yaaa bu yamaha ya şikayette bulunacağım artık... Bi motora neden ayna ve plaka yeri koyuyorlar ki anlamıyorum hem boşa masraf ediyorlar hemde çok kötü duruyor .... Değil mi antalyalı kardeş .. Tutmuşlar bide esd kasaya mikuni karbüratör koymuş... Yav bu mühendisler işi hiç bilmiyor