Microsoft casusunu kaldırın!

Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
44
ya arkadaslar ben bu isten bisey anlamadim ya!!bu ne baslati,ne calistiri,
regsvr32.exe /u %windir%\system32\regwizc.dll
regsvr32.exe /u %windir%\system32\licdll.dll bunlari nereye kopyaliycaz?size zahmet bidaha bi aciklasaniz!!zaten pc de almanca,yazdiklarinizin karsiligini bulmam gerek:) :pr:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
yok böle bişi kardeşim o casus dediiniz online yardım almak için bilgisayarınıza bağlanacak olan user kaldı ki o user artık default ta kurulu olarak gelmiyor :)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
126
yaptik bakalim

daha once bir yerde daha okumuştum ama o zaman çıkmamıştı. şimdi çıktı

caus.gif
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Yapmayın etmeyin yahu, öyle iki tık tık bi şık şık ile dünyaya hakim olmuş Microsoftun casusu ile baş edebileceğinizimi sanıyorsunuz :)
Bahsedilen şey uzaktan yardım olayıdır...
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
valla ben de net user yazdım ama ben de siyah ekranın açılmasıyla kapanması bir oluyor.sayfada ne yazdığı göremiyorum o yüzden
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: danger0 **************
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Arkadaşlar istediğiniz kadar silin, istediğiniz kadar port kapayın. Hiçbirşey fark etmez. Bazıları diyor ki; "otomatik güncelleştirmeleri kaparsam beni bulamazlar" ulan peki onu kapatmanı sağlayabilen Microsoft salak mı? Ben bir MCE olarak bu tür şeylere inanan arkadaşlara gülüyorum sadece! Microsftun sizin yaptıklarınızdan haberdar olmamasının tek çözümü Microsoftun hiçbir yazılımını net üzerinden kullanmamanızdır. Öyle onu sil bunu kapa hikayeleri yersiz. Eğer sildiğiniz şeylerle bilgisayarınıza ulaşıyorsa Microsft ve bunun bir denetimi varsa sizin silmenize ve bulmanıza zaten izin vermez. Msn kullanmıyor musunuz? O zaman onuda kaldırın ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst