Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Bendede ayaklkklarda gidonda titresim oluyo aslinda cok hissedilmiyo ama uyusuyo gende gidikliyomus gibi oluyo uzun surunce sizdede oluyormu bide yag incelince uzun yolda biraz daha artiyo gibi titresim sanki
 
Katılım
7 Kas 2009
Mesajlar
6
S.a arkadaslar iyi bayramlar öncelikle. Dün motorla gezerken benzin biter gbi oldu aslinda benzin vardi ama bitti heralde diye dusunup yedek depoya gectim bi sure normal ilerledim ve sonra yine ayni sekilde tekledi ve durdu tekrar tekrar calstirmayi denedim calismadi. Calissada sanki benzin gelmiyor gbi tekliyor gazi biraktgm an stop ediyor hep. Ben sorunu anlayamadim bakabilecegim yerlere baktm motorda bujiyi söküp temizledim depoyu bosalttm belki pislik vardir dye baktim bsy bulamadim hava filtresini cikarmistim 2hafta once acaba oradan kaynakli bi problem mi olustu daha once basina gelen anlayan birileri varsa aciklayabilir mi ??
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
hava filtresini neden cikardinki toz yutturdun motora bosu bosuna karburatoru temizle belki memesi filan tikanmistir
 
Katılım
7 Kas 2009
Mesajlar
6
son gazda bu sekilde zor calisiyo belki daha iyi anlarsınız https://m.youtube.com/watch?v=NaTWUfZfpF4

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

Daha oncede cikarmistim uzun sure oyle gezmistim bsy olmamisti ztn köyde flnda kullanmiyorm sehir ici hep
 
Katılım
30 Haz 2014
Mesajlar
25
Hava filtresini kesinlikle çıkarıp çalıştırmamanız gerektiği bakım defterinde bile yazıyor hata yapıyosunuz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
113
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de bugün aranıza katılmış bulunmaktayım :) suan motor 10km de. Perdeyi aralayıp aralayıp bakıyorum. Motor çok ısınıyor şu anlık ama rodajdan galiba bir de çok yukarda kavrıyor yarın serviste baktırıcam mecbur
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Dur kalk trafikte motor devrini düşük tutmaya çalışın. 2. 3. viteslere hemen geçin. Yavaşken rüzgar yemediği için ısınır motor. Yeni motor daha çok ısınır ancak fazla ısınmaması gerekmektedir. Işıklarda beklerken kontak kapatın. Normal yolda 60-70 sürerken ısınması sorun değil fazla ısınmaz açık yolda zaten.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
113
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tesekur ederim cevaplariniz icin
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Dün kaza yaptım önden araca çarptım şase yamulmuş var mı başına böyle bi iş gelen motor kullanılmaycak durumda ama ne hikmettir kafalık sinyaller falan sağlam
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Geçmiş olsun bacakla kurtarmışsın bereket Allah beterinden korusun bizim burdada beyaz bir drift arabaya vurup şasi yamultmustu sifir şasi takildi devam etti adam
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Dün kaza yaptım önden araca çarptım şase yamulmuş var mı başına böyle bi iş gelen motor kullanılmaycak durumda ama ne hikmettir kafalık sinyaller falan sağlam

:( Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.

Arkadaşlar çanta taşıma demirine soft yan çanta için demir kaynatan oldu mu hiç ? Bir de gidon amortisörü gibi gidon kollarının ortasına takacağım bi demir arıyorum hazır bulabileceğim yer bilen var mı(buraya navigasyon ve elcik korumanın demirini sabitlemeyi düşünüyorum) ?
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Herkese merhabalar bugun bahçelievlerdeki bayiden 0 drift aldım teslim ettiler plakayı yarın vericekler şimdi garajda duruyor ve motorda sıkmam gereken vida felan varmı acaba önerileriniz nelerdir
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dün kaza yaptım önden araca çarptım şase yamulmuş var mı başına böyle bi iş gelen motor kullanılmaycak durumda ama ne hikmettir kafalık sinyaller falan sağlam

geçmiş olsun, cana gelen mala gelsin, sende bir şey olmaması sevindirici.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Hepinizden Allah razı olsun teşekkür ederim.Umarım kimsenin başına böyle bi olay gelmez..

Mertcan kardeş şase tamiri olmuyor diye biliyordum ben olsada tehlikeliymiş
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
Geçmiş olsun motoru önden darbe aldıysa motor bir daha düzgün gitmiyor malesef karşı taraf mı hatalı ?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst