- Katılım
- 27 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,326
Cok tesekkur ediyorum hersey icin uyarilarinizi dikkae alicam kazasiz surusler tekeriniz duz bassin :-D
ya banada merak sardı şimdi bndede 150 zat var 4000 de bana yetmio 17 yaşındaım kanım hızlı akıo o açıdan ağır kalıyorbndemi alsam napsam
![]()
güzel kardeşim nacizane tavsiyem önce ehliyetini al sonrasında Allah yardım eder :wiinkk:
vurmayın yüzüme ya
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:53 ----------
ya vitesli olmayınca motor kullandığını anlamıosun hele sesine gıcık oluom pıırr yapıo gidio kelebek gibi hissediom kendimi :farao::queen:
Herkese selam... Epeydir girmedim ama gördüğüm kadarıyla topic biraz zayıf kalmış.. 150 mc'nin forumu 100 sayfaya ulaşmış.. Acaba bizim motorun satışı zayıfladı mı?? Bu arada çerçeve şeklinde bir koruma demiri aldım kahramanlardan ve onu mat siyah boyayla boyattım harika oldu.. 25 tl demir + 50 tl boyama... Yakıt tüketimini hesaplayan oldu mu?? ben daha 400 KMdeyim o yüzden sağlıklı bir verim yok... 3 lt'nin altında yakmasını umuyorum...
Motordan genel olarak çok memnunum.. yazlık fileli mont düşünüyorum marka tavsiyesi olan varsa sevinirim
hmm tsk ederım bıde kanuni Windy150s motoruda hosuma gıdıyor hem 150 cc olması tıpıde gayet guzel ama bu mondıalın drıftı daha guzel yakısıklı duryor 150 cc olsaydı dırek drıftı alacaktım gercekten kararsızım
valla bnde ikisnin arasında kaldım bugün gittim kanuniye windy e baktım grisi süper di hem 150cc hemde bilindik bi motor yani mh yeni çıktı nedir ne deildir tam bilmioruz bide daha önce vitesli kullandım ama çok kısa koşu oda bir iki defa ama ilk vitesli motorum olucak onuda düşünüorum işin içinden çıkamıorum
Ustalar bi bildigimiz olmasa danışmasak fikir almasak mh almazdım kanuni maalesef hala eski mantıkla gidiyor mondial euro3 motorlu yaptı bütün aletleri ve manayk yol aldı bunun içinde dört yıl ugraştılar bürokrasiyi yendiler keşke imkanınız olsada hem mh ye hem windiye binebilseniz aradaki muazzam farkı görürüdünüz