- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
- Konu Yazar
- #1
2006 model 5700 kmdeki motorumdan gelen garip sesler üzerine servise götürdüm ve zincir ve dişli takımının aşınmadan dolayı değişmesi gerektiğini söylediler.(dişlililer sivrilmiş ve zincir aşınmış diyorlar). Şimdi öncelikle sormak istediğim 5700 kmde ki motorun bu parçaları aşındırması normalmi?(çevremde 15.000 i devirmiş arkadaşlar var hala fabrikanın taktığı zincir ve dişliyle geziyorlar) vede değiştirirken dişli ebatlarını oynasak (öne büyük veya arkaya küçük dişli gibi) faydası yada zararı olurmu? birde orjinal dişli ebatları nedir? ( motoru ikinci el aldığım için acaba daha önce değiştimiki?) yardımlarınızı bekliyorum sağlıcakla kalın...:rendeer: