama, ısınması da bayağı sürüyor. Virajlara daha güvenli girmek istiyorum artık 😊

LS 2 kaskları hakkında ne düşünüyorsunuz? Önerdiğiniz bir modeli var mı? Başka kask önerileri de alabilirim. Sağolun

Artçıma aldık ls2ff351, iç malzemesi kaliteli ama kaskı elime aldığımda plastik yapısından dolayı güven vermiyor. MT ya da nitro öneririm.

Beyler. Geçen bi laçin yapayım dedim gittim dönüşte motor istop etti. Benzin bitmiş bende bekliyordum bitmesini zaten. neyse taktım yedeğe geldim buraya, arkadaşın da benzin bitmiş 15 tl paramız var iki motora 7.5'şar tllik attırdık.eve gelirken yedek de bitti normale aldım vs vs vs...


Şimdik motor sıfır km de 60 tl lik benzin aldı. benzin ortalama 370 km de bitti (yedek dahil)

Hesaplarıma göre ortalama 5 litre yakmışım :santa: :silent:

A) Alet rodajda daha yakar sen merak etme.
B) Motoru yatırınca bi varil benzin yere dökülmüştür
C) Hortumlanmıştır
D) Akıtıyor


Sizce hangisi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

Eidt:
Motor Kapalı garajda muhafaza edilip, Yola çıkılmadan önce ısıtılıp Yüksek devirlere kadar zorlanmamıştır.

Ben de 4050 kmde 2015 model drift sahibiyim. Çook sakin kullanımda 2.7, olabildiğince agresif kullanımda 4.5 litre / 100 km yakıyor.

Arkadaşlar sizde de ön frene asılınca ön tarafta sağa doğru dalma oluyor mu ? ip gibi durmuyor motor .

Evet oluyor, çok iğrenç bir durum. Dengemi bozuyor bazen.


Ön frene hızlı sert basıp bıraktıgınızda gidon tak tak vuruyor gibi oluyormu ? Bir boşluk var sanki.

İlk 2000 kmde yapıyordu ama sonradan kesildi.

Merhaba , nasipse haftaya 2014 model beyaz driftimle aranıza katılmış olacağım.Bazı sorularım olacak cevaplarsanız sevinirim :)
Hangi motor yağını onerirsiniz ?
Lastikleri normal iç lastikli mi?
Önerebileceğiniz beyaz ışık var mı ?
Hafif modifiye onerilerinizi bekliyorum.

Hayırlı uğurlu olsun diyelim 😊
Ben motul, castrol ve mondoil denedim

Benim sana tavsiyem castrol al. Drift kaliteli yağı sevmiyor mu ne anlamadım. Castrolda bariz titreşim azalıyor ve vites geçişleri rahatlıyor. Ama motulda da motor daha bi atikleşiyor gibi geldi 😊

Benim ses problemini çözdüm
TESPİT:Çukur,tümsek,frenleme ve bozuk yolda gidon tıkırtı yapıyor tak tak vuruyorsa bilinki furş parçalarındandır.
ÇÖZÜM YOLU:Bendeki sorun basitmiş(SİZİNKİ FARKLI OLABİLİR). Gidonda tam boğaz kısmında bir parça var onu SAAT YÖNÜNDE çevirin sıkın en son gidonu tutan yeri sıkın işlem tamamdır..

Ayrıca birazdan Bakıma gideceğim MONDİAL SERVİSİ ne. 16.000 KM de motor
Videolu çözüm https://youtu.be/INOLXMFO8Po

Teşekkürler😊
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
Xenon biraz masraflı olacak bide trafikte sıkıntılı oluyormuş merceksiz olursa. Ben kendi ampulünü sökup kolayca takabileceğim beyaz ışık arıyorum. Bu şekilde bildiğiniz var mi ?
Led ampuller var piyasada 15-25lira arası satılan..hem karşıdan geleni rahatsız etmiyor hemde xenon gibi aydınlatıyor...
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Benim ses problemini çözdüm
TESPİT:Çukur,tümsek,frenleme ve bozuk yolda gidon tıkırtı yapıyor tak tak vuruyorsa bilinki furş parçalarındandır.
ÇÖZÜM YOLU:Bendeki sorun basitmiş(SİZİNKİ FARKLI OLABİLİR). Gidonda tam boğaz kısmında bir parça var onu SAAT YÖNÜNDE çevirin sıkın en son gidonu tutan yeri sıkın işlem tamamdır..

Ayrıca birazdan Bakıma gideceğim MONDİAL SERVİSİ ne. 16.000 KM de motor
Videolu çözüm https://youtu.be/INOLXMFO8Po

Gittim mondial servisine beğenmedim hiç.
-Yapılanlar:Yağ Değişimi ( Shell advence 10w40.. ama 500 km sonra atarım bunu çok sert geçişleri var. ben motul koyarım ..
-Orta sehpa komple değişti ( Yenı sehpayı çekiçle vura vura taktı mahvetti.!
-Sanki motor üstten yağ kaçırıyo gibiydi conta değişin dedim./sıvı conta sürdü..!Normali yokmuydu ?
-Hava ayarı,subab kont.,debriyaj kont.,zincir kont.,dişli kont. gibi şeyler toplam 120₺ boşa gitti... :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst