Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
Her mesajı tek tek okudum,şu son sivil (gerçi resmi olarak askerim ama..) saatlerimi burada sayenizde oldukça duygulanarak geçirdim.
Fotoğrafların olduğu topicte de yazdım,hepiniz ap ayrı güzel insanlarsınız.İnanın kimseye kırgınlığım,dargınlığım yok.O kadar hayat dolu o kadar düzgün insanlarsınız ki..
Şimdi tekrar aynı şeyi düşündüm de,iyi ki girmişim bu siteye ve iyi ki tanımışım sizleri.En güzel anlarımı düşündüğümde hep sizler olacaksınız o anılarda.Her güzelliği hep beraber yaşadık,kısmette varsa yaşamaya devam da edeceğiz.
Çok seviyorum bu siteyi ve bu sitedeki herşeyi,hepinizi..
Tek tek mesaj yazacak vaktim yok maalesef,bir kaç mesaja genel olarak cevap baabında yazıyorum.
Aslında bu denli apar topar gitmemin altında klasikleşen bir Türk işi yatıyor..
Yine sistemin sapıklığı,yine maduriyet..
Özet geçmek gerekirse şöyle ki;
Ben Şubatta gitmek istemiştim,olmaz dediler.Muayeneyi geç oldun(şubat sevkine bişey kalmamıştı) üniversite okuyor gösteriyordu (kaydımı askere gitmek için dondurmuştum halbu ki).Uzun lafın kısası tüm ısrarlarıma rağmen böyle birşeyin imkansız olduğunu,olsa olsa Mayıs ayında olabileceğini ki onun da çoooook düşük bir ihtimal olduğunu söyledi çok ilgili asal personeli.
Bu tür durumlarda isterseniz bir yol daha var,ASAL Daire başkanlığına yani Ankara ya erken sevk dilekçesi gönderiyorsunuz..Bende gönderdim,gideyim dedim biran önce,bazı konular vardı burada uzun uzadıya yazmak istemediğim,askere gitmemi gerektiren..Her neyse,dilekçe gitti,ben kütüğümdeki askerlik şubesi olmak üzere her yeri aradım,online kontrol ettirdim (nasıl bir online işlemse..),söyledikleri şey şuydu..KASIM..
Askerliğin kasımda gözüküyor.Bunu en son olarak şubat ayı sevkiyatlarının olduğu günlerde sordum,cevap aynıydı.Bende napalım,Kasım ı bekleyeceğiz dedim ve askerliği kafamdan çıkarttım.Ta ki geçen pazartesi postacı eve gelene kadar.Eve Askerlik Şubesinden (kütüğümdeki) kağıt geldi,ve o uzun yazıların özeti olan çıldırtıcı ibare; "Şubat ayında sevke tabi olmanıza rağmen birliğinize teslim olmadınız,bakaya durumuna düştünüz"
Hani denir ya,öpermisin sabaha mı bırakırsın..Aynen o hesap.Askerlik şubesine gittim ve rezaletin bu kadarla kalmadığını İzmir şubesinde Mayıs gözüken askerliğimin Kütükteki şubemde Şubat gözüktüğünü öğrendim
Bana aynı zamanlarda da Kasım olduğunu söylemişlerdi..
Klasik Türk bürokrasisi ve ilerlemiş ONLINE işlem gücü..
(Bu arada en iyi arkadaşlarımdan biri ile askerlik şubesinde ocak sonu şubat başı gibi işlem yaptırırken "keşke aynı zamanda gitsek ve üstüne keşke aynı yere düşsek" demişti,bende ona özeti ve burada yazılabilitesi olan "hadi leeeen" cümlesini kurmuştum
Şubat ayında o gitti,benimde sevkim çıkmış ama saolsun askerlik dairesindeki arkadaşların hataları sayesinde ben şubatta gitmedim.Şubat ta gitseydim nereye mi gidecektim ?
O arkadaşla aynı yere..Tokat,piyade..Aynı tarih,aynı yer
Şaka gibi..
Neyse,konuya dönersek..
Daha çok şey oldu tabi bu süreç içerisinde..Çıldırmaya ramak kalmışken işlemler tamamlandı,3 gün içinde teslim olmam gerekiyordu artık.
Konunun özeti,2 gün içinde oldu herşey,ben bile anlamadım ne olduğunu,birazdan teslim olacağım birliğime,hala da ne olduğunu anlamış değilim,bir gün yataktan kalktığında hayatının 7-8 ay ileriye hızlı bir zıplayış yapmasını görmek pek olası birşey değil tabi..
Telefon kullanamıyoruz bu arada Elint im..1 ay civarı sürecek zaten acemilik,bitince haberleşiriz :cat:
İnan bende seni yeni tanımama rağmen,diğer mesajlarında kurduğun cümleleri barındırıyorum içimde senle ilgili.Biliyorsun zaten,herşey bitip hayat normale döndüğünde kesinlikle görüşelim:cat:Acayip seviyorum be seni,kendine çok iyi bak olur mu :wiinkk:
Sorularının cevabı;
Tokat (acemilik Tokat,ustalık belli değil tabi) ve 15 ay.. (Aslında üniv vardı ama dondurdum askere gitmek için,bitmesini bekleyemezdim bazı sebeplerden ötürü,9 ay daha fazla yapacağım belki ama 4 sene beklememiş olacağım,pek mantıklı olmasa da şartlar bunu gerektirdi,mazoşist değilim,kaderde üzülmek varmış biraz sadece(anladın sen onu)
Kısmet buymuş ne diyelim..)
Olcan'ım canım,inan İstanbul dönüşünde de söyledim arkadaşlara,mükemmel bi adamsın sen.Ciddi anlamda çok kafadarsın,keşke daha çok vaktimiz olabilseydi de takılabilseydik biraz daha.Ama olsun,biz genciz Erhan ve Gürkan gibi yaşlanmadık nasıl olsa
Onlardan daha sağlam eküri oluruz:wiinkk:
Kalp kalbe karşı (bu cümle de şu şarkı yüzünden değersizleşti bee),hisler karşılıklı..Kendine sende çok iyi bak..
Görüşmek üzere..
Abi sen hayatımda tanıdığım en garip adamsın belkide,evet evet öylesin sanırım..
Hem çok dingil hemde çok zeki olabiliyorsun
(Dingil dedim ama askerim,devlet malıyım bişey yapamazsın diye
).
Kırılmazsın sen bana bilirim :wiinkk:
Doğru tahmin ettin,birazdan birliğime teslim olucam,siteme bakayım dedim,bi adios amigos eyy MT diyeyim dedim:wiinkk:
Rahmi abim,inan canımdan kanımdan olsan bu kadar severdim seni,insan seni gördükçe daha da bağlanıyor hayata,acayip bi yaşam sevincin ve cesaretin var,gözün hepimizden daha kara,yaşamayı biliyorsun :rendeer:
O kadar yolu benim için geldin,acayip duygulandırdın beni..Gelmekle kalmadın bir de bir sürü şey yaptın,hakkını ödeyemem senin
ale:
Ellerinden öpüyorum..
Semra ablama selamlar,balıklarının tadı hala damağımda:rendeer:
Bademe iyi bakın :cat: Kediyle pek sohbetimiz olmadı,çok asil bir kedi olduğu için bizi kendine layık görmedi
Masaj aleti gibi kedi,ya uyuyor,ya kalkıp masaj yapıyor
Hoşçakal Rahmi abim...
Ne çeşit bir sapıksın sen
Binlerce erkeğin arasındayım zaten,bir de orada olmayan erkekleri mi hatırlıycam
Bırak kardeşim benim yakamı,mahallemize geldik söz olacak
(Alp Tunay ın lafıdır,telif hakkı ona aittir)
Bıraktığım gibi teslim almazsam öperim zaten seni de Tarık cım
Ebush a selam söyle,ona iyi bak..:rendeer:
Abim,valla sana diyecek hiç birşey bulamıyorum zaten..Yeri geldi getirdin götürdün,yeri geldi motorunu verdin,neyin varsa ben istemeden kendin verdin,ama verdiğin şeylerin içinde en önemlisi dostluğundu..Benim için çoook ayrı yerin var,aman diyim kendine dikkat et..Karmançorman işlere bulaşma,espri yeteneğini de asla yitirme:rendeer:
Hepinize teeek tek mesaj yazmak isterim,hepinizin yeri tek tek bende ayrı,burada yazabileceğimden çok fazla şey ifade ediyorsunuz benim için inanın,ama artık kalkıyorum..
Ne olur cevap yazamadığım arkadaşlar kırılmasın..
Çok duygusala bağladım,ama mazur görün ne olur(eh be yanımdaki tertip arkadaş da bilgisayar başında ağlıyor ailesiyle görüşüyor,ortama bak..)
Şuan kalkıyorum bilgisayardan..
Ne ara bu kadar yazdım farkında da değilim,abartmışım zaten.
Tokat gibi gelen bir askerlik haberinden sonra,Tokat'tan görüşmek üzere..
Hoşçakalın..
Fotoğrafların olduğu topicte de yazdım,hepiniz ap ayrı güzel insanlarsınız.İnanın kimseye kırgınlığım,dargınlığım yok.O kadar hayat dolu o kadar düzgün insanlarsınız ki..
Şimdi tekrar aynı şeyi düşündüm de,iyi ki girmişim bu siteye ve iyi ki tanımışım sizleri.En güzel anlarımı düşündüğümde hep sizler olacaksınız o anılarda.Her güzelliği hep beraber yaşadık,kısmette varsa yaşamaya devam da edeceğiz.
Çok seviyorum bu siteyi ve bu sitedeki herşeyi,hepinizi..
Tek tek mesaj yazacak vaktim yok maalesef,bir kaç mesaja genel olarak cevap baabında yazıyorum.
Aslında bu denli apar topar gitmemin altında klasikleşen bir Türk işi yatıyor..
Yine sistemin sapıklığı,yine maduriyet..
Özet geçmek gerekirse şöyle ki;
tuncerle konuşalı daha bir ay olmadı ; kasımda gitmeyi düşünüyordu hatta geyiginide yapmıştık. Bende kasımda gidicem demiştim belki aynı yere düşeriz demiştik
Tuncer ne olduda 20gün için karar degiştirdi:silent:
Tuncerin telefonunu bilen arkadaşımız varsa pm'den bana gönderebilir mi?
Ben Şubatta gitmek istemiştim,olmaz dediler.Muayeneyi geç oldun(şubat sevkine bişey kalmamıştı) üniversite okuyor gösteriyordu (kaydımı askere gitmek için dondurmuştum halbu ki).Uzun lafın kısası tüm ısrarlarıma rağmen böyle birşeyin imkansız olduğunu,olsa olsa Mayıs ayında olabileceğini ki onun da çoooook düşük bir ihtimal olduğunu söyledi çok ilgili asal personeli.
Bu tür durumlarda isterseniz bir yol daha var,ASAL Daire başkanlığına yani Ankara ya erken sevk dilekçesi gönderiyorsunuz..Bende gönderdim,gideyim dedim biran önce,bazı konular vardı burada uzun uzadıya yazmak istemediğim,askere gitmemi gerektiren..Her neyse,dilekçe gitti,ben kütüğümdeki askerlik şubesi olmak üzere her yeri aradım,online kontrol ettirdim (nasıl bir online işlemse..),söyledikleri şey şuydu..KASIM..
Askerliğin kasımda gözüküyor.Bunu en son olarak şubat ayı sevkiyatlarının olduğu günlerde sordum,cevap aynıydı.Bende napalım,Kasım ı bekleyeceğiz dedim ve askerliği kafamdan çıkarttım.Ta ki geçen pazartesi postacı eve gelene kadar.Eve Askerlik Şubesinden (kütüğümdeki) kağıt geldi,ve o uzun yazıların özeti olan çıldırtıcı ibare; "Şubat ayında sevke tabi olmanıza rağmen birliğinize teslim olmadınız,bakaya durumuna düştünüz"
Klasik Türk bürokrasisi ve ilerlemiş ONLINE işlem gücü..
(Bu arada en iyi arkadaşlarımdan biri ile askerlik şubesinde ocak sonu şubat başı gibi işlem yaptırırken "keşke aynı zamanda gitsek ve üstüne keşke aynı yere düşsek" demişti,bende ona özeti ve burada yazılabilitesi olan "hadi leeeen" cümlesini kurmuştum
Şaka gibi..
Neyse,konuya dönersek..
Daha çok şey oldu tabi bu süreç içerisinde..Çıldırmaya ramak kalmışken işlemler tamamlandı,3 gün içinde teslim olmam gerekiyordu artık.
Konunun özeti,2 gün içinde oldu herşey,ben bile anlamadım ne olduğunu,birazdan teslim olacağım birliğime,hala da ne olduğunu anlamış değilim,bir gün yataktan kalktığında hayatının 7-8 ay ileriye hızlı bir zıplayış yapmasını görmek pek olası birşey değil tabi..
Telefon kullanamıyoruz bu arada Elint im..1 ay civarı sürecek zaten acemilik,bitince haberleşiriz :cat:
anammm
pınarr msn de nyazında inanmamıştım
doğruymuş
ben daha yeni tanıyabilmiştim seni be tuncer, nereye böye apar topar?
durum nedir, kaç ay askerlik yapıcak nereye düştü
kendisi yazamamış sanırım yoğınluktan
varmı bilen kimse?
İnan bende seni yeni tanımama rağmen,diğer mesajlarında kurduğun cümleleri barındırıyorum içimde senle ilgili.Biliyorsun zaten,herşey bitip hayat normale döndüğünde kesinlikle görüşelim:cat:Acayip seviyorum be seni,kendine çok iyi bak olur mu :wiinkk:
Sorularının cevabı;
Tokat (acemilik Tokat,ustalık belli değil tabi) ve 15 ay.. (Aslında üniv vardı ama dondurdum askere gitmek için,bitmesini bekleyemezdim bazı sebeplerden ötürü,9 ay daha fazla yapacağım belki ama 4 sene beklememiş olacağım,pek mantıklı olmasa da şartlar bunu gerektirdi,mazoşist değilim,kaderde üzülmek varmış biraz sadece(anladın sen onu)
Sevinsem mi üzüzlsem mi bilemedim...:silent:
Ağzında bakla ıslanmayan arkadaşlarsağ olsun birkaç gündür haberdardım gelişmelerden, kesin olarak gideceğini de dün öğrendim, ne yazacak bir şeyler geldi aklıma, ne de telefon edip söyleyecek iki kelime...
Şu sitede bu kadar zaman geçirdikten sonra, kendime o kadar benzettiğim birini yeni yeni tanımışken, ya o da İstanbul'da, ya ben de İzmir'de olmalıydım derken, adam kalktı daha da uzağa kaçtı.
Bari 1-2 hafta sabretseydin de sürpriz çabalarım sonuç verseydi be Tuncer'im...
Askerliği de en iyi şekilde geçireceğinden eminim, Gürkan gibi askerlik anılarına boğma sonra bizi yeter
Hayırlı tezkereler kardeşim...Saçları dert etme; sen gel yeter, ben yarısını veririm...![]()
Olcan'ım canım,inan İstanbul dönüşünde de söyledim arkadaşlara,mükemmel bi adamsın sen.Ciddi anlamda çok kafadarsın,keşke daha çok vaktimiz olabilseydi de takılabilseydik biraz daha.Ama olsun,biz genciz Erhan ve Gürkan gibi yaşlanmadık nasıl olsa
Kalp kalbe karşı (bu cümle de şu şarkı yüzünden değersizleşti bee),hisler karşılıklı..Kendine sende çok iyi bak..
Görüşmek üzere..
ya bi eyvallah der insan...eh Tuncer saçlar kesilince sigortalar attı tabi...belkide teslim olmadan 5-6 saat önce Tokatda internet cafelerin birine girip son mesajını yazcak...
adios amigos eyy Mt diyecek...:cherry:
Abi sen hayatımda tanıdığım en garip adamsın belkide,evet evet öylesin sanırım..
Hem çok dingil hemde çok zeki olabiliyorsun
Kırılmazsın sen bana bilirim :wiinkk:
Doğru tahmin ettin,birazdan birliğime teslim olucam,siteme bakayım dedim,bi adios amigos eyy MT diyeyim dedim:wiinkk:
Eveeet modumuzu Forrapımızı yolcu ettik, İnşallah yine böyle karşılamak nasip olur ( bu bana ait yaşım dolayısıyla) dede torun gibi sarılıp vedalaştık Tuncerimin gözleri doldu ama belli etmemeye çalıştı nede olsa benden tecrübesiz . ben yol ayrımında kornaya aslıp gazladım ama emin olun limontepedeki benzinlikte bir 15 dakika mola vermek zorunda kaldım sanki öz torunumu askere yolcu etmişim gibi geldi YİNEDE NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER. Tuncerim seni şimdiden özledim burdayken bu kadar dokunmuyordu, bir ay görmesem umursamazdım , ama her an görme ihtimalım mevcuttu . şimdi kısıtlı görüşme ihtimali o yüzden seni hepimiz çok özlüycez . gülerek gittin gülerek dönmek nasip olsun . bende seni tekrar kucaklamak istiyorum. seni çok seviyorum Tuncer .
Rahmi abim,inan canımdan kanımdan olsan bu kadar severdim seni,insan seni gördükçe daha da bağlanıyor hayata,acayip bi yaşam sevincin ve cesaretin var,gözün hepimizden daha kara,yaşamayı biliyorsun :rendeer:
O kadar yolu benim için geldin,acayip duygulandırdın beni..Gelmekle kalmadın bir de bir sürü şey yaptın,hakkını ödeyemem senin
Ellerinden öpüyorum..
Semra ablama selamlar,balıklarının tadı hala damağımda:rendeer:
Bademe iyi bakın :cat: Kediyle pek sohbetimiz olmadı,çok asil bir kedi olduğu için bizi kendine layık görmedi
Hoşçakal Rahmi abim...
tuncerim belki şon yazılanları okuyamayacaksın (ilk fırsatta bak siteye ve şu lafımı hatırla .... ilk koguş kalkta beni hatırlaaaa ((((((((((((
ne biçim bi sestir o ya !!!!!!!!! kkkoogguşşşşşşşşşş kkaalllllkkkkkkkkk
Ne çeşit bir sapıksın sen
(Alp Tunay ın lafıdır,telif hakkı ona aittir)
:salut: çok geç haberim oldu yani haberim olduğunda çok geçti tuncerim seni çok özlicez İzmir'i merak etme emin ellerde bıraktığın gibi teslim alacaksın emin ol :rendeer:
Bıraktığım gibi teslim almazsam öperim zaten seni de Tarık cım
Ebush a selam söyle,ona iyi bak..:rendeer:
ah ah rahmi amcam, binerken forrapın gözlerinin doluluğu çok belliydi, bende bu gün hem öz kardeşimi hemde öz kardeşim kadar sevdiğim tuncer kardeşimi 3 saat arayla askere yollamanın yoğunluğuyla boğazım düğümlendi, şimdi ne keyfim nede iştahım var, saatlerdir sıgarayla besleniyom,
bu akşam geleneksel cuma toplantımız var yine, orda bunaldım az önce ordan ayrıldım eve geldim, şimdi evde oturuyom yine sıkıntı bastı, şu anda yolda olan kardeşlerimin kafalarının içinde neler geçiyor diye düşündükçe kötü oluyorum, içimi buraya dökmek istedim çok birikmişti.
Abim,valla sana diyecek hiç birşey bulamıyorum zaten..Yeri geldi getirdin götürdün,yeri geldi motorunu verdin,neyin varsa ben istemeden kendin verdin,ama verdiğin şeylerin içinde en önemlisi dostluğundu..Benim için çoook ayrı yerin var,aman diyim kendine dikkat et..Karmançorman işlere bulaşma,espri yeteneğini de asla yitirme:rendeer:
Hepinize teeek tek mesaj yazmak isterim,hepinizin yeri tek tek bende ayrı,burada yazabileceğimden çok fazla şey ifade ediyorsunuz benim için inanın,ama artık kalkıyorum..
Ne olur cevap yazamadığım arkadaşlar kırılmasın..
Çok duygusala bağladım,ama mazur görün ne olur(eh be yanımdaki tertip arkadaş da bilgisayar başında ağlıyor ailesiyle görüşüyor,ortama bak..)
Şuan kalkıyorum bilgisayardan..
Ne ara bu kadar yazdım farkında da değilim,abartmışım zaten.
Tokat gibi gelen bir askerlik haberinden sonra,Tokat'tan görüşmek üzere..
Hoşçakalın..