Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben rialli'den 3 paket zincir almıştım tanesi 12-13 liradan. 2.5 senedir hâla bitiremedim zincirleri. Daha da bi paket zincir duruyo bu haftasonu arka dişliyi küçültürken o zinciri takıcam uygun diş sayısında kesip.
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
302
Arkadaşlar merhaba, kısmetse yarın motorumu, driftimi teslim alıyorum. Bayiden çıkartırken şuna dikkat et, bak burasına da baksınlar, orayı da sıksınlar. Dediğiniz yerler var mı? Herkese hayırlı günler..
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
aldığımdan beri motor askıları sıkılmamıştı komple bakıma soktum motoru kendim üst askı civatalarından ikisi gevşemiş birdr arka askı gevşemiş onları sıktım yağını değiştirdim zinciri temizledim tel süzgecin orada metal talaşları vardı orayı temizledim sıfır hava filtresi taktım arka maşayı sıktım şuan için titreşim bayağı azaldı sanırım üst askı ve alt aakı gevşediği için titreşimde artış vardı ayak peglerini wd 40 ladım çok rahat açılıp kapanıyorlar artık kampanadaki balata tozlarını temizledim orta maşa milini ayak frrn milini vites çubuğundaki mili gresledim amortisör civataiarını gresledim 3 4 saatimi aldı 1 hata yapyım arka amortisör civatasını insan gibi sıkmadığım için somun yalama oldu somun almam gerek hepinize iyi günler :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
aldığımdan beri motor askıları sıkılmamıştı komple bakıma soktum motoru kendim üst askı civatalarından ikisi gevşemiş birdr arka askı gevşemiş onları sıktım yağını değiştirdim zinciri temizledim tel süzgecin orada metal talaşları vardı orayı temizledim sıfır hava filtresi taktım arka maşayı sıktım şuan için titreşim bayağı azaldı sanırım üst askı ve alt aakı gevşediği için titreşimde artış vardı ayak peglerini wd 40 ladım çok rahat açılıp kapanıyorlar artık kampanadaki balata tozlarını temizledim orta maşa milini ayak frrn milini vites çubuğundaki mili gresledim amortisör civataiarını gresledim 3 4 saatimi aldı 1 hata yapyım arka amortisör civatasını insan gibi sıkmadığım için somun yalama oldu somun almam gerek hepinize iyi günler :)
Aldığından beri motoru indirmedin mi hiç ? 40000km falandı senin vay aaa :cherry: Ben şu ana kadar 3 kere indirdim. Birinde 150'lik yapmak için. Diğerinde egzantrik dişlisi değişimi için. Öbüründe de modifiye için. Motoru indirip bindirince motor saplamalarını sıkıyosun mecburen. Motor 18000km'de.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
yok motor inmedi :D 46 250 küsürde şuan
ama sen modifiye işlerini seviyorsun ben orrjinalden yanayım :D sanırım benim motorda 60 binde incek :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bana zincir lazim varmi onerebilceginiz bi site driftlerin kac bakla oluyor
Bakla sayısı sorun değil en uzunundan alıp kesersin. 428 128L zincir alırsın, 128 bakla sayısı. Zaten Drift'e direk uyan zincir yoktur heralde. Daha dün zincir dişli değişimi yaptım kendi motoruma. Eski zincirdeki bakla sayısını saydım sonra yeni taktığım değişik ölçüdeki dişliye göre 4 diş azalttım bakla sayısını, sonra zinciri avuç taşlama ile kestim sonuç mükemmel.
 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
18
Arkadaşlar ben michelin pilot Street lastik aldım ama nerde taktırıcağımı bilmiyorum normal motosiklet ustası takar mı yoksa lastikçiye götürmem gerekirmi balans ayarı vesaire işleri falanda vardır heralde eğer motosiklet ustası takıyosa takarken bilmem gereken bişi var mı şimdiden saolun :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
benim motorda vuruntu var beyler malesef bugün ustayla görüştüm motor değişmesi lazım dedi 250 tl :cyclopsan ya yağsız kalmış ya çok zorlanmış vs dedi ama bunların ikiside olmadı zaten ayda 2-5 sefer biniyorum motora şimdi bu olay canımı sıktı.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
benim motorda vuruntu var beyler malesef bugün ustayla görüştüm motor değişmesi lazım dedi 250 tl :cyclopsan ya yağsız kalmış ya çok zorlanmış vs dedi ama bunların ikiside olmadı zaten ayda 2-5 sefer biniyorum motora şimdi bu olay canımı sıktı.
Motor 250 liraya değişiyosa bi tane bana da gönder :) Krank mı vuruyo ? 150 lira civarı krank ama işçiliğe en az 250 lira gider haklı olarak. Kendim motor sökmüş toplamış biri olarak 250-300 lira işçiliğin normal olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Motor 250 liraya değişiyosa bi tane bana da gönder :) Krank mı vuruyo ? 150 lira civarı krank ama işçiliğe en az 250 lira gider haklı olarak. Kendim motor sökmüş toplamış biri olarak 250-300 lira işçiliğin normal olduğunu düşünüyorum.

Ses geliyor motordan şıkır şıkır ustada bindi piston segman krank ister bakmak lazım dedi. 150 lira set 100 lirada kendi alıyor.Belki bende kendim değiştiricem, bakalım kendi motorunu dağıtıp toplayan bir arkadaşla.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
nabıyonuz bu driftlere ben hep yüksek devir kullanırım gene birşey olmuyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------

Yola çıkmaya hazırız :)






 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
18
Arkadaşlar ben michelin pilot Street lastik aldım ama nerde taktırıcağımı bilmiyorum normal motosiklet ustası takar mı yoksa lastikçiye götürmem gerekirmi balans ayarı vesaire işleri falanda vardır heralde eğer motosiklet ustası takıyosa takarken bilmem gereken bişi var mı şimdiden saolun (öncedende yazmıştım ama belliki farketmediniz yardımcı olursanız sevinirim :) )
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar ben michelin pilot Street lastik aldım ama nerde taktırıcağımı bilmiyorum normal motosiklet ustası takar mı yoksa lastikçiye götürmem gerekirmi balans ayarı vesaire işleri falanda vardır heralde eğer motosiklet ustası takıyosa takarken bilmem gereken bişi var mı şimdiden saolun (öncedende yazmıştım ama belliki farketmediniz yardımcı olursanız sevinirim :) )

motosiklet lastiği takan yerler varsa onlarda taktırabilirsiniz veya en yakın ilde varsa orası da olur, balans ayarı da yaptırın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst