- Katılım
- 12 Kas 2016
- Mesajlar
- 2,262
Macbook kullanıyorum history i ayarlayabilirsem deniycem dediğinizi![]()
ctrl + K ile panel karşına gelir.
mac da cmd + K galiba
gelen panelde performance sekmesine gelcen
orada history bölümü var
Macbook kullanıyorum history i ayarlayabilirsem deniycem dediğinizi![]()
History'de sorun şu (Yanlış bilmiyorsam):
Diyelim 200 işlem yaptınız. 126. işlemi yanlış yaptınız ve geri alacaksınız. 126. işleme geri döndüğünüzde 126-200 arasındaki işlemi de geri alıyorsunuz.