- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Ön amortisörlerde boşluk vardır, ön freni sıkıp bırakırken tekere bakarsan çamurluğun sağa sola oynadığını görürsün. Arkada çanta varsa o da biraz sallar gidonu.peki gidonu bırakınca acayip şekilde sağa sola sallıyor kafayı hız azalınca sallama azalıyor hız artınca sallamada artıyor yani gidonu tutmasan ne olur kim bilir bunun nedeni nedir _