Mmk Afiş Astı

Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
arkadaşlar;5 eylül cuma günü itibariye bez afişlerimizi mersinin değişik yerlerine asıldı
hilton kavşağı
çarşı yeni koza karşısı
çarşı tevfik sırrı gür lisesi kavşağı
fotoğraflarını çektim. umarım yararlı olur.

MMKAFLER1.jpg


MMKAFLER2.jpg


MMKAFLER3.jpg


Not: afişler için mersin büyükşehir belediyesine teşekkür ederiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
istanbula ve bütün türkiye yollarına asılmalı özellikle istanbul yollarına ve caddelerine..
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Elinize emeginize saglık. Umarım sürücüler görmezden gelmezler.
Her MT grubu böyle bir çalışma yapsa iyi olur:cat:

Saygılar.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Çok güzel ama geliştirilmesi gereken bir çalışma. Bu şu an yasak savmak gibi olmuş ama hiç birşey yapmamaktan iyidir. Herşeyin bir başlangıcı var. Tebrik ediyor diğer illere örnek olmasını diliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbul'a asacak babayiğit var mı aranızda ?


tebrik ederim bu arada :rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Aslında Kadıköy'e asılır. Sayın Başkanımız Selami Öztürk Bey, bu tür etkinliklere izin veren biridir. Öğrencilik yıllarımda, pek çok afiş izni almıştık kendisinden...Büyük olasılıkla şimdi de izin verir.
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
mersin büyükşehir belediye başkanımız, sayın macit özcan bu tür etkinliklerde çok duyarlıdır. kendisine teşekkür ederiz.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
bu afişleri aslında,köprülere asıp bütün sürücülerin görmesini sağlamak daha iyi olur..
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Çok güzel bir çalışma. Elinize sağlık.

Mersin MT bu tip çalışmalarda çok gayretli. Bravo.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
tebrik ederim çok güzel bir çalışma.bundan adaayada yapmalıyız.
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
28
her ilde bu çalışmalar yapılmalı haydi hep birlikte ses vermediğimizde bizleri duyan olmaz. mersin gerçekten güzel bir hareketin başlangıcını yapmış. başkent ankara haydi başlıyalım herkes elini taşın altına koysun.
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
bu bizim 2. afiş asmamız geçen senede afiş asmıştık. insanların ilgisini çekiyor. tüm illerde yapılması gerekiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst