Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Mola vererekten giderim bende

Uzu yoldan kastım 99 km felan :queen: hem 200 km 300 kmler fazla gibi yıllık izinlerde felan belki oda yılda bir kez felan macera felan yapmak icin giderim :queen:

Bayiye gidip yakından bakayım ben buna en iyisi

Totoşlada tanıstırmış oluruz motoru :cherry:


Hele sükür Toto motor selesi görücek 2 seneden beri :) Wolf gider aga sana.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
arkadaşlar bn dabriaj kolunun orda bir kaç parça sert eşya taşırken depoya wurdu çok az bi eziklik war nokta kadarda boya kalktı onu neyle halledebilirim
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
boya işine hiç girme gören kaza sanar stiker yapıştır en iyisi o

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------

Arkadaşlar 30 tlye kaç km gidiyorsunuz herkes cevaplarsa sevinirim...

215 km max gider 190 da mininun 2 si arasında yani kulanıma bağlı
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
o senin zevkine kalmış artık http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-sicker-takim-126721844/detay şu gider mesela.. :)
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
tmm bakıyom :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

379636_600009850017121_828330010_n.jpg


çizik şöle bişi ufak ama canımı sıktı ya :))
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Merhaba çinli severler,

Canavarımla izmirden-niğdeye geldim dün. Yaklaşık 850 km yol yaptım. Sabah 6:15 de cıktım gece saat 23:30 da eve girdim. Bıraz fazla dolaştım ve mola verdım galiba. Bu ilk uzun yoldu.

Yolculuk boyunca çekişi, gidişi herşey güzel ama yakıt dışında. 100 km de 3.8 litre yak ortalama. 3 kere depo fulledım bu 800 km de. gittigim kılometreyı aldıgım yakıtını hesaplayınca bu seferdede motor 17,5 veya 18 kurus yaktı. Kangoo var bızde o zaten 18,5 yakıyor uzun yolda. Alaaam ben nerde yanlıs yaptım
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Merhaba çinli severler,

Canavarımla izmirden-niğdeye geldim dün. Yaklaşık 850 km yol yaptım. Sabah 6:15 de cıktım gece saat 23:30 da eve girdim. Bıraz fazla dolaştım ve mola verdım galiba. Bu ilk uzun yoldu.

Yolculuk boyunca çekişi, gidişi herşey güzel ama yakıt dışında. 100 km de 3.8 litre yak ortalama. 3 kere depo fulledım bu 800 km de. gittigim kılometreyı aldıgım yakıtını hesaplayınca bu seferdede motor 17,5 veya 18 kurus yaktı. Kangoo var bızde o zaten 18,5 yakıyor uzun yolda. Alaaam ben nerde yanlıs yaptım
:D biraz fazla yakmışın 14 felan olması gerekiyordu sankim yağı ve bujiyi yeni mi değiştirdin ?
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
51
15w40 mondial marka yağ koydu,kutuyu yanımda açtı, haliyle castrol yağ elimde kaldı 2 yada 3 ay muhafaza edebilirmiyim castrol yağı.
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
arkadaslar belki hatirlayan arkadaslarimiz varsa bir kac gun once motorumun cok gec calistigi ile ilgili bir sorunum oldugunu paylasmistim dun motoru bir yakinim ile servise gonderdim bugun sabah usta aradi gomlekte cizikler mevcut oldugunu yagini suzduklerinde capak vs bulundugunu soyledi toplam masraf 400 tl civari tutacakmis garanti sureside doldu... basimiza gelene bak motoru tamir ettirmeden satmak sanirim daha mantikli olur diye dusunuyorum ustune ekler yeni drift alabiliriz insallah
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
arkadaslar belki hatirlayan arkadaslarimiz varsa bir kac gun once motorumun cok gec calistigi ile ilgili bir sorunum oldugunu paylasmistim dun motoru bir yakinim ile servise gonderdim bugun sabah usta aradi gomlekte cizikler mevcut oldugunu yagini suzduklerinde capak vs bulundugunu soyledi toplam masraf 400 tl civari tutacakmis garanti sureside doldu... basimiza gelene bak motoru tamir ettirmeden satmak sanirim daha mantikli olur diye dusunuyorum ustune ekler yeni drift alabiliriz insallah
2 ye koy benden önce satarsın adamların gözünde 2. el alırken temizlik değil fiyat önde geliyor :D kendi alsa harcıcak parayı görmüyor ama hazır varsa 200 lira kendi verceği şeye 50 lira vermiyor ekstra o yüzden rahat rahat satarsın geçmiş olsun bu arada alıcı garanti felan bunlarada bakmıyor rahat ol bizimkisinin garantisi devam ediyorda nolmuş.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

geçmiş olsun. kaç motor kaç km de?

km yüzünden değil parça çıkmış yani yağı bayağadır kulanıyor sanırım uzun süredir parçalar bir süre sonra motora zarar vermeye başlamış yağı değiştirse sıkıntısız devam eder yürür yani ama bi kere hasar almış bi yerden çıkar bu..
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
sagolun arkadaslar su an 12500 km de, yaginida en son 10850 km de degisti diye not almisim, motoru haliyle uzun yol yuksek devirde kullandigim zamanlar oldu buda etken oldu sanirim dogrusunu soylemem gerekirse tekrar drift almaya deger bence
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
51
yağ çok ta eskimemiş, demekki dirfti zorlamacağız, yüksek devirde motor elimizde dikkat etmek lazım allah muhafaza? tekrar geçmiş olsun.

bu arada lastik değişmi düşünen arkadaşlar,michelin lastiği kesinlikle tavsiye ediyorum,(forumda bolca konusu var) tazelemek istedim üzerindeki orjinal lastikleri michelin ile değiştirince bu kadar fark olacağını tahmin etmemiştim, c sınıfı araçtan d sınıfı bir araça döndü hakikatten ustadlar bu forumda işi biliyorlar, emeği geçen herkese tekrar teşükkür ederim.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
51
aklıma geldikçe yazıyorum,550 kmde yağını,lastiğini, bu gün değiştirdim, motorada baya alıştım, arkadaşlar 6 bin devri geçsem zararı olurmu, yani şöyle 6-7 bin arası vites değiştirsem 5. viteste 7 bin devirde gitsem motor elimde kalırmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst