Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
ben almıyım alanada mani olmıyım bidha mı çin malı :D sadece gülüyorum
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Sıkı bir pazarlıkla tüm masraflar dahil nakit 2.500'e alınabilir bana kalırsa.

yanlış bilmiyorsam bayiye geliş fiyatı artı 180 ama ugur o kadar sıkıki ucuz verenden bayiligi direkt alır
tanıdıgınız varsa ve peşinse 2500 e yada 2600 e alabilrisiniz dite tahmin ediyorum
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben 2975'lik motoru plaka+ruhsat masrafları dahil 2.780'e aldım. Bunu da almaya gitsem 2.500'e kapatırdım diye düşünüyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İkinci elde tamamen şans işi. Çok iyi tanıdığın bir yerden almalı, yoksa adam nasıl kullanmış, kilometresi ile oynamış mı, rodaj döneminde kurallara uymuş mu hiç bilemezsin.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bahsettiğiniz fiyatlara çin malı motor almak bana çok uçukça geliyor , tamam çin malı her ne kadar kötüde olsa parası az olan birisi için motor sahibi olabilme açısından velinimettir , sonuçta motorsuz kalmaktan iyidir , ama 3.000 tl gibi bi bütçem varken asla gidipte çin malı almam 2009 model 10 bin km civarı bi cbf 150 rahatlıkla alınır bu paraya , ayrıca bazı arkadaslar yeni nesil mondialler artık çok daha iyi sorun çıkarmıyor vs.. demişler , bence çok mantıksız , sonuçta çin malı halis muhlis safkan çinli motor, yeni nesil olsa neolcak parça kalitesi gene aynı işçiliği gene aynı , yok efendim üstten egzantrikliymiş yağlaması iyimiş, komik olmayın arkadaslar , bende mondial kullanıyorum ama tamamen mecburiyetten kullanıyorm , biraz daha bütcem olsa yanından bile geçmem .....

daha önceki yazılarımda www.alibaba.com sitesinden bir link var oraya bak ybr esd aslında ybr degil başka marka sadece yamaha olarak memlekete geliyor veya dunyanın çeşitli yerlerinde satılıyor
bu sitede istersen diger motorlarada bakabilrisin r1 den zx10 ne istersende var
bende butçe var kle500 ü sattık neden; park yeri yok neden ybr amadın kendi kendime ben malmıyım 4400 vereyim ybrye üzerine 2500 daha koyar 600 lük veya 750 lilik enduro alırım dedim ve gittim mondial aldım
memnunmuyum memnunum canımı sıkarsa gider 100-150 tlye 150 lilik yaparım gider power commander tarzı bir şey alırım 50 -60 tl ye olur biter gel ybr ye bunların birini yapan birini goster olmuyor usta ybr de modifiye olmuyor yaptık ybr yi 180 cc yaptık sattık alan adamda ne aldıgını bilmiyor kendi kendine soruyor bu motor nasıl bu kadar hızlı diye ama ne subaabından ne hacminden bir haber vakumlu karbiratörden bi haber ama bilmeden kullanıyor :queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
daha önceki yazılarımda www.alibaba.com sitesinden bir link var oraya bak ybr esd aslında ybr degil başka marka sadece yamaha olarak memlekete geliyor veya dunyanın çeşitli yerlerinde satılıyor
bu sitede istersen diger motorlarada bakabilrisin r1 den zx10 ne istersende var
bende butçe var kle500 ü sattık neden; park yeri yok neden ybr amadın kendi kendime ben malmıyım 4400 vereyim ybrye üzerine 2500 daha koyar 600 lük veya 750 lilik enduro alırım dedim ve gittim mondial aldım
memnunmuyum memnunum canımı sıkarsa gider 100-150 tlye 150 lilik yaparım gider power commander tarzı bir şey alırım 50 -60 tl ye olur biter gel ybr ye bunların birini yapan birini goster olmuyor usta ybr de modifiye olmuyor yaptık ybr yi 180 cc yaptık sattık alan adamda ne aldıgını bilmiyor kendi kendine soruyor bu motor nasıl bu kadar hızlı diye ama ne subaabından ne hacminden bir haber vakumlu karbiratörden bi haber ama bilmeden kullanıyor :queen::queen::queen:

SN;Muhatap,
Cbf 150 cc ' sözünü ettiğiniz modifiye uygulamaları ile 180 cc ye ve ya 200 cc çevirebilirmiyiz?
siz'den bu konuda ve modifiyeyi yapan arkadaşlardan yardım alabilirmiyiz ?
selamlar.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Usta bence eski tip motorlara yani esantirigi ustte olmayanlara bulaşma tabi butçen el vermiyorsa o apayrı mesele kullanıcısı olan arkadaşlar eminimki tecrubelerini aktaracaklardır
Benim tavsiyem ve gönlümden gecen butçen yeterse 125mh 150 mc-mr serisi bir şey almanda
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
yoo aslında uag ve mg classıc te cok guzel bır motor. bulasma demıssınız ama gercekten cok saglam motor dag bayır gıdıyo parcası ucuz zaten arızada yapmıyokı e azda yakıyo. bence guzel. ustten egzantırıklı daha ıyı demıssınz ama ondada zıncır derdı var falan derdı var sonucta her gulun dıkenı var mg ler subap sesı yapar ama gıder yanı alınır bence:)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
yaa arkadaşlar yeni üye oldum ben motordan düşünüom kullanan varsa bilgi versin

Hoş geldin deyip başlayayım 4400 ybr verecek kadar kek degilim deyip bu motoru aldım almadan önce bizzat yetkili servis olan arkadaşımı alıp goturdum inceledi aslında iki seneden beri motorlar modialdeymiş o biliyormuş bu modelleri ve daha çıkacakları al dedi
Aldım vibrasyon yok sıfır ben 1.83 100 kg yum denedim km de 100 kliradan fazla yakmıyor kulanımı kolay ileriki zamanda zinciri oringli veya xringli yapacagım bir dahaki kış başındada duruma göre küçük motorlar için iyi lastik urettigine inandıgım pirelli mt 65 takacagım depoyu fazla doldura şamandıra depoya çarpıyor boya çokkuvvetli gelmedi ama 2750/ taksit olan motordan bekledigimi şu ama kadar fazlasıyla bana verdi
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
artı 180 tl ben 12 taksit aldım tabı peşine gore veya muhite göre degişir
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
artı 180 tl ben 12 taksit aldım tabı peşine gore veya muhite göre degişir

tesekkür ederim sagolasın aynı bende senin gibi düşündüm ybr çok pahalı bu benim neyime yetmezz fiyatta bu modele göre çok uygun allah nasip ederse bende alacam grii motorda titreme varmı varsada çokmu
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
estagfurullah belo. nıyetım senın bılgını olcmek falan degıldı. ben sadece goruşumu acıkladım. arkadasmda var ve ıkı senedır tık demedı. gordugumu soyledım sadece senınle alakalı degıl :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst