Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
titreşim sıfır

estagfurullah belo. nıyetım senın bılgını olcmek falan degıldı. ben sadece goruşumu acıkladım. arkadasmda var ve ıkı senedır tık demedı. gordugumu soyledım sadece senınle alakalı degıl :):)

tamam işte bilen konuşunca susmak daha iyidir ben alınmam sıkılmam merak etme :cat::cat:
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
saol bela abii teşekkür ederim çok hoş bir motor bence

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:53 ----------

pardon beloo ksr bakma
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
dün bi arkadaşa mh drift aldırdım ybr si vardı. bu arada ybr kullananlara lafım kendisi eşşek gb kullalnır motoru adama hangi motor die sordugumda mh drift diyor iş ye mondial bu kadar fark yarattı.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
para kazana için ybr derimde gezmek isteyene ybr önermem usta 125 lik motora 4400 vermek bana akıl karı gibi gelmiyor
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
efet yarışlara katılcak deiliz ben hiç canlısını görmedim benim grisi hoşuma gitti sence beyazmı daha güzel grimi
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
şu ana kadar beyazını görmedim ama ben beyaz istemiştim yoktu gri aldım
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
benim grisii hoşuma gitti allah izin verirse gri mh alcam oruçta kaza yaptım seger motorum vardı kırıldı allah izin verise 1 ayiçinde alcam mh
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
inşallah bir daha kaza yapmazsın şimdiden iyi günlerde güle güle kullan
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
arkadaşlar bugun drift deneme imkanı buldum motor cidden harikalar yaratıyor ön takım biraz hafif kalmıs motor da şehir içinde çok atak motor çok seri titreşimi düşünen ler hiç şüphede kalmasın sıfır titreşim nerdeyse hiç yok denecek kadar az ve motor bir anda şaha kalkıyor malzeme kalitesi iyi derecede frenaj çok dengeli gazı çektiğinizde gücü size hissediren bir motor. motorun dış aksamındada aynalarla direksiyona bittim.:wiinkk:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
bu motorlasrı baya met ediyorlar alasım geldi cidden benim motorda iyi ama satarsam bu motordan bir tane almayı düşünüyorum ama tabi tok satıcıyım satarsam :D
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
Butun MH sahiplerine :), Abilerim sizin motorlar ilk nesil China 125cc motorlarina bakarak performansi nasil? Yani ilk nesil derken Mondial 125 UKT, Presto Pr125-A vs vs. Cunku bugune kadar hic bir motor görmedim ki Presto'nun 125cc 5-vitesli motorunu gecsin. Ne gidiyor beaa, ne YBR, ne CBR hic bir 125cc gecemiyor resmen motoru ya :D, 250 MCT zar zor geciyor oda 2 kati motor ile
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
Butun MH sahiplerine :), Abilerim sizin motorlar ilk nesil China 125cc motorlarina bakarak performansi nasil? Yani ilk nesil derken Mondial 125 UKT, Presto Pr125-A vs vs. Cunku bugune kadar hic bir motor görmedim ki Presto'nun 125cc 5-vitesli motorunu gecsin. Ne gidiyor beaa, ne YBR, ne CBR hic bir 125cc gecemiyor resmen motoru ya :D, 250 MCT zar zor geciyor oda 2 kati motor ile

arkadaş sen almayı düşünüyosan git bi racing al güzel hız yapar onlar :wiinkk::pr:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
usta eski mtorlarla alakası yok ama hız dersen o apayrı mevzuu
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
arkadaş sen almayı düşünüyosan git bi racing al güzel hız yapar onlar :wiinkk::pr:

Hemen isi kötuye cekmene ne gerek vardi? Ben sana ve butun MH suruculerine motorun performansi nasil diye sordum sen bana gelmissin git racing al cirt al curt al. Duz bir cevap verebilirdin demi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 ----------

usta eski mtorlarla alakası yok ama hız dersen o apayrı mevzuu

Yok Belo kardes, bende zaten motorun ucmasini istemiyorum, sadece ilk nesil cin motorlari ile aralari nasil diye sordum ama adamin birinin damarina bastik galiba:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst