Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
daha önce yazılanlar var elbet ama yinede yazayım
motorda titreşim yok yakıt 100 liradan az veya o kadar çekişi iyi ben eşimle rahat rahat istedigim yere gidiyorum çekişi falan düşmüyor
aldıgımdan beri orta sehpayı kestim ve arka topcase baglama demiri yaptırdım
motor 600 km oldu 500 km de yagını degiştirdim motorcu arkadaşımın dedigine gore ybr bunun yanına yanaşamazmış performans olarak kurye arkadaşın biri pati öektirdi sonra geldi özür diledi bayagı kuvvetliymiş falan dedi ben ybr kullanmadım
motorun fiyatı degişim gosteriyor gib geldi ben taksitli aldım 180 tl deplaka ruhsat tuttu.
Ne kadar dayanıklıdır ileride belli olacak şimdiden iyi gunlerde kullan
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
daha önce yazılanlar var elbet ama yinede yazayım
motorda titreşim yok yakıt 100 liradan az veya o kadar çekişi iyi ben eşimle rahat rahat istedigim yere gidiyorum çekişi falan düşmüyor
aldıgımdan beri orta sehpayı kestim ve arka topcase baglama demiri yaptırdım
motor 600 km oldu 500 km de yagını degiştirdim motorcu arkadaşımın dedigine gore ybr bunun yanına yanaşamazmış performans olarak kurye arkadaşın biri pati öektirdi sonra geldi özür diledi bayagı kuvvetliymiş falan dedi ben ybr kullanmadım
motorun fiyatı degişim gosteriyor gib geldi ben taksitli aldım 180 tl deplaka ruhsat tuttu.
Ne kadar dayanıklıdır ileride belli olacak şimdiden iyi gunlerde kullan

bende deneme imkanım oldu çok güzel bi motor allah izin verise ısmarladım cuma gelecek...:)
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Bu motoru takipdeyim.125 cc den güçlü,150 cc den seri tam arasınıfın arası.Dayanıklı ise birde önümüzdeki beş yılın motoru olarak aday gösteriyorum.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
neden aldım işin aslı şu ybr ye 4400 vermek kerizlik dedim bu motoruda begendim aldım 6000-7000 e 600 cc alabilecekken neden ybr ye o kadar para vereyimki
ne oldu motor bekledigimden çok çok iyi çıktı
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
1
merhaba arkadaslar ben mc 150 kullanıcısım hemde bır kurye motoru olarak kullanıyor
mc 150' yı 2 ay once aldım su anda 5500 km de tıtresım nerdeyse sıfır
motor cok guclu manevra ve donus turu cok guzel hem asfalt hemde toprak taslı yollarda kullanıyorum sımdılık hala ılk gunku gıbı
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
merhaba arkadaslar ben mc 150 kullanıcısım hemde bır kurye motoru olarak kullanıyor
mc 150' yı 2 ay once aldım su anda 5500 km de tıtresım nerdeyse sıfır
motor cok guclu manevra ve donus turu cok guzel hem asfalt hemde toprak taslı yollarda kullanıyorum sımdılık hala ılk gunku gıbı

ALLAH kaza bela vermez inşallah ekmek parası peşinde koşuyorsun motorunla :rendeer:
Benim arkadaşta kurye mc ile 8250 m yi devirdi motorda daha tık yok birde tek teker yapma huyuda var ona nazaran motor saglam :queen:
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Bugün mondial servisine tamirat için gitmiştim, yeni gelen mondialler süper abi demi dedim, içeride bir tane var dedi ve baktık arkadaşla bu modelin grisi gerçekten çok hoş makine.

Balansörlü ve en son teknoloji, titreşim sıfırmış, toplamış göndercekmiş. Bittik makineye resmen. Honda'cı arkadaş Honda'yı almamış olsadım kesin bunu alırdım dedi.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
çinliler en sonunda işi ögrendi yada bizim iş adamlarının aklı başına geldide adam gib motor getiriyorlar
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
kazasız belasız kullanman dilegiyle arka taraftaki parça topcase taşımaz degiştir ben öyle yaptım
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
en arkadaki plastik kuyrugu degiştir bend demir yaptırdım tabiki topcase baglayacaksan
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
hayırlı ugurlu olsun kardeşim bugun itibariyle bir tanıdıgıma daha mh drift aldırdım fakat beyaz mondialden iskonta alıcam bundan sonra :p
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
mc de mh gibi baglantı yeri yok benim arkadaş amortisör baglantılarından itibaren olan aparatlardan aldı
 
Katılım
1 Kas 2010
Mesajlar
6
arkadaşlar merhaba. bende mh kullanıcısıyım. 1 ay önce aldım motoru şu anda 1300 km'de. geçenlerde yolda mc kullanıcısıyla selamlaştık ama sadece selam verdik birbirimize ama ikimizinde mutluluğu gözlerimizden okunuyordu. hiç konuşmadan telepati kurduk sanki :mrgreen: içimizden geçenleri okuyabiliyorduk. bu fiyata bu güzel motrlara biniyoruz. gerçekten zevkli bi motor. kesinlikle tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
gerçektende ucuz ama kaliteli olan bir motora binmek hissi gerçekten guzel ben onumuzdeki sene honda ve yamahanın aklı başına gelir diyorum
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Tip olarakta honda ve yamahadan daha güzel. Honda ve Yamaha'nın Türkiye satış yapmak gibi bir amaçları yoktu sanırım, bundan sonra da hiç olmasın, Mondial yeterde artar bize. Yarı yarıya fiyata Yamaha kadar kaliteli bir motora binmek çok süper duygular uyandırıyordur eminim.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Ne tatlı motor bu yaa. Birde göstergeler ybr'ninki gibi olsa daha ciddi olacak kanaatindeyim.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bende baştan göstergeleri begenmedi ama gece olunca iyi olmuş dedim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst