- Katılım
- 22 Mar 2014
- Mesajlar
- 283
ben motoru ilk aldığım şubat kışında 5 saat nasıl inmedim üstünden vay be
Ben de bugün aranıza katılmış bulunmaktayımsuan motor 10km de. Perdeyi aralayıp aralayıp bakıyorum. Motor çok ısınıyor şu anlık ama rodajdan galiba bir de çok yukarda kavrıyor yarın serviste baktırıcam mecbur
Dün kaza yaptım önden araca çarptım şase yamulmuş var mı başına böyle bi iş gelen motor kullanılmaycak durumda ama ne hikmettir kafalık sinyaller falan sağlam
Geçmiş olsun,sende bişey yoktur inşallah.
sağolun abi sol bacak alçıda sadece
Dün kaza yaptım önden araca çarptım şase yamulmuş var mı başına böyle bi iş gelen motor kullanılmaycak durumda ama ne hikmettir kafalık sinyaller falan sağlam
Dün kaza yaptım önden araca çarptım şase yamulmuş var mı başına böyle bi iş gelen motor kullanılmaycak durumda ama ne hikmettir kafalık sinyaller falan sağlam