Mondial Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2010
Mesajlar
10
hoşgeldin arkadaş sen arka lastiği değiştir hamuru yumuşak bi lastik tak mümkünse tubaless yaptır ben gibi defalarca yolda kalma ön lastik orj idare eder şimdilik bu kadar başka merak ettiğin bi şey olursa paylaş yardımcı olmaya çalışırız
F54 cevabın için teşekkür ederim. Fırsat bulunca en azından ön lastik frenlerini biraz gevşetmek bana mantıklı geldi. Yani ön freni sonuna kadar sıksam, lastik çok az dönerse kızaklamayı önlemiş olur diye düşünüyorum. Senin söylediğin arka lastiği tubles lastik ile değiştirmek de bana mantıklı geliyor. Fakat lastik fiyatları hakkında hiç bilgim yok. Pahalı ise, sıfır lastiği söküp atmak da pek işime gelmiyor. Tabi lastik patlarsa yandık, inşallah başıma bu sıcaklarda böyle birşey gelmez. Lastik fiyatlarını bilen varsa yazarsa sevinirim. Sağlıcakla kalın.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
ortalama 50 ytl civarı sen o üzerindeki lastiğe güvenme benden sana tavsiye yolda kalmak istemiyorsan değiştir üzerindeki adi lastik haberin olsun
 
Katılım
2 May 2011
Mesajlar
116
hayırlı olsun motosikletin.Bende bu model ile motoran torro ile ilgileniyorum.
O farın kenarları led ışıkmı yoksa süsmü?
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
18
Selam arkadaşlar.Bu forumu uzun uzun takip ettikten sonra bu motoru almaya karar verdim.Şu an 1400 km yaptım ve rodajı tamamlandı gibi.Max hız olarak 98 km yaptım yakıt olarak 3litre benzinle 180 km yol yaptım.rodajı sağlıklı yaptığımı düşünüyorum motordan alınabilecek en yüksek verimi alıyorum.Bilgi veren arkadaslara teşekkürler doğru tercih yaptım sayenizde.aksesuar olarak lastiklere beyaz yanak ve 55 litre bagaj taktım gayet şık oldu.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Selam arkadaşlar.Bu forumu uzun uzun takip ettikten sonra bu motoru almaya karar verdim.Şu an 1400 km yaptım ve rodajı tamamlandı gibi.Max hız olarak 98 km yaptım yakıt olarak 3litre benzinle 180 km yol yaptım.rodajı sağlıklı yaptığımı düşünüyorum motordan alınabilecek en yüksek verimi alıyorum.Bilgi veren arkadaslara teşekkürler doğru tercih yaptım sayenizde.aksesuar olarak lastiklere beyaz yanak ve 55 litre bagaj taktım gayet şık oldu.
hayırlı olsun yeni motorun lastikler orj ise hemen değiştir ön idare eder fakat arka çok kötü yağmurda ıslak zemin de ne olduğunu anlamadan yan yatarsın haberin olsun
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
18
hayırlı olsun yeni motorun lastikler orj ise hemen değiştir ön idare eder fakat arka çok kötü yağmurda ıslak zemin de ne olduğunu anlamadan yan yatarsın haberin olsun

lastik değilde sanki plastik gibi bişiy onlar :) cok sert hamuru.kışa doğru değiştireyi düşünüyorum.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
lastik değilde sanki plastik gibi bişiy onlar :) cok sert hamuru.kışa doğru değiştireyi düşünüyorum.
bence kışı bekleme bende bekliyordum geçen ramazan sahur vakti yolda kaldım iç lastikte çok adi olduğundan kendi kendine patladı yaklaşık 2km elimde ittim motoru hem tubaless yaptır bizim motorlara uyan lastikler var ön iç lastiği değiştirmeyi de unutma benim sibob kırılmıştı ön teker yani
 
Katılım
17 Ara 2010
Mesajlar
10
Tüm 100 Cup kullanıcılarına merhaba. Kazasız belasız sürüşler. Sağlıcakla kalın.:thumleft:
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
1
bende bunda aldım daha 3 gün oluyo benzini çok güzel 135 km ye geldi fullemiştim benzini dağala benzin var 20-25 km dağa gidecek sanırım gerçekten çok memmunum çok seri motor bence pilastiği filan dağa kalın ve dayanıklı bence alcaklara tavsiye ederim .d
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
15 ytl ye 170 km civarı yol yapıyor yakıt gayet güzel 1 litre benzinle 48km yol yapıyor yani çekiş te fena sayılmaz tam şehir içi için yapılmış
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
Herkese selamlar..Bu konu'nun kurucusu olarak uzun zamandır ailevi baskılardan dolayı motor hayalimi ertelemek zorunda kaldım...Kısmetse Nisanda üniversite sınavına giriyorum.Sonuca göre motosiklet hayalim yeniden canlanacak ve bu sefer hayalden çıkıp somutlaşacak gibi görünüyor..Dualarınızı bekliyorum..İyi forumlar..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Herkese selamlar..Bu konu'nun kurucusu olarak uzun zamandır ailevi baskılardan dolayı motor hayalimi ertelemek zorunda kaldım...Kısmetse Nisanda üniversite sınavına giriyorum.Sonuca göre motosiklet hayalim yeniden canlanacak ve bu sefer hayalden çıkıp somutlaşacak gibi görünüyor..Dualarınızı bekliyorum..İyi forumlar..
sana eski bir cub kullanıcısı olarak cub sadece yakıtta iyi pratik ama güç yok bende ilk mfh kullanıcısı olarak tavsiye etmiyorum ben motorumu sattım çok başımı ağrıttı kaportalar
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
sana eski bir cub kullanıcısı olarak cub sadece yakıtta iyi pratik ama güç yok bende ilk mfh kullanıcısı olarak tavsiye etmiyorum ben motorumu sattım çok başımı ağrıttı kaportalar

Evet cup model kullananların yakındığı bir konu,güçsüzlüğü ve kaportası.Zaten bu konuyu açalı bayağı zaman olmuş,tabi aktif tutarız ama bende başka motorlar düşünüyorum.Zamanı gelince bakalım..
 
Katılım
17 Ara 2010
Mesajlar
10
Herkeze tekrar merhaba. Bu forum oldukça zayıf kalıyor. Bu forum başlığı tüm diğer markaları da içine alan 100 Cup kullanıcıları diye değiştirilemez mi ? Zaten bütün 100 Cup lar nerdeyse hemen hemen aynı, sadece birçok marka var. Bir çoğunun parçalarının da birbirine uyabileceğini düşünüyorum. Yada ''100 Cup Kullancıları'' adında yeni bir forum başlığı açılabilir mi? Ben bu forum açmalardan falan pek anlamıyorum. Bu konuda bilgisi olanlar birşeyler yapar ve burada paylaşırsa sevinirim. Kazasız sürüşler diliyorum. Sağlıcakla kalın.
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
8
Merhaba yorumları okudum mondial 100 mfh aldıım yani pazartesi teslim alacagım dış kaportalarda çatlama oluyor demişsiniz onun önlemi için servisine ne diyebilirim gevşetmesinimi söyliyelim
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
1
MONDIAL 100MFH

:cat: 3 HAFTADIR 100 MFH MONDIAL KULLANIYORUM ÇOK MEMNUNUM;BAZI ARKADAŞLAR DEMİŞ MONDIAL ALMAYIN AMA YANILIYOLAR KESİNLİKLE... TAVSİYE EDERİM KM BAŞINA 83 KURUŞ YAKIYOR DAHA EKONOMİK YOK BENCE VEDE SAĞLAM
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
ben almayın derim neden mi mondial her şeyi ile beş para etmez hiç derdi bitmedi beni deli etti yok kaportalar patlar yok sinyaller düşer yok kampana kırılır hemde durup dururken yani sıfır aldım çok temiz baktım keşke ilk ybr alsaydım şimdi 3 yaşında ybr aldım taş gibi taş sadece bir defa ampül patladı başka sorun yok mercedes mübarek gram titreşim yok mondiale verdiğim paraya yazık uğraştığımı saymıyorum bile
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst