ben almıyım alanada mani olmıyım bidha mı çin malısadece gülüyorum
Sıkı bir pazarlıkla tüm masraflar dahil nakit 2.500'e alınabilir bana kalırsa.ya bende ilk çıktıgından berı baya ınceledım bu modelı. su an plaka masafrları falan dahıl kac tl bu motor?
Sıkı bir pazarlıkla tüm masraflar dahil nakit 2.500'e alınabilir bana kalırsa.
bahsettiğiniz fiyatlara çin malı motor almak bana çok uçukça geliyor , tamam çin malı her ne kadar kötüde olsa parası az olan birisi için motor sahibi olabilme açısından velinimettir , sonuçta motorsuz kalmaktan iyidir , ama 3.000 tl gibi bi bütçem varken asla gidipte çin malı almam 2009 model 10 bin km civarı bi cbf 150 rahatlıkla alınır bu paraya , ayrıca bazı arkadaslar yeni nesil mondialler artık çok daha iyi sorun çıkarmıyor vs.. demişler , bence çok mantıksız , sonuçta çin malı halis muhlis safkan çinli motor, yeni nesil olsa neolcak parça kalitesi gene aynı işçiliği gene aynı , yok efendim üstten egzantrikliymiş yağlaması iyimiş, komik olmayın arkadaslar , bende mondial kullanıyorum ama tamamen mecburiyetten kullanıyorm , biraz daha bütcem olsa yanından bile geçmem .....
daha önceki yazılarımda www.alibaba.com sitesinden bir link var oraya bak ybr esd aslında ybr degil başka marka sadece yamaha olarak memlekete geliyor veya dunyanın çeşitli yerlerinde satılıyor
bu sitede istersen diger motorlarada bakabilrisin r1 den zx10 ne istersende var
bende butçe var kle500 ü sattık neden; park yeri yok neden ybr amadın kendi kendime ben malmıyım 4400 vereyim ybrye üzerine 2500 daha koyar 600 lük veya 750 lilik enduro alırım dedim ve gittim mondial aldım
memnunmuyum memnunum canımı sıkarsa gider 100-150 tlye 150 lilik yaparım gider power commander tarzı bir şey alırım 50 -60 tl ye olur biter gel ybr ye bunların birini yapan birini goster olmuyor usta ybr de modifiye olmuyor yaptık ybr yi 180 cc yaptık sattık alan adamda ne aldıgını bilmiyor kendi kendine soruyor bu motor nasıl bu kadar hızlı diye ama ne subaabından ne hacminden bir haber vakumlu karbiratörden bi haber ama bilmeden kullanıyor :queen::queen::queen:
yaa arkadaşlar yeni üye oldum ben motordan düşünüom kullanan varsa bilgi versin
artı 180 tl ben 12 taksit aldım tabı peşine gore veya muhite göre degişir