Mondial Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
1
bende mond. 100 mg prince almak istiyorum.. ibre kutu mu ? motoorun iç we dış özelliklerini biraz daha anlatr mısınız

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

motorun iç we dış özelliklerini anlatr mısınız biraz daha
"
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
48
Bakalım kac kılometre yapacagım..Bır agk sahıbıyle konustum 100.000 devırdıgını soyledı rektefıyesız, bakalım ben ne kadar yapabılecegım...
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Yarin kismetse gidup alacam bnde motiru kafam.cok karisikti bit cok sebepten bir cok modek inceledim karar degistirdim ams donuc olarak yine prince de karar kildim gibi plaka ve alarm dahil 2150 e anlastim yarin gidip aliyorum.kismetse ek olarak koruma demiri ve arka canta taktirmayi.dusunuyorum ruhsata isletme.isi filan oldugundan en bastan alalim hepsi bir olsun canta ve koruma demiri masrafi ne olur sizce,?
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
48
Hayırlı olsun, pısman olmassın merak etme. Koruma demırı ve canta yaklasık 100 tl tutar. Burda cantanın fıyatı belırleyıcı faktor tabı. 50 lırayada canta var 100 lıraya da. koruma demırı 30-35 lıra arası bırsey tutar..
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Cok iyi fazla birsey degilmis :) umarim bnde senin gibi severek motoru deneyimlerimi paylasacam bnde rodajini ne sekilde yaptin ve su anda motor tek kisi en son ne kadar gidiyor ? :) ibreyi indiriyor mu :) ?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Fiyatı iyi imiş. Peşin fiyatı mı, yoksa kredi kartına taksit yapar mı bu fiyata? Birde nerden aldın bu fiyatı?
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
48
İlk 500 kılometreye kadar 60 ı gecme, 500 kılometrede yagını degıstır. 500 kılometreden 1000 kılometreye kadar da motoru fazla sıkıstırmadan kullan. 1000 kılometrede yagını yıne degıstır. Bu motorun amacı hız degıl, bu tıp motorların amacı hız degıl. Ekonomıklık, az malıyetle cok kılometre, hesaplı parca ve yakıt bu motorun kullanılma sebebı. Hız dersen maksımum 110 yapıyor ama hıc gerek yok. 90-100 kılometrelerı motoru hırpalamadan yaparsın. hatta ben bu motorlarla cok uzun seyahatlare de cıktım. Arasıra dınlendırerek ve cok sıkıstırmayarak dunyayı bıle gezebılırsın buna garantı verırım.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
100'lük motorda ilk 500km için 60 bile çok, 45-50 gitmeye çalış mümkün oldukça.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
17
Selam arkadaşlar, ben geçen hafta aldım prince'yi. İzmirde yaşıyorum 1900 tl peşin aldım. İlk defa vitesli kullanıyorum. Biraz dolaştım, yokuşta durunca 1. vitese geçmekte zorlanıyor, bazen rahat geçiyor. Düz yolda vitesler sorunsuz. Benim acemiliğimdenmidir yoksa sizde de böyle sorun oluyormu, teşekkürler.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Mondial servisinde calisan kapi konsum var sagolsun o sagladi boyle cazip bir fiyat kredi karti ile vade farksiz alacaz insallah yarina sarti zate bu gun cok yogun oldugundan motorla ilgilenemem dedi.yarin gidecem almaya .d
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bu motoru millet yeni almasına rağmen satıyor.
Sahibindende tertemiz yeni motorlar var satılığa çıkartılmış.
Az yakan,iyi de kaçan motosikleti millet neden erkenden satıyor ki.
Sıkıntıları mı var acaba ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu motoru millet yeni almasına rağmen satıyor.
Sahibindende tertemiz yeni motorlar var satılığa çıkartılmış.
Az yakan,iyi de kaçan motosikleti millet neden erkenden satıyor ki.
Sıkıntıları mı var acaba ?
Yazın kullanıp sonra kenara kaldıracakları için genelde satmak istiyorlar.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
17
Ben alalı iki hafta oldu alalı, bir problem yok benim acemiliğim dışında. Oda burada yazdım ama cevap alamadığım soruydu. Özellikle yokuşta durduğum zaman 1. vitese geçmek isteyince bazen takılıyor onun için kenardan gidiyorum. Durup kalkmakta biraz zor, dediğim gibi acemilik, oda geçecek inşallah.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Ben alalı iki hafta oldu alalı, bir problem yok benim acemiliğim dışında. Oda burada yazdım ama cevap alamadığım soruydu. Özellikle yokuşta durduğum zaman 1. vitese geçmek isteyince bazen takılıyor onun için kenardan gidiyorum. Durup kalkmakta biraz zor, dediğim gibi acemilik, oda geçecek inşallah.
Vites geçişleri mi takılıyor ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben alalı iki hafta oldu alalı, bir problem yok benim acemiliğim dışında. Oda burada yazdım ama cevap alamadığım soruydu. Özellikle yokuşta durduğum zaman 1. vitese geçmek isteyince bazen takılıyor onun için kenardan gidiyorum. Durup kalkmakta biraz zor, dediğim gibi acemilik, oda geçecek inşallah.
Motosikletlerde dururken vites değişmez. Takılması çok normal yamahada hondada da böyle. Motosikleti azıcık ileri geri kaydırırsan vitese rahatça geçecektir.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
17
Bunu bilmiyordum teşekkür ederim, ben ilk defa vitesli kullanıyorum. İzmir oldukça yokuşludur, o yüzden kenardan ve yavaş gidiyorum, 20 yıldır araba kullanıyorum ama vitesli motor işi kolay değilmiş. Sağolun arkadaşlar ilginiz için.
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
48
Bir sıkıntısı yok, en azından ben yasamadım, yolda kalmadım..kılometre 12.000..gec calısma sorunu vardı bır ara o da karburator temızlenınce gectı..ben de dedım stator mu bobın mı dıye...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

Bu motorlarla ılgılı suphelerı olan arkadaslar ıstedıklerı motor tamırcısıne gıdıp sorsunlar bu koylu tıpı motorlar nasıl dıye..Cınlı motorlar arasında bu tıp motorlar en saglam, en sorunsuz, en hesaplı motorlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst