- Katılım
- 20 Nis 2012
- Mesajlar
- 3,989
Mola vererekten giderim bende
Uzu yoldan kastım 99 km felan :queen: hem 200 km 300 kmler fazla gibi yıllık izinlerde felan belki oda yılda bir kez felan macera felan yapmak icin giderim :queen:
Bayiye gidip yakından bakayım ben buna en iyisi
Totoşlada tanıstırmış oluruz motoru :cherry:
Hele sükür Toto motor selesi görücek 2 seneden beri