Mondial Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
100 mfh ne derseniz deyin en az 2 sene götürcek motor ekonomik ve seri tek eksisi debriyajı olmaması bana göre
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
8
merhaba bende 100 mfh 2012 model aldım 7 gün oldu 350 km yaptım ara sıra 80 90 yapıyorum ama açılma zamanını okuduktan sonra 60 geçmemeye karar verdim tam gaz yapmıyorum yani bana acıklacak kimse yokmu motorun acılma süresi km si yani ne zaman tam gaz fln yapacam ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------

dış sol da 1 gün çatlama oldu servise gittim istek yaptık gelecek diğer taraf için nasıl önlem alabilirim
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
merhaba bende 100 mfh 2012 model aldım 7 gün oldu 350 km yaptım ara sıra 80 90 yapıyorum ama açılma zamanını okuduktan sonra 60 geçmemeye karar verdim tam gaz yapmıyorum yani bana acıklacak kimse yokmu motorun acılma süresi km si yani ne zaman tam gaz fln yapacam ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------

dış sol da 1 gün çatlama oldu servise gittim istek yaptık gelecek diğer taraf için nasıl önlem alabilirim

merhaba kardeşim bende bu motordan almayı çok istiyorum sana bi kaç soru sorabilirmiyim
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
merhaba bende 100 mfh 2012 model aldım 7 gün oldu 350 km yaptım ara sıra 80 90 yapıyorum ama açılma zamanını okuduktan sonra 60 geçmemeye karar verdim tam gaz yapmıyorum yani bana acıklacak kimse yokmu motorun acılma süresi km si yani ne zaman tam gaz fln yapacam ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------

dış sol da 1 gün çatlama oldu servise gittim istek yaptık gelecek diğer taraf için nasıl önlem alabilirim


öncelikle motorun hayırlı olsun..motorunu rodaj süresince ilk 1000 km ye kadar sıkıştırmadan 50-60 km hızlarda kulanmaya özen gösterirsen motorunun sağlığı acısından iyi olacaktır...1000 km ye kadar gazı yedire yedire ve sabit süratlerde seyretme,yani 3 ve 4 viteste değişik hızlarda farklı devirlerde kulanırsan en sağlıklı sekılde motorunu açmış olursun..son olarak tavsiyem rodaj bitiminden sonra mutlaka ve mutlaka sentetik yağ kullan..vites dişlilerin,debriyajın ve önemli parçaların ömrünü uzatmak için kesinlike öneririm..
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
8
şuan 650 km deyim ufak tefek sorunlar ama kendim halledebiliyorum Darkselect herkesin zevki farklı ama cok iyi bir motor ve üzerinde kuş gibisiniz diğer motorlardan farkı oo çok rahat
 
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
12
ben motor almayı düşünüyorum. mondialda karar kıldım bana yardımcı olurmusunuz?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
ne gibi bi yardım istiyorsun bu konuyu baştan sona oku ne bilgi istiyorsan mevcut yani hepsini ben yazdım daha önceden bende vardı sattım...
 
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
12
para sıkıntısı var o yüzden 100 cup almak zorundayım param olsa ben ybr alıcam ama malesef yok.ben bursada oturuyorum burda 3 4 tane motor bayisi ve servis var sevris ve yedek parça olarak en uygun marka mondial araştırmalarıma göre o yüzden mondial almaya karar verdim.hyena 100 x diye bir modelide var 400 tl civarı daha ucuz mfhlara göre benim yollarım fazla bayır değil günde ortalama 15 km yapıcam okula gidip gelmek için para sıkıntısı olduğu için ondan almayı düşünüyorum. hem o motorda plastik aksam az senin yaşadığın sorun yaşanıcağını sanmıyorum. zaten ehliyetim yok şuanda o yüzden fazla trafiğe çıkmıcam hız yapmıcam yandan kamyon geçince sarsılma diye bir dert olmucak. sence o motor nasıldır? şimdiden teşekkürler
 
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
12
sen mfh ı kaç km de satmıştın kardeşim

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

o kadar kötümüydü o motor ya bence fiyat olarak en iyi mondial gibi geliyo ramzeyden falan

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------

hyena x galiba yarı otomatik değil manuel 4 vites yazıyor bi fikrin varmı?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
ben mfh yi 12500 km de sattım 1050 tl ye 100 lira masraf vardı o yüzden birde satmam gerekti sattım yoksa 1350 ederdi
 
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
12
senin motorda çatlamalar olmuş peki motorda herhangi bi sorun yaptımı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------

yani motor aksamı yürüyen aksamında herhangi bir arıza yaptımı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

hyena 100 x sitedeki fiyati 1.472 tl plaka ruhsat falan ne kadar bulur yoksa hepsi içindemi
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
yardımcı olucakmısın
bende var o hyena X 100'den 438km de su an. memnunum. titresimi baya az.
400km'de yag degistirdim ve on tarafta egzozu kapayan motora bagli oldugu icin titreyip ses yapan gereksiz grenaji cikardim.
yag degisiminden sonra motor baya sessizlesti. motor yag gibi akiyor. son hizi 4.viteste 8500 devirde 78km/s .. rodaj yani ilk 1000km bittikten sonra on disliyi buyutucem o zaman hizi 90'a cikacak.
aslinda 5 vites olmaliymis 4. vitesteki son hizina rampa cikarken bile ulasiyor.
hyena 100 klasik mobiletin 97cc olani. acikcasi bisiklet dengesi konusunda iyi olmayan ve daha once pek motosiklet surmemis kisilere motor fazlasiyla dengesiz ve gaz verince altindan kacan bir arac gibi gelebilir.
cok hafif olmasinin avantajlarini ben yasiyorum ve seviyorum ama bu durum acemi kisiler icin tehlike yaratabilir. o nedenle acemiler bu motoru almasin alirsa da alismaya calissin motoru suclamasin cunku bir sorunu yok.
bu arada motor elden debriyajli manuel 4 vites.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
12
kardeşim bu motordan alan kişi buldum sonunda :) ne kadara aldın?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

ne kadar aldın?
 
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
12
hyena 100 x i ne kadara aldın? elden debriyajlı olması sorun oluyomu sence?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

lütfen cevap ver
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
hyena 100 x i ne kadara aldın? elden debriyajlı olması sorun oluyomu sence?
1400 peşin + 300 lira plaka ruhsat. elden debriyajlı daha güzel, motorun gücünden en hassas şekilde yararlanmanı sağlıyor ve sıkışık trafikte takıyosun bire bırakıyosun debriyajı motor tıngır tıngır gidiyo 5km hızla. otomatik debriyaj sıkışık trafikte hoplar zıplar, hafif hafif gaz vermek zorundasın.
bu arada bugün denedim motor 2. viteste bile resmen düz duvara tırmanıyor :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
12
bende var o hyena X 100'den 438km de su an. memnunum. titresimi baya az.
400km'de yag degistirdim ve on tarafta egzozu kapayan motora bagli oldugu icin titreyip ses yapan gereksiz grenaji cikardim.
yag degisiminden sonra motor baya sessizlesti. motor yag gibi akiyor. son hizi 4.viteste 8500 devirde 78km/s .. rodaj yani ilk 1000km bittikten sonra on disliyi buyutucem o zaman hizi 90'a cikacak.
aslinda 5 vites olmaliymis 4. vitesteki son hizina rampa cikarken bile ulasiyor.
hyena 100 klasik mobiletin 97cc olani. acikcasi bisiklet dengesi konusunda iyi olmayan ve daha once pek motosiklet surmemis kisilere motor fazlasiyla dengesiz ve gaz verince altindan kacan bir arac gibi gelebilir.
cok hafif olmasinin avantajlarini ben yasiyorum ve seviyorum ama bu durum acemi kisiler icin tehlike yaratabilir. o nedenle acemiler bu motoru almasin alirsa da alismaya calissin motoru suclamasin cunku bir sorunu yok.
bu arada motor elden debriyajli manuel 4 vites.



motoru ne kadara aldın?
 
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
12
bende yarın bakıcam o motora fiyatı uygun geldi mondial mfh 1800 tl + plaka ruhsat 2100 ü bulacak o kadar durumum yok o yüzden ona bakıcam yardımın için saol :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst