- Konu Yazar
- #1
Değerli arkadaşlar mondial 100 mfh marka motosikletim var.Teknik bakımdan biraz amatörüm dün akşam havalar soğuk olduğu için motoru biraz çalıştırayım dedim.Ayak marşı ile çalıştırmak için pedala bastım lakin biraz sertti zor döndü fazla yüklenince sanki çat diye bir ses geldi sonrasında devam ettim motor sıkıntısız çalıştı.Bir kaç defa tekrarladım ama bu kez çat diye bir ses gelmedi ama hala kimi zaman zor dönüyor Dedim içinden bişeylerimi kırdım acaba öyle olsa herkez benim gibi yükleniyor ayak pedalına her yüklenişte bişeylermi kırılacak anlamadım yaw..Sorun sizce ne olabilir yoksa bu doğalmı?Herkeze teşekkür ederim...