Modifiye için yardım...

Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
42
Arkadaşlar bende ,
Çelik Motor XGJ100-7 var. (100 Cup)

Modifiye yapmak istiyorum ne gibi modifiyeler önerirsiniz?
Bilgisi olan yardım edebilirmi ben yeniyimde ?
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
görsel modifiye istiyorsun herhalde ,

yeni olduğuna göre abi tavsiyesi hiç yapma cuplar olduğu gibi çok güzeller...

yapar yapar sıkılırsın , boşa zaman ve para harcama
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
42
Evet abi çok kendinden güzeller gerçekten.
bende zaten fazla gösterişi sevmem. yapacağım şey tek ön çamurluklara japonca adımı yazacam (İsmet)
birde gaz kolunu değiştiririm, birde aynaları çıkartırım sade ve güzel olur değilmi?
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
dediklerinin hepsi olur ama aynaları sökmek modifiye değildir.
motosikletin ruhuna aykırı ,
iyi bir motorcu olabilmen için güvenlik ile ilgili konularda yaptıkların , yapacakların
diğer arkadaşlarına ve yeni başlayanlara örnek olacak nitelikte olmaldır.

istediğin led ışığı tak yazıyı yaz ama aynalarını asla sökme ...
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
35
aynaları sökme derim ama modifiye tür aynalar var onlardan tak ama kesınlıkle sokme derım :) :) karar senın zaten yapacanm ılla bıseyler ama aynaları sökme derim en sade modifiye iyidir bence dedıgın gıbı al elcıklerını tak sonra sök yazılarını yazını yazdır ses ıstersende sadece bı hava filtresşi takman yeterli olacaktır şerit çektirirsende motoru gösterişli kılacaktır :cat:
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
ilk önce etiketleri sökmekle başlayabilirsin sonra lastiklere yanak , jantlara şerit , güzel bi elcik , ön amasörü 3 cm kestir , koltuga istediğin renk kaplama , farklı kornalar takabilirsin... Şimdilik bukadar aklıma geldikçe yazarım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst