Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Cok tesekkur ediyorum hersey icin uyarilarinizi dikkae alicam kazasiz surusler tekeriniz duz bassin :-D
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
20
ya banada merak sardı şimdi bndede 150 zat var 4000 de bana yetmio 17 yaşındaım kanım hızlı akıo o açıdan ağır kalıyor :D bndemi alsam napsam :D
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
20
vurmayın yüzüme ya :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:53 ----------

ya vitesli olmayınca motor kullandığını anlamıosun hele sesine gıcık oluom pıırr yapıo gidio kelebek gibi hissediom kendimi :farao::queen:
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
vurmayın yüzüme ya :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:53 ----------

ya vitesli olmayınca motor kullandığını anlamıosun hele sesine gıcık oluom pıırr yapıo gidio kelebek gibi hissediom kendimi :farao::queen:



ahhahhahahahh :mrgreen:
kelebek etkisi :mrgreen:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
selamlar

Herkese selam... Epeydir girmedim ama gördüğüm kadarıyla topic biraz zayıf kalmış.. 150 mc'nin forumu 100 sayfaya ulaşmış.. Acaba bizim motorun satışı zayıfladı mı?? Bu arada çerçeve şeklinde bir koruma demiri aldım kahramanlardan ve onu mat siyah boyayla boyattım harika oldu.. 25 tl demir + 50 tl boyama... Yakıt tüketimini hesaplayan oldu mu?? ben daha 400 KMdeyim o yüzden sağlıklı bir verim yok... 3 lt'nin altında yakmasını umuyorum...
Motordan genel olarak çok memnunum.. yazlık fileli mont düşünüyorum marka tavsiyesi olan varsa sevinirim
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Herkese selam... Epeydir girmedim ama gördüğüm kadarıyla topic biraz zayıf kalmış.. 150 mc'nin forumu 100 sayfaya ulaşmış.. Acaba bizim motorun satışı zayıfladı mı?? Bu arada çerçeve şeklinde bir koruma demiri aldım kahramanlardan ve onu mat siyah boyayla boyattım harika oldu.. 25 tl demir + 50 tl boyama... Yakıt tüketimini hesaplayan oldu mu?? ben daha 400 KMdeyim o yüzden sağlıklı bir verim yok... 3 lt'nin altında yakmasını umuyorum...
Motordan genel olarak çok memnunum.. yazlık fileli mont düşünüyorum marka tavsiyesi olan varsa sevinirim

paşa ne zamandır sesin solugun çıkmıyor demir nasıl iyimi monttta gel bi marka buluruz netten :cat:
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
20
ya satışlar deil para yok para daha zatımın borcu duruo valla 2 gündür hep düşünüom zatımı satsam onun parasınla borcunu kapasam 400-500 peşinat versem geri kalanını böldürsem 12 aya 200 200 mü ne düşmesi lazım yicem kafayı :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:13 ----------

aynen kelebek etkisi yolda çiçeklere konasım gelio :D
 
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
15
slm arkadaslar ben bu motor hakkında bıseyler sormak istiyorum bu motor dıger 125 cc lerden guclu cunku ozellıklerınde 135 cm3 yazıyor tabı dogruysa bu motor 100 kilometrede kac lıtre benzın yakıyor aksılık oldugunda parca sıkıntısı cekermıyım ve motorda tıtreme yok dıye duydum dogrumudur atak bı motor sanırsam yorumlardan okudugum kadarıyla tekerler dubleks mi ? kullanan arkadaslardan sorularımı yanıtlarlarsa ve yorum yapan arkadaslara sımdıden tsk ederım
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Parça sıkıntısı çekecegini sanmıyorum çünkü direkt fabrikadan alabiliyorsun motorda vibrasyon sıfır tekerlek dübleks ama ilk fırsatta pirelli mt 65 le degiştirecegim çünkü yagışta çok berbat yakıtı hesaplamıyorum 110 veya 130 yakması bütçemi zorlamıyor önceki motortun kle 500 dü ve iki sene önce 200 tl yaktıgını hesaplarsak mh nin yaktıgı bir şey degil ama saglam gidiyor torku falan iyi
 
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
15
hmm tsk ederım bıde kanuni Windy150s motoruda hosuma gıdıyor hem 150 cc olması tıpıde gayet guzel ama bu mondıalın drıftı daha guzel yakısıklı duryor 150 cc olsaydı dırek drıftı alacaktım gercekten kararsızım
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
hmm tsk ederım bıde kanuni Windy150s motoruda hosuma gıdıyor hem 150 cc olması tıpıde gayet guzel ama bu mondıalın drıftı daha guzel yakısıklı duryor 150 cc olsaydı dırek drıftı alacaktım gercekten kararsızım

motor teknolojisi çok farklı ve tavsiyem kanuniden uzak dur windy kesinlikle mh nin rakibi degil dirifti 150 cc yapmak bi silinidire bakar :cat: ama emin ol hiç gerek yok manyak yol alıyor torku falan çok iyi
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
20
valla bnde ikisnin arasında kaldım bugün gittim kanuniye windy e baktım grisi süper di hem 150cc hemde bilindik bi motor yani mh yeni çıktı nedir ne deildir tam bilmioruz bide daha önce vitesli kullandım ama çok kısa koşu oda bir iki defa ama ilk vitesli motorum olucak onuda düşünüorum işin içinden çıkamıorum
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
5
arkadas motoru 18inde aldım ay sonu gelecek dediler hala bekliyorum artık uykularım kacar oldu millet biniyo keyfini cıkarıyo bizimki mubarek deveyle geliyo galiba
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
66
valla bnde ikisnin arasında kaldım bugün gittim kanuniye windy e baktım grisi süper di hem 150cc hemde bilindik bi motor yani mh yeni çıktı nedir ne deildir tam bilmioruz bide daha önce vitesli kullandım ama çok kısa koşu oda bir iki defa ama ilk vitesli motorum olucak onuda düşünüorum işin içinden çıkamıorum

windys kullnıcısydım mtrumu 20 bnde sattım sebebi yeni tvslerden alamk motor hc sorun cıkrmadı saten genelde uzun yol yaptım yagnı zamanında degstrdm sadece 1 kere debraj balatalarını degstrdim baska sorun yasamadım m...mr kullanmadım o yuzden nasıl bilemiyorum fakat windy s verdigin paranın hakkının veriyor bence
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Ustalar bi bildigimiz olmasa danışmasak fikir almasak mh almazdım kanuni maalesef hala eski mantıkla gidiyor mondial euro3 motorlu yaptı bütün aletleri ve manayk yol aldı bunun içinde dört yıl ugraştılar bürokrasiyi yendiler keşke imkanınız olsada hem mh ye hem windiye binebilseniz aradaki muazzam farkı görürüdünüz
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
bana göre biraz fazla yakıyor gıbı baska bı sıkıntım yok ama yaktıgının hakkını verıyor daha dogrusu ben ne kadar basarsam o da o kdar yakıyor ( depoyu fulledım km sıfırladım 200 km yol yaptıktan sonra tekrar fulledım 28,5 tl yakıt aldı depo ) 200 km duz uzun yol da yapmadım 1 hafta ıcerısınde sehır ıcı kısa mesafeler... henüz 1000 km yakıt normal

1 depo 16 litre o da 500 550 km yol yapar yaklasık uzun yolda gayet ıyı... (200 km 28,5 tl hesaba gore 1 depo tam 460 km oda yaklasık 67 tl yapar şehir içi)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
66
Ustalar bi bildigimiz olmasa danışmasak fikir almasak mh almazdım kanuni maalesef hala eski mantıkla gidiyor mondial euro3 motorlu yaptı bütün aletleri ve manayk yol aldı bunun içinde dört yıl ugraştılar bürokrasiyi yendiler keşke imkanınız olsada hem mh ye hem windiye binebilseniz aradaki muazzam farkı görürüdünüz

bn sadece kullandgm motr hakkında yorum yaptım ayrıcada mh kullnamdım saten 2 sini karsılastrmakta yanlıs olur arada fiyat farkı var heralta tahminim ama driftle kanuni pumayı karsılastrırsk daha mantklı olur bnce bn yorum yapamam cnkü 2 sinite kullanmadım insanlara yanllıs bilgiyi vermeyi sevmem yasadıgım tcrbleri söylerim arkadasa yardımcı olmak istefim kararı kendisi verir..ayrcada mondialin gerdigi modeller daha yeni söle bi kac yıl gecsin bakalım ne gibi sonuclar doguracak grelim yanlıs anlasılmasn kotu motor demiyorum sonucta herkesin kendisine göre bi butcesi var ama zamanla kaliteye yatırım yapıp yapmadıklarını grürüz alan arkadslarada hayrlı olsun yeni motorlar kazasız belasız kullanın inş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst