- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
amacımız görüntüden fazla motorun ciğeri önemli biz sizin gibi mühendis ayarına binmiyok bunun ustaları biziz, FARKI USTASI, her motor ayar ister vermesini bilmeli, üstüne binince de sürmesini bilmeli
sen kısa donla gezerken ben honda cg125 e ayarı veriyordum (1994 model) seninkinin orjinali hatta şöyle diyim
bunun orjinali honda cg125 dir onun suyu kore üretimi olan ki o bile çinliye 10 basar onunda 3. jenerasyon suyu bu çinlilerdir onun için suyunun suyu bu kusura bakma aynasız foto koyarsan daha neler yazarım
ayrıca burda motorun "ciğeri" "dalağı" gibi jargonlar piyasa yapmaz burda işi bilen insanlar vardır sen onlardan bişeyler öğrenirsin paylaşmak istediğin bişiey varsa paylaşırsın sakın haa iş güzarlık yapıp kimseye akıl vermeye ustalıktan bahsetmeye kalkma biz ne motor ustaları gördük evet istanbulda adam gibi usta çok az ama üslubun yanlış
anlıyonğu:mrgreen:
Son düzenleme: