- Katılım
- 21 Şub 2006
- Mesajlar
- 44
ya arkadaslar ben bu isten bisey anlamadim ya!!bu ne baslati,ne calistiri,
regsvr32.exe /u %windir%\system32\regwizc.dll
regsvr32.exe /u %windir%\system32\licdll.dll bunlari nereye kopyaliycaz?size zahmet bidaha bi aciklasaniz!!zaten pc de almanca,yazdiklarinizin karsiligini bulmam gerek
r:
regsvr32.exe /u %windir%\system32\regwizc.dll
regsvr32.exe /u %windir%\system32\licdll.dll bunlari nereye kopyaliycaz?size zahmet bidaha bi aciklasaniz!!zaten pc de almanca,yazdiklarinizin karsiligini bulmam gerek