Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
95
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar sıfır alsam bu motoru temiz kullanıp 10000 de satabilirmiyim 2. el piyasası nasıl bir arkadaş satamadım yazmış bi çekindim açıkçası lütfen bilgilendirirmisiniz beni
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Furkan kardeşim hayırlı olsun :) tek diyeceğim bakımlarını aksatma yeter canavar gibi motor :) bide dikkatli kullan ilk başlarda ben kaza yapmam düşüncesi oluyor ama her an önüne birşey fırlayacakmış gibi hazır ol kazasız belasız sürüşler :)

Hocam çok teşekkürler :) Ancak çok hızlı ve süratli sürmeme rağmen bu öglen ilk kazamı yaptım maalesef :pr: arkamda küçük kardeşim vardı Allah'a şükür bizde bişe yok önümdeki bayan araç sürücüsü (!) dur kalk vs. yapınca gazı ayarlayamadım bide boş ışığı yanmasına rağmen viteste kalıyor. en son hatırladığım gidon gökyüzüne bakıyordu duran arabaya çarptık malesef :salut: az önce servise bıraktım gösterge cam vs.kırıldı . en kötü kazam bu olsun inşallah :pale:
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
18
Cok gecmisolsun.allah kimseye kaza bela vermesin.vites bos isigi beni de yaniltiyo bazen o yuzden debriyajdan yavas yavas cekiyorm elimi.garaj duvarina carpiyodum bende.debriyaj ayari mi lazim bilemoyorum.sikintili bi durum
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
arkadaşlar sıfır alsam bu motoru temiz kullanıp 10000 de satabilirmiyim 2. el piyasası nasıl bir arkadaş satamadım yazmış bi çekindim açıkçası lütfen bilgilendirirmisiniz beni

Ankara'da geçen yaz araba alabilmek için acilen satılığa çıkardım. 2 haftada 2250 fiyat istedim. Arayan bile olmadı :D

ölücü 2 kişi 1000 lira vereyim vs dediler o kadar.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Hocam çok teşekkürler :) Ancak çok hızlı ve süratli sürmeme rağmen bu öglen ilk kazamı yaptım maalesef :pr: arkamda küçük kardeşim vardı Allah'a şükür bizde bişe yok önümdeki bayan araç sürücüsü (!) dur kalk vs. yapınca gazı ayarlayamadım bide boş ışığı yanmasına rağmen viteste kalıyor. en son hatırladığım gidon gökyüzüne bakıyordu duran arabaya çarptık malesef :salut: az önce servise bıraktım gösterge cam vs.kırıldı . en kötü kazam bu olsun inşallah :pale:

Kardeşim yapmasaydın keşke o kadar dedim sana yeterli tecrübe edinmeden kardeşini neden alıyorsun onudamı hiç düşünmedin. Bu seferlik şansına küçük bi kazayla kurtulmuşsun geçmiş olsun

vites boşta gösterip 1 de olma olayı bazen bendede oluyor yavaş bırakıyorum debriyajı

2.el piyasası büyük şehirlerde iyidir ama yaz aylarında. Bide landaki resimler önemli bende dün akşam sattım motoru ama sattığım çocuk 15 yaşında ve apaçinin önde gideni. motorla teker yapıcam felan diyo vitesli kullanmayıda yeni öğreniyor kaskı ilk defa görüyor gibiydi. 1 senedir cub kullanıyomuş onunla baya teker yapmış . Ne babalar var be adam ne kadar şımartıyosa artık çocuğun canını hiç düşünmüyor
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Geçmiş olsun Allah beterini göstermesin o vştes boşta iken aslında viteste olması tam geçmediği için oluyor mesela 2 den 1 e geçerken yancak olan ışığı yakıyor ama dişliden tam kurtulmuyor o zaman daha
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Kardeşim yapmasaydın keşke o kadar dedim sana yeterli tecrübe edinmeden kardeşini neden alıyorsun onudamı hiç düşünmedin. Bu seferlik şansına küçük bi kazayla kurtulmuşsun geçmiş olsun

vites boşta gösterip 1 de olma olayı bazen bendede oluyor yavaş bırakıyorum debriyajı

2.el piyasası büyük şehirlerde iyidir ama yaz aylarında. Bide landaki resimler önemli bende dün akşam sattım motoru ama sattığım çocuk 15 yaşında ve apaçinin önde gideni. motorla teker yapıcam felan diyo vitesli kullanmayıda yeni öğreniyor kaskı ilk defa görüyor gibiydi. 1 senedir cub kullanıyomuş onunla baya teker yapmış . Ne babalar var be adam ne kadar şımartıyosa artık çocuğun canını hiç düşünmüyor

sağol abi çok haklısın bu konuda. Ya hala tam olarak ne oldu hatırlamıyorum bi gökyüzüne baktık ..... kalktım motoru kapattım. tam da evin önünde düştük falan Allahtan bide bişe yok. makine de servise verdim kazadan sonra bu gün alacaktım okuldan çıkınca da yoruldum almadım daha dursun orda. Yalnız bundan sonra zırt pırt motora binmem ben abi :mrgreen:
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Aranızdan ayrılmadan önce son resimlerimi paylaşıyım :) Motoru sattım arkadaşlar pazartesi satışını veriyorum ve büyük ihtimal tvs apache alıcam :cherry:

Ümraniyede motor kullanmak ayrı bi keyif :cherry:








 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
arkadaşlar sıfır alsam bu motoru temiz kullanıp 10000 de satabilirmiyim 2. el piyasası nasıl bir arkadaş satamadım yazmış bi çekindim açıkçası lütfen bilgilendirirmisiniz beni
Satabilirsin fakat durumu önemli temiz olursa gider ve kırmızı rengi çok tutuluyor 2.eldede renk de önemli etken
 
Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
7
Motorum 690 km rede ilk bakımıını 482 kmrede yaptırmıştım usta sadece yağını(mondoil 15-40) değiştirdi yalandan yere bi kaç civata sıktı :/ kimi arkadaşlar var ilk 500 bakımını anlatmakla bitiremiyor kitapçıkta 2.ci bakımı 2000 km rede gösteriyor ama çok fazla bi aralık gibime geldi kaç km rede 2.ci bakıma götürmeliyim 2.ci bakımda kısaca neler yapılması gerekiyor ? Teşekkürler
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Motorum 690 km rede ilk bakımıını 482 kmrede yaptırmıştım usta sadece yağını(mondoil 15-40) değiştirdi yalandan yere bi kaç civata sıktı :/ kimi arkadaşlar var ilk 500 bakımını anlatmakla bitiremiyor kitapçıkta 2.ci bakımı 2000 km rede gösteriyor ama çok fazla bi aralık gibime geldi kaç km rede 2.ci bakıma götürmeliyim 2.ci bakımda kısaca neler yapılması gerekiyor ? Teşekkürler

Pek bisey yapmiyolar yagini degistirirler civatalara bakarlar bi kacina tamamdir ben binde bir yagini degistiriyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst