- Katılım
- 3 Eki 2011
- Mesajlar
- 1,177
100 mfh ne derseniz deyin en az 2 sene götürcek motor ekonomik ve seri tek eksisi debriyajı olmaması bana göre
merhaba bende 100 mfh 2012 model aldım 7 gün oldu 350 km yaptım ara sıra 80 90 yapıyorum ama açılma zamanını okuduktan sonra 60 geçmemeye karar verdim tam gaz yapmıyorum yani bana acıklacak kimse yokmu motorun acılma süresi km si yani ne zaman tam gaz fln yapacam ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------
dış sol da 1 gün çatlama oldu servise gittim istek yaptık gelecek diğer taraf için nasıl önlem alabilirim
merhaba bende 100 mfh 2012 model aldım 7 gün oldu 350 km yaptım ara sıra 80 90 yapıyorum ama açılma zamanını okuduktan sonra 60 geçmemeye karar verdim tam gaz yapmıyorum yani bana acıklacak kimse yokmu motorun acılma süresi km si yani ne zaman tam gaz fln yapacam ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------
dış sol da 1 gün çatlama oldu servise gittim istek yaptık gelecek diğer taraf için nasıl önlem alabilirim
bende var o hyena X 100'den 438km de su an. memnunum. titresimi baya az.yardımcı olucakmısın
1400 peşin + 300 lira plaka ruhsat. elden debriyajlı daha güzel, motorun gücünden en hassas şekilde yararlanmanı sağlıyor ve sıkışık trafikte takıyosun bire bırakıyosun debriyajı motor tıngır tıngır gidiyo 5km hızla. otomatik debriyaj sıkışık trafikte hoplar zıplar, hafif hafif gaz vermek zorundasın.hyena 100 x i ne kadara aldın? elden debriyajlı olması sorun oluyomu sence?
bende var o hyena X 100'den 438km de su an. memnunum. titresimi baya az.
400km'de yag degistirdim ve on tarafta egzozu kapayan motora bagli oldugu icin titreyip ses yapan gereksiz grenaji cikardim.
yag degisiminden sonra motor baya sessizlesti. motor yag gibi akiyor. son hizi 4.viteste 8500 devirde 78km/s .. rodaj yani ilk 1000km bittikten sonra on disliyi buyutucem o zaman hizi 90'a cikacak.
aslinda 5 vites olmaliymis 4. vitesteki son hizina rampa cikarken bile ulasiyor.
hyena 100 klasik mobiletin 97cc olani. acikcasi bisiklet dengesi konusunda iyi olmayan ve daha once pek motosiklet surmemis kisilere motor fazlasiyla dengesiz ve gaz verince altindan kacan bir arac gibi gelebilir.
cok hafif olmasinin avantajlarini ben yasiyorum ve seviyorum ama bu durum acemi kisiler icin tehlike yaratabilir. o nedenle acemiler bu motoru almasin alirsa da alismaya calissin motoru suclamasin cunku bir sorunu yok.
bu arada motor elden debriyajli manuel 4 vites.
üstteki mesaja yazdım kardeşmotoru ne kadara aldın?