mondial 125 manyak

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
amacımız görüntüden fazla motorun ciğeri önemli biz sizin gibi mühendis ayarına binmiyok bunun ustaları biziz, FARKI USTASI, her motor ayar ister vermesini bilmeli, üstüne binince de sürmesini bilmeli

sen kısa donla gezerken ben honda cg125 e ayarı veriyordum (1994 model) seninkinin orjinali hatta şöyle diyim

bunun orjinali honda cg125 dir onun suyu kore üretimi olan ki o bile çinliye 10 basar onunda 3. jenerasyon suyu bu çinlilerdir onun için suyunun suyu bu kusura bakma aynasız foto koyarsan daha neler yazarım

ayrıca burda motorun "ciğeri" "dalağı" gibi jargonlar piyasa yapmaz burda işi bilen insanlar vardır sen onlardan bişeyler öğrenirsin paylaşmak istediğin bişiey varsa paylaşırsın sakın haa iş güzarlık yapıp kimseye akıl vermeye ustalıktan bahsetmeye kalkma biz ne motor ustaları gördük evet istanbulda adam gibi usta çok az ama üslubun yanlış

honda_cg125_1976_1.jpg

anlıyonğu:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
10
önce tedbir ama benim için görünüş daha önemli siz korunmayı tercih ediyor olabilirsiniz... bu arada o dediğini yaptım korumalık çatal arasına kırmızı ışık taktık harika oldu gerçekten.. bi de arkayı full indirecem elime para falan da geçse ön ve arkayı pejo jantı takacam bi düşünsene nasıl olur ama

sen kısa donla gezerken ben honda cg125 e ayarı veriyordum (1994 model) seninkinin orjinali hatta şöyle diyim

bunun orjinali honda cg125 dir onun suyu kore üretimi olan ki o bile çinliye 10 basar onunda 3. jenerasyon suyu bu çinlilerdir onun için suyunun suyu bu kusura bakma aynasız foto koyarsan daha neler yazarım

ayrıca burda motorun "ciğeri" "dalağı" gibi jargonlar piyasa yapmaz burda işi bilen insanlar vardır sen onlardan bişeyler öğrenirsin paylaşmak istediğin bişiey varsa paylaşırsın sakın haa iş güzarlık yapıp kimseye akıl vermeye ustalıktan bahsetmeye kalkma biz ne motor ustaları gördük evet istanbulda adam gibi usta çok az ama üslubun yanlış

honda_cg125_1976_1.jpg

anlıyonğu:mrgreen:



ayıp oluyor sen benim motor için suyunun suyu falan filan dersen bende karşılık veririm..amacım piyasa yapmak değil kendimi savunmak daha da yazardım ama yayınlanmıyor zatn

bi de aynanın ne önemi var ben aynasız biniyom ben burda ayna için konuşmuyorum sadece motorumun aynasız daha güzel olduğunu düşünüyorum hepiniz akıl veriyosunuz sanki burda ayna satılmıyo biz bilmiyok aynanın ne olduğunu ben kendimi düşünmüyosam sana düşünmek düşmez sadece tavsiyen olur..honda ile mondiali bir tutabilir misin honda yamaha bunlar bilindk markalar ama benim motorum kendi akranlarında güzel ben onu kastettim neyse
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
windy almadan önce bunu düşündüm ama, sport bişey alalım hazır gençken dedim windy kararım oldu..

güzel olmuş motor Allah kaza bela vermesin..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
amacımız görüntüden fazla motorun ciğeri önemli biz sizin gibi mühendis ayarına binmiyok bunun ustaları biziz, FARKI USTASI, her motor ayar ister vermesini bilmeli, üstüne binince de sürmesini bilmeli

''Eşeğe altın semer vursan yine eşektir'' deyimi geldi birden aklıma :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst