mondial 100 lüklerde kesici varmı yau???

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent: mondial 100 lüklerde kesici varmı yau???
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kesici ne yahu , bıçak jilet çakı vb. ,
yooksa devir kesici mi ?
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
62
100 lük mondialde kesici yok bastıgın son nokta orası olmalı zaten bu motorlar çok surat için uretilmiyor sağlık açısından 60 km/h geçmesen iyi olur.Kesici motorun devir hızının (rpm) devir sayacındaki rakamlar motor zarar gormesin diye belirli bir noktada motorun gazının kesilmesidir yeni nesil motorlarda daha sık rastlanıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Devir kesici demek istemiştir. :silent: :p
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
227
walla onlarda kesici filan yok 100 de 110 da kullandım motor nerdeyse yer düşcek motor kesiciye filan girmio cok dandik bi durum bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst