- Katılım
- 10 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,105
titreşim sıfır
tamam işte bilen konuşunca susmak daha iyidir ben alınmam sıkılmam merak etme :cat::cat:
estagfurullah belo. nıyetım senın bılgını olcmek falan degıldı. ben sadece goruşumu acıkladım. arkadasmda var ve ıkı senedır tık demedı. gordugumu soyledım sadece senınle alakalı degıl![]()
tamam işte bilen konuşunca susmak daha iyidir ben alınmam sıkılmam merak etme :cat::cat: