mobylette yarışları

Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
arıza bunlar ya yatıyolar motor üstüne ve çok feci hız yapıyolar... geçenlerde otobanda rastadım 2 tanesine üzerine çıkasım geldi ama insanoğlu işte... ama yakındır birinin altında kalcakları gün allah esirgesin...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bu aptallardan bugün akşam denizden evime gelirken karşılaştım ve akşamımı mahfediyodu.farsız iki kişi akşam karanlığına bayır aşağı salmış geliyolar işin kötüsü frenleride yok karşımdan gelince soğukkanlılkla yavaşladım ve manevra yapmadım.aptallar ayaklarını falan sürükleyerek biraz yavaşlayark beni teğet geçtiler ve kaldırıma çarpıp düştüler ben durdum rezilliklerini izliyorum.sonra tekrar kalkıp kaçrcasına uzaklaştılar.we ben bu gün bu topici görmesem,bu olayı yazmıcaktım.çünkü bu gerizekalılardan mersinde fazlaca görmeye başladım.şaşırmıyorum artık.zihinsel gelişimini tamamlayamamış mahluklar:pr:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
valla ilginç yaw.. ne desemki.. şimdi yanlıs manlıs ama oda bi tutku yani..
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
her şeyinde bi sınırı vardır arkadaş ya...hee yok düşcekler kaza yapacaklar falan demiyeceğim hiç çünkü düşmelerinin benim için hiç bir sakıncası yok adam gibi kullansınlar düşmesinler ama yeterki masum insanlara zarar vermesinler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst