MİNYATÜR KOCAKAFALAR (MANİPLASYON ÇALIŞMALARIM)

Katılım
20 May 2019
Mesajlar
125
Motosikleti
Trk 702 x, dominar 400, honda dio, cbr650f
ÖNCELİKLE TÜM FORUM SAKİNLERİNİN BAYRIMINI KUTLAR HUZURLU BİR BAYRAM GEÇİRMENİZİ TEMENNİ EDERİM

Arkadaşlar instagramda bir örneğine rastlayıp 10 Euro ücret ile yapıldığını öğrenince kendi çabalarımla yaptığım çalışmaları sizlerin beğenisine sunmak istedim. Tamamen 12 yıllık PS tecrübem ve eğlenceli bir uğraş arayışımdan dolayı başladığım bu işe zaman sorunsalı nedeni ile devam edemedim fakat çok daha farklı ve güzel çalışmalar ile tekrar başlamayı düşünüyorum umarım sizlerde beğenirsiniz. :)


Kendi fotoğrafım ve çalışmadan önceki halini de yüklüyorum hemen altta


Diğer çalışmaları ufak boyutlu yüklüyorum orijinal hallerini Instagram sayfasında yada fotoğrafa tıklayarak görebilirsiniz.
Asil ÖZBAY ve Doruk06,Kolaçan Vlog gibi isimlerinde bulunduğu çalışmalarım.

.


Beğendiyseniz diğer çalışmaları görmek için Instagram da eagraphics.studio https://www.instagram.com/eagraphics.studio/ adresinden çalışmaları görebilir ve yenilerini takip edebilirsiniz :king:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Hoş olmuş. Gölgeler iyileştirilebilir. Yansımalar olmamış. Doğru perspektifte değiller. Sadece tam yandan olanlarda yansıma kullanın. Tam yan olanlarda alan derinliği çok az olmuş. Ama en önemli sorun, oradaki sorunsal.
 
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
125
Motosikleti
Trk 702 x, dominar 400, honda dio, cbr650f
Kolay gelsin. Keyifli bir uğraş gibi.

Teşekkür ederim. Evet keyifli, geliştirici ve öğretici :)

Hoş olmuş. Gölgeler iyileştirilebilir. Yansımalar olmamış. Doğru perspektifte değiller. Sadece tam yandan olanlarda yansıma kullanın. Tam yan olanlarda alan derinliği çok az olmuş. Ama en önemli sorun, oradaki sorunsal.

Merhabalar tavsiyeleriniz için teşekkürler profesyonel bir eğitim olmadan kendi uğraş ve bakış açım ile kendimi geliştirmeye devam ediyorum tavsiyelerinizi değerlendirmek ve bunlara dikkat ederek çalışmaları daha profesyonel hale getirmek isterim saygılar :)
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
hintli bir çocuk vardı instagramda yapıyordu bu koca kafaları, hatta dedim az kazanıyor bunlar bana da bir tane yapsın gelir olsun garibana demiştim, tabi ülkemiz ne hallere geldi bence asıl hint fakiri biziz, sonuçta yaptıklarını yayınlıyordu. bana da yaptı 2-3 dolara, sonra bir baktım bana yaptığını kendi sayfasında yayınlamadı ben de uyuz oldum, arkadaşıma da önermiştim dur dedim ona para mara verme, hıyarın biri dedim ben yaparım sana, ondan bin kat iyisini yaparım dedim, yarım saat kırk beş dakika içinde ona yaptım.

bu bana yaptığı beceriksiz iş, özensiz iş. reklamı olmasın diye adını yayınlamıyorum değmez çünkü, ne gölge ne ışık ne de doğru düzgün croplama yapmış.

57-min-1.jpg


bu da benim arkadaşıma yaptığım

mustafa.jpg


hatta adam çanta istemedi diye çantayı da kaldırmıştım

mustafa2.jpg


emek olacak çünkü emek önemli bir şey.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------

tabi eski işim grafik olduğu için de iyi kötü neyin ne olduğunu bilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
125
Motosikleti
Trk 702 x, dominar 400, honda dio, cbr650f
hintli bir çocuk vardı instagramda yapıyordu bu koca kafaları, hatta dedim az kazanıyor bunlar bana da bir tane yapsın gelir olsun garibana demiştim, tabi ülkemiz ne hallere geldi bence asıl hint fakiri biziz, sonuçta yaptıklarını yayınlıyordu. bana da yaptı 2-3 dolara, sonra bir baktım bana yaptığını kendi sayfasında yayınlamadı ben de uyuz oldum, arkadaşıma da önermiştim dur dedim ona para mara verme, hıyarın biri dedim ben yaparım sana, ondan bin kat iyisini yaparım dedim, yarım saat kırk beş dakika içinde ona yaptım.

bu bana yaptığı beceriksiz iş, özensiz iş. reklamı olmasın diye adını yayınlamıyorum değmez çünkü, ne gölge ne ışık ne de doğru düzgün croplama yapmış.

https://i.ibb.co/7gk1zDT/57-min-1.jpg

bu da benim arkadaşıma yaptığım

https://i.ibb.co/3hjcqtj/mustafa.jpg

hatta adam çanta istemedi diye çantayı da kaldırmıştım

https://i.ibb.co/gWDCVgM/mustafa2.jpg

emek olacak çünkü emek önemli bir şey.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------

tabi eski işim grafik olduğu için de iyi kötü neyin ne olduğunu bilirim.

Gerçekten çok özensiz olmuş ilk çalışma, elinize sağlık sizin yaptığınız çok daha güzel olmuş :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Zamanında 3dminiselfie sitesinden arkadaşlar benim biblomu yapmışlardı. Benim çok hoşuma gitmişti, iş ortamında epey makarasını döndürmüştük.

 
  • Haha
Tepkiler: pea
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Elinize sağlık, güzel çalışmalar.

Zamanında 3dminiselfie sitesinden arkadaşlar benim biblomu yapmışlardı. Benim çok hoşuma gitmişti, iş ortamında epey makarasını döndürmüştük.

[url]https://i.hizliresim.com/meYmii.jpg[/url]

Çok iyi olmuş ya :)
Çok beğendim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------

6-7 yıl önce de moda olmuştu bu koca kafalar :)
Ben de O zaman yapmıştım bunu.

1zcNlw.jpg


Bunu da bu yıl yapmıştım.
Model motosikletleri masanın üzerinde fotoğraflayıp kendimi eklemiştim :)
İşsiz güçsüzlük işte :)

GCrOSo.jpg
 
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
125
Motosikleti
Trk 702 x, dominar 400, honda dio, cbr650f
Elinize sağlık, güzel çalışmalar.



Çok iyi olmuş ya :)
Çok beğendim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------

6-7 yıl önce de moda olmuştu bu koca kafalar :)
Ben de O zaman yapmıştım bunu.

https://i.hizliresim.com/1zcNlw.jpg

Bunu da bu yıl yapmıştım.
Model motosikletleri masanın üzerinde fotoğraflayıp kendimi eklemiştim :)
İşsiz güçsüzlük işte :)

https://i.hizliresim.com/GCrOSo.jpg

Teşekkğr ederim sizinkilerde çok başarılı olmuş böyle gerçekci modelleri nerden bulabilirim acaba :)
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
kendimin motosiklet üzerinde başkası tarafından çekilmiş fotoğrafım yokmuş. şuan farkettim
bende yapacaktım kursağımda kaldı :D
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Teşekkğr ederim sizinkilerde çok başarılı olmuş böyle gerçekci modelleri nerden bulabilirim acaba :)

Teşekkürler, model araç satan dükkanlardan ya da toyzzshop gibi büyük oyuncakçılardan bulabilirsiniz.
İnternetten dircast ya da model motosiklet diye arayarak bulabilirsiniz.
Küçük modeller çok çok detaylı değil.
Bu arada sağdaki iki motosiklet model , soldaki gerçek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

kendimin motosiklet üzerinde başkası tarafından çekilmiş fotoğrafım yokmuş. şuan farkettim
bende yapacaktım kursağımda kaldı :D

Benim de motosiklet üstündeki çoğu fotoğrafımı tripod ile kendim çekmişimdir :)
 
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
125
Motosikleti
Trk 702 x, dominar 400, honda dio, cbr650f
kendimin motosiklet üzerinde başkası tarafından çekilmiş fotoğrafım yokmuş. şuan farkettim
bende yapacaktım kursağımda kaldı :D
İlk giriştiğimde bende farketmiştim bunu
Teşekkürler, model araç satan dükkanlardan ya da toyzzshop gibi büyük oyuncakçılardan bulabilirsiniz.
İnternetten dircast ya da model motosiklet diye arayarak bulabilirsiniz.
Küçük modeller çok çok detaylı değil.
Bu arada sağdaki iki motosiklet model , soldaki gerçek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------



Benim de motosiklet üstündeki çoğu fotoğrafımı tripod ile kendim çekmişimdir :)

Teşekkür ediyor hemen araştırıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

Kolay gelsin. Keyifli bir uğraş gibi.

Hoş olmuş. Gölgeler iyileştirilebilir. Yansımalar olmamış. Doğru perspektifte değiller. Sadece tam yandan olanlarda yansıma kullanın. Tam yan olanlarda alan derinliği çok az olmuş. Ama en önemli sorun, oradaki sorunsal.

hintli bir çocuk vardı instagramda yapıyordu bu koca kafaları, hatta dedim az kazanıyor bunlar bana da bir tane yapsın gelir olsun garibana demiştim, tabi ülkemiz ne hallere geldi bence asıl hint fakiri biziz, sonuçta yaptıklarını yayınlıyordu. bana da yaptı 2-3 dolara, sonra bir baktım bana yaptığını kendi sayfasında yayınlamadı ben de uyuz oldum, arkadaşıma da önermiştim dur dedim ona para mara verme, hıyarın biri dedim ben yaparım sana, ondan bin kat iyisini yaparım dedim, yarım saat kırk beş dakika içinde ona yaptım.

bu bana yaptığı beceriksiz iş, özensiz iş. reklamı olmasın diye adını yayınlamıyorum değmez çünkü, ne gölge ne ışık ne de doğru düzgün croplama yapmış.

https://i.ibb.co/7gk1zDT/57-min-1.jpg

bu da benim arkadaşıma yaptığım

https://i.ibb.co/3hjcqtj/mustafa.jpg

hatta adam çanta istemedi diye çantayı da kaldırmıştım

https://i.ibb.co/gWDCVgM/mustafa2.jpg

emek olacak çünkü emek önemli bir şey.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------

tabi eski işim grafik olduğu için de iyi kötü neyin ne olduğunu bilirim.

Zamanında 3dminiselfie sitesinden arkadaşlar benim biblomu yapmışlardı. Benim çok hoşuma gitmişti, iş ortamında epey makarasını döndürmüştük.

[url]https://i.hizliresim.com/meYmii.jpg[/url]

Elinize sağlık, güzel çalışmalar.



Çok iyi olmuş ya :)
Çok beğendim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------

6-7 yıl önce de moda olmuştu bu koca kafalar :)
Ben de O zaman yapmıştım bunu.

https://i.hizliresim.com/1zcNlw.jpg

Bunu da bu yıl yapmıştım.
Model motosikletleri masanın üzerinde fotoğraflayıp kendimi eklemiştim :)
İşsiz güçsüzlük işte :)

https://i.hizliresim.com/GCrOSo.jpg

Teşekkürler, model araç satan dükkanlardan ya da toyzzshop gibi büyük oyuncakçılardan bulabilirsiniz.
İnternetten dircast ya da model motosiklet diye arayarak bulabilirsiniz.
Küçük modeller çok çok detaylı değil.
Bu arada sağdaki iki motosiklet model , soldaki gerçek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------



Benim de motosiklet üstündeki çoğu fotoğrafımı tripod ile kendim çekmişimdir :)

Bu arada yapım aşamasına ait bir video yayımladım tecrübelerinizden yorumlarınızdan ve eleştirilerinizden faydalanmak isterim :)

 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Bu minyatür motosikletlerden arıyorsanız eğer, birisi zamanında bolca getirmiş, elinde kalmış, şimdilerde uygun fiyattan veriyor. Ben yolum düştükçe ortağıma hediye alıyorum o metal minyatür araba ve motosikletlerden...

Alemdar, Miniature Hotel İstanbul, Molla Fenari Sk. No:22, 34110 Cağaloğlu / Sultanahmet/Fatih/İstanbul

Bu sokakta Miniatur otelin tam karşısında bir hanın girişinde, minik bir kırtasiye türü dükkan.

Yandex veya google mapte
Miniature Hotel diye arayıp, navigasyonla Molla Fenari sokağı bulabilirsiniz...
 
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
125
Motosikleti
Trk 702 x, dominar 400, honda dio, cbr650f
Bu minyatür motosikletlerden arıyorsanız eğer, birisi zamanında bolca getirmiş, elinde kalmış, şimdilerde uygun fiyattan veriyor. Ben yolum düştükçe ortağıma hediye alıyorum o metal minyatür araba ve motosikletlerden...

Alemdar, Miniature Hotel İstanbul, Molla Fenari Sk. No:22, 34110 Cağaloğlu / Sultanahmet/Fatih/İstanbul

Bu sokakta Miniatur otelin tam karşısında bir hanın girişinde, minik bir kırtasiye türü dükkan.

Yandex veya google mapte
Miniature Hotel diye arayıp, navigasyonla Molla Fenari sokağı bulabilirsiniz...
İstanbul da drğilim malesef :(

Seçimleri 1-2 piksel yumuşatıp silmek yerine de maske kullanırsanız daha iyi olur.

Teşekkür ederim bunu dikkate alıcam hangi aşamada maskelemeden bahsettiğinizi anlamadım yalnız ?
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Silmek yerine maskeleyin. Bir yeri kazayla siler ve geç farkederseniz sonra geri alamazsınız. Maske kullanırsanız geri alabilirsiniz.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
historiyi 999 da yapabilirsin. o zaman oldukça geri gelebilirsin. kırpma yapmassan Y harfi ile gelen tool ile istediğin yeri geri alabilirsin. ama pc çok iyi değilse kasma şişme yapar
 
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
125
Motosikleti
Trk 702 x, dominar 400, honda dio, cbr650f
historiyi 999 da yapabilirsin. o zaman oldukça geri gelebilirsin. kırpma yapmassan Y harfi ile gelen tool ile istediğin yeri geri alabilirsin. ama pc çok iyi değilse kasma şişme yapar

Macbook kullanıyorum history i ayarlayabilirsem deniycem dediğinizi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst