Modifiye YBR 125 ESD

Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
129
Yamaha bu motoru sakın görmesin , motorun kötü tanıtımından dolayı dava açabilir :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
yaaa bu yamaha ya şikayette bulunacağım artık... Bi motora neden ayna ve plaka yeri koyuyorlar ki anlamıyorum hem boşa masraf ediyorlar hemde çok kötü duruyor .... Değil mi antalyalı kardeş .. Tutmuşlar bide esd kasaya mikuni karbüratör koymuş... Yav bu mühendisler işi hiç bilmiyor
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bu apaçilerin soyu ne zaman tükenecek? Şahsen bıktım artık bu tiplerin motosikletlerini görmekten.Öldükleri zaman bile üzülmüyorum.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
harbiden yazık olmuş motora :(
 

HUN

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
348
la bu motor zaten enjeksiyonlu değil mikuni bs bilmemkaç karbüratör var.Arka metal hariç gerisi boş iş olmuş bence.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
yaran-inci-s%C3%B6zl%C3%BCk-capsleri_17090.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
ESD lerde diğer ybr'ler gibi aynı sonu yaşayacak yakında hoparlorlu teypli soba borusundan egzoslu ESD ler gorcez demekki :p:rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
bence jantları sarı yerine beyaza boyamalıydı. Motora tecavüz etmişler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst