Öyle yapacağım fakat demin biraz araştırdım bu motorun çekişi falanda değişiyomuş servis düzgün yapar inşallah şu bozuk halde bile memnunum çekişindennServise dersin gazı bırakınca pat pat yapıyor egzoz, hava ayarı bozuk dediler diye.
Öyle yapacağım fakat demin biraz araştırdım bu motorun çekişi falanda değişiyomuş servis düzgün yapar inşallah şu bozuk halde bile memnunum çekişindennServise dersin gazı bırakınca pat pat yapıyor egzoz, hava ayarı bozuk dediler diye.
Bişey olmaz da bakımda düzelteceklerini sanmıyorum.
Garantisi bitesiye kadar kim götürürse götürsün fark etmez (G. belgesiyle)Kullanilmis MH 125 alinca eger garantisi varsa, yeni sahibine transfer oluyormu? yoksa ilk sahibindemi garanti sadece gecerli?
Garantisi bitesiye kadar kim götürürse götürsün fark etmez (G. belgesiyle)
Beyler bugün egzoza ilave bi Uç taktım çok tatlı ses veriyo artık bi zararı olurmu ?
Beyler bugün egzoza ilave bi Uç taktım çok tatlı ses veriyo artık bi zararı olurmu ?

o motorda suan 20tl lık benzın var ben 20 tl atınca ıbre tam oraya gelıyo
Ben o göstergede benzinin bitip tam olarak Yedek depoya göstergenin neresinde geçtiğini soruyorum.
Kırmızı bölgenin hemen hemen yarısına geldiğinde ana depoda benzin bitiyor.
yaaa gösterge falan hikaye bakmayın onlara çoğunun kalibrasyonu bile doğru değil. siz sürekli ana depoda kullanın tekleyip stop ettiğinde yedek depoya alın devam edin sonra ilk benzinlikten benzininizi doldurup musluğu ana depoya alın...
Egzozla motorun devirini kesemezsiniz bu aklınızda bulunsun bi kereArkadaşlar geçen düz yolda 130-140 yapan bi ybr 125 gördüm evirdim çevirdim anlam veremedim.Motor sahibi ile oturduk biraz sohbet ettik ybrlerde kesici var motor hasar almasın diye hız kesintisi yapıyorlar fakat 5-6 binden sonra ben o kesiciyi söktürdüm dedi sende de muhakkak vardır öyle bişi yoksa 110-120 de tıkanmaz cc ve hp olarak daha iyi senin motorun dedi bunun üzerine atladım servise gittim.Servis yetkilisine konudan bahsettim Driftlerin orjinal egzozlarının içinde porselen bi tabaka olduğunu söyledi bi nevi motoru boğan kesici görevi gören bi porselen bu porselen sen kullandıkça çıtçıt kırılacak en sonunda tamamen açılacak o zaman farkı hissedersin dedi ne kadar sürede tamamen yok olacağını sordum 5-6 bin km civarı tamamen açılır egzoz dedi.Şimdi soruma gelelim aranızda 5-6 bin i geçen var mı ? Varsa bu değişikliği hissedebildiniz mi ?
ben 19000 de sattım motoru. motorum 7000-8000 kmlerden sonra 140 gidiyodu düz yolda. ama eksozla kesicinin alakası yoktur.Arkadaşlar geçen düz yolda 130-140 yapan bi ybr 125 gördüm evirdim çevirdim anlam veremedim.Motor sahibi ile oturduk biraz sohbet ettik ybrlerde kesici var motor hasar almasın diye hız kesintisi yapıyorlar fakat 5-6 binden sonra ben o kesiciyi söktürdüm dedi sende de muhakkak vardır öyle bişi yoksa 110-120 de tıkanmaz cc ve hp olarak daha iyi senin motorun dedi bunun üzerine atladım servise gittim.Servis yetkilisine konudan bahsettim Driftlerin orjinal egzozlarının içinde porselen bi tabaka olduğunu söyledi bi nevi motoru boğan kesici görevi gören bi porselen bu porselen sen kullandıkça çıtçıt kırılacak en sonunda tamamen açılacak o zaman farkı hissedersin dedi ne kadar sürede tamamen yok olacağını sordum 5-6 bin km civarı tamamen açılır egzoz dedi.Şimdi soruma gelelim aranızda 5-6 bin i geçen var mı ? Varsa bu değişikliği hissedebildiniz mi ?