missimpreza dan merhabalar...

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
demek motosiklete geçmeye karar verdin iyi iyi. yanlız sitemize tam anlamı ile üye olmanın şartları var. ilk önce sitemize üye olmuşsan araban olamaz hele ımpreza birde modifiyeli cık cık cık kesinlikle olmaz::yanliss: ::yanliss: ::yanliss: . şimdi yapman gereken o kibrit kutusunu(araba) satıp aldıgın paranın %5'ini yönetime ,%5'ini üyelere. ve geri kalan %90'ını ilerde alıcagın motosiklet ila kaza bela yaşamaman için bana verip bende o para ile kurban alıp HONDA'ya pardon pardon yani kurda kuşa vericen kapiş:queen:
bu arada kurbanların derdine düştüm hoşgeldinnn demeyi unuttuım:mrgreen: hoşgeldin arkadaşım umarım burda aradıgını bulur iyi vakit geçirirsin :rendeer:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
BARIS ABİ HOSGELDİN MESAJINI UPGRADE ETMİSSİN
O NE BE ABİ :queen:
SİTEYİ SERİYOSUN GELENİN ÖNÜNE LİNK LİNKİ LİNK :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Hoşgeldin,4 tekerli Kafesden kurtulup 2 tekerle özgürlügün tadını çıkarman dilegi ile...
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
18
Alkol yok dimi?....Alkol metreye üfleticez seni.....

Hoş geldin.........:rendeer: :rendeer:

asla ve asla alkole hayır dıyenlerdenım...hoşbulduk

demek motosiklete geçmeye karar verdin iyi iyi. yanlız sitemize tam anlamı ile üye olmanın şartları var. ilk önce sitemize üye olmuşsan araban olamaz hele ımpreza birde modifiyeli cık cık cık kesinlikle olmaz::yanliss: ::yanliss: ::yanliss: . şimdi yapman gereken o kibrit kutusunu(araba) satıp aldıgın paranın %5'ini yönetime ,%5'ini üyelere. ve geri kalan %90'ını ilerde alıcagın motosiklet ila kaza bela yaşamaman için bana verip bende o para ile kurban alıp HONDA'ya pardon pardon yani kurda kuşa vericen kapiş:queen:
bu arada kurbanların derdine düştüm hoşgeldinnn demeyi unuttuım:mrgreen: hoşgeldin arkadaşım umarım burda aradıgını bulur iyi vakit geçirirsin :rendeer:


keşke imprezam olsada satıp alsam motor ama impreza sahıbı değilim şimdilik hayranıyım model arabalarıyla vede rc yle idare ediyorum(umarım motorda hayranlık olarak kalmaz icraat olur bende)...sitenin bu kadar akfif olduğunu anlamamıştım başta ama şimdi bayağa iyi olduğunuzu söyleyebilirim.birçok buyuk forumlara üyeyim sıkı bir forum takıpçisiyim sizleride çok tuttum:Dbişiler öğrenemeye başladım bilem hatta artık ne almak istediğimide biliyorum babamı kandırma çabalarım devam etmekte ehliyetıde aldıkmı birkaç ay içerinde 250 mct mondial almayı düşünüyorum...hoşbulduk herkese selamlarrrrr


ayrıyetten kibrit kutusu lafına bittim züper ehueue
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst