Herkeze tekrar merhaba. Bu forum oldukça zayıf kalıyor. Bu forum başlığı tüm diğer markaları da içine alan 100 Cup kullanıcıları diye değiştirilemez mi ? Zaten bütün 100 Cup lar nerdeyse hemen hemen aynı, sadece birçok marka var. Bir çoğunun parçalarının da birbirine uyabileceğini düşünüyorum. Yada ''100 Cup Kullancıları'' adında yeni bir forum başlığı açılabilir mi? Ben bu forum açmalardan falan pek anlamıyorum. Bu konuda bilgisi olanlar birşeyler yapar ve burada paylaşırsa sevinirim. Kazasız sürüşler diliyorum. Sağlıcakla kalın.