Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
hava filtresini kaç km de bir değiştirmek gerekiyor beyler ? ve sadece sungeri değişse olur mu ?

hava filtresinin degısmesı ıcın gereklı olan belli bi süresi yok Yag degisimi gibi.. toz toprak yolda suruyorsanız haftada bir baksanız cok yararlı olur bence.. yok toz toprak bılmem asfaltla bogusurum dıyosanız da ayda bır yeterlı bence. ya, hava fıltresı zor sokulen bırsey degıl. tek anahtarla ele alınabılıyor. bu yuzden kasmaya gerek yok.. haftada/ayda bir bakın. zararı olmaz. hava fıltresı ne kadar tozlu pisliyse motorunuz o kadar kotu calısır. ne adamlar bılıyorum, diyor niye motorum gaz yemıyo. hava fıltresıne bı bakıyo artık ustune toz degıl kum olusmus camur olmus yagla bırlıkte. sonra nıye gaz yemıyo satacam ben motoru. ulan 5 dakada yapılabılecek bı temızlıgı, silindir sökmek kadar zor diye biliyoruz ya helal olsun bıze..
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Benim gibi yeni drift alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız demekle beraber , frenden normalden fazla ses duyanlar var ise benim ki gibi ( fabrikasyon hatası dedi usta disk gövdesi sıkıntılıymış ) , direk garantiye gitmelerini tavsiye ederim. Frenin kitlenmesine ve devamında kazaya sebebiyet verebiliyormuş böyle bir durum. Herkese İyi sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu gün eminönünde kaldırımdan inerken (tırafik kurallarına uyalım ) düştüm malum trafik devamlı sıkısık yeniyapılan tıranvay geçiş köprüsü inşatını geçtikten sonra kaldırımdan inerken; kaldırım biraz yüksekti ön teker inince motor stop etti elim hafifçe firendeydi sağa devrildim firen elçiği yamuldu 10tl ye değiştirdim bana hiçbirşey olmadı mont ve kask sayesinde ls2 ve venom bu işi biliyormuş bu kazadan çıkardığım sonuç koruma ekipmanı olmadan motor sürmek büyük bir risk hepinizin tekeri düz bassın arkadaşlar.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
bu motor icin en uygun motor yağı nedir sizin kulandığnız vitesleri guzel geçiren felan..
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
driftciler merhaba
bugün drift e zenon taktırdım. Muhteşem bir görüntü elde ettim yol resmen gündüzmüş gibi oluyor. sizinle paylaşmak istedim buyrun fotolar.




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

taktığımız zenonun markası bu 50 tl zenon 20 tl işcilik 70 tl ye hayırlı olsun



Uploaded with ImageShack.us

ve yanarkenki hali emin olun resimdekinden daha iyi



Uploaded with ImageShack.us

sizlerden taktıran oldumu? ben 3 saattir geziyorum aküyle ilgili bir sorun yaşamadım. inşallah problem yaratmaz.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
driftciler merhaba
bugün drift e zenon taktırdım. Muhteşem bir görüntü elde ettim yol resmen gündüzmüş gibi oluyor. sizinle paylaşmak istedim buyrun fotolar.


[url]http://img708.imageshack.us/img708/6664/20130406113822.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img17.imageshack.us/img17/3967/20130406113840.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

taktığımız zenonun markası bu 50 tl zenon 20 tl işcilik 70 tl ye hayırlı olsun

[url]http://img27.imageshack.us/img27/9650/20130406143622.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

ve yanarkenki hali emin olun resimdekinden daha iyi

[url]http://img541.imageshack.us/img541/2748/20130406223457.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

sizlerden taktıran oldumu? ben 3 saattir geziyorum aküyle ilgili bir sorun yaşamadım. inşallah problem yaratmaz.

Aynı xenondan bende aldım.Yaklaşık 3 ay sonra patladı benim akü. Jel aldım. Bu da patlarsa sökerim xenonu.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Aynı xenondan bende aldım.Yaklaşık 3 ay sonra patladı benim akü. Jel aldım. Bu da patlarsa sökerim xenonu.

doğru anladım umarım zenon değil akü patladı doğrumu? doğru ise akü patlamasıyla zenonun ne alaksı var orayı anlamadım. birde genel olarak zenondan memnunmusun
 
Katılım
10 Kas 2012
Mesajlar
46
doğru anladım umarım zenon değil akü patladı doğrumu? doğru ise akü patlamasıyla zenonun ne alaksı var orayı anlamadım. birde genel olarak zenondan memnunmusun

şöyle alakası var xenon faz elektrik ceker mesela farlar yanık ken asla marşabasma yoksa akü pimkesebilir onu demiştir arkadaş senin taktıgın motorsiklet için xenon ise bir sorun cıkmaz
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
şöyle alakası var xenon faz elektrik ceker mesela farlar yanık ken asla marşabasma yoksa akü pimkesebilir onu demiştir arkadaş senin taktıgın motorsiklet için xenon ise bir sorun cıkmaz

hımm cevabın için teşekkür ederim. daha dikkatli olurum saol
 
Katılım
10 Kas 2012
Mesajlar
46
hımm cevabın için teşekkür ederim. daha dikkatli olurum saol

Ben kendim oto elektirikçiyim kendi motoruma araba xenon taktım fark şu motorsiklet xenonda ampulun kafasında şamka yok o olmadıgı için ışıgı dagıtıyo birde cam gibi parlak gösterir araba xenon ise kafada şapka oldugu dan ısgı yayıyor far kendi içindeki nikelaja topluyor daha güzel görüntü saglıyor....
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Ben kendim oto elektirikçiyim kendi motoruma araba xenon taktım fark şu motorsiklet xenonda ampulun kafasında şamka yok o olmadıgı için ışıgı dagıtıyo birde cam gibi parlak gösterir araba xenon ise kafada şapka oldugu dan ısgı yayıyor far kendi içindeki nikelaja topluyor daha güzel görüntü saglıyor....

ben çok beğendim harbi etraf yeterince tatminkar beyaz oluyor inşallah sorun olmaz
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Beyler sağ sinyal camı kırıldı benim internette gösteriyor mondiail'in yedek parçasında 2.08 tl servise gittim yok satılmıyor sinyal komple değişecek dedi sinyalden memnunum camını nerden bulabilirim bilen ya da yaşayan var mı daha önce ?
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
7
elam arkadaşlar bende bugün yarın drift siyah alıcam sormak istediğim 1 2 soru var 1. cisi rodaj dönemi hakkında bilgi verirseeniz yapmamız yapmamamız gerekenler hakkında 2. cisi diyelim 3. vitesde 60 km hızla gidiyoruz debraja bastık vitesi 4 e attık sonra debrajı hemenmi yavaş yavaşmı bırakıcaz yoksa aniden mi bide gaz kolu sondamı yoksa baştamı olcak vites değiştirirken sonda olsa zararı olurmu biraz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim hayırlı akşamlar hepinize cevaplarsanız sevinirim
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
S.a ArkadaşLar Ben 0 Km Bi Drift ALacam Ama PLaka İçin YeterLi Param Yok Şu An Fatura KesiLdikten , Ne Kadar Süre İçerisinde PLakayı Çıakrtmazsam Cezaya Biniyor Ve Cezaya Binerse Bu Ücret Ne Kadar OLur BiLgiLendirirseniz Çok Sevinirim . . .
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
S.a ArkadaşLar Ben 0 Km Bi Drift ALacam Ama PLaka İçin YeterLi Param Yok Şu An Fatura KesiLdikten , Ne Kadar Süre İçerisinde PLakayı Çıakrtmazsam Cezaya Biniyor Ve Cezaya Binerse Bu Ücret Ne Kadar OLur BiLgiLendirirseniz Çok Sevinirim . . .

ben 3 ay diye biliyorum kardeşim
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
S.a arkadaşlar bnde 2 haftaya drift alıcam hayırlısıyla inş dogru seçim yapmış olurum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst