eyvallah. daha yeni olduğum içn pek bişe bilmiyorm kusura bakmayın.
yine de bahsedeyim
şubatta askere gidicem telefoncuyum. öle işte.
motora ne yaptm konusunda ise ön ve arkadan biraz düşürüldü, bi kaç aksesuar, alarm , xenon far, bi kaç aydınlatma falan var tşkler.
