- Katılım
- 10 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,105
daha önce yazılanlar var elbet ama yinede yazayım
motorda titreşim yok yakıt 100 liradan az veya o kadar çekişi iyi ben eşimle rahat rahat istedigim yere gidiyorum çekişi falan düşmüyor
aldıgımdan beri orta sehpayı kestim ve arka topcase baglama demiri yaptırdım
motor 600 km oldu 500 km de yagını degiştirdim motorcu arkadaşımın dedigine gore ybr bunun yanına yanaşamazmış performans olarak kurye arkadaşın biri pati öektirdi sonra geldi özür diledi bayagı kuvvetliymiş falan dedi ben ybr kullanmadım
motorun fiyatı degişim gosteriyor gib geldi ben taksitli aldım 180 tl deplaka ruhsat tuttu.
Ne kadar dayanıklıdır ileride belli olacak şimdiden iyi gunlerde kullan
motorda titreşim yok yakıt 100 liradan az veya o kadar çekişi iyi ben eşimle rahat rahat istedigim yere gidiyorum çekişi falan düşmüyor
aldıgımdan beri orta sehpayı kestim ve arka topcase baglama demiri yaptırdım
motor 600 km oldu 500 km de yagını degiştirdim motorcu arkadaşımın dedigine gore ybr bunun yanına yanaşamazmış performans olarak kurye arkadaşın biri pati öektirdi sonra geldi özür diledi bayagı kuvvetliymiş falan dedi ben ybr kullanmadım
motorun fiyatı degişim gosteriyor gib geldi ben taksitli aldım 180 tl deplaka ruhsat tuttu.
Ne kadar dayanıklıdır ileride belli olacak şimdiden iyi gunlerde kullan



