Michelin Pilot Power Lastikleri Geri Çağırıyor.

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
damage_michelin432.jpg
Michelin firması Pilot Power ve Pilot Power 2CT modellerinde ön lastiklerinin yüzeyinde oluşan bir problemden dolayı lastikler geri çağırdığını duyurdu. Geri çağrılan lastikler Fransa üretimli Michelin Pilot Power ve 2CT modellerinin sadece 120/70 ZR17 ebatındaki ön lastikleri olduğu bildirildi. Michelin firması Pilot Power ve Pilot Power 2CT 120/70 ZR17 boyutunda ön lastik kullanan müşterilerine lastiklerini kontrol ettirmelerini ve Fransa'da üretilip üretilmediğine bakmalarını istedi. Lastik numaranız DOT6UCW980T veya DOT6UCW979T ise lastiklerinizi değiştirmeniz gerekiyor.

damage_michelin2_432.jpg
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
104
teşekkürler Erhan, tam da bu lastiği almayı düşünüyordum. Fransa dışında üretilenlerde bir sorun yok anladığım kadarıyla? yanlış hatırlamıyorsam senin Fazerda da bu lastiklerden vardı
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Evet lastiğimi kontrol ettim, en kısa zamanda değiştirmem gerekiyor.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yahu Levent abi, o zaman zarfında bi sakatlık çıkarsa Allah korusun.. :silent:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bu resimdeki gibi bir sorun varsa azraille tanışmak uzun sürmez herhalde...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
dandirik lastikleri alıyonuz sonra deişim diye uğraşıyosunuz..alın metzeler takın bitsin
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Lastikte ki sorum hamurundaki hatadan kaynaklanıyor, fotoğrafdaki gibi sonuç çıkartıyormu bilmiyorum ama riske etmeye deymez. Firma yeni lastikler eline gelir gelmez haber verip gerekli değişikliği yapıcak.

dandirik lastikleri alıyonuz sonra deişim diye uğraşıyosunuz..alın metzeler takın bitsin

Michelin Pilot Power 2CT model lastik piyasadaki lastikler arasından en kalitelilerinden biridir.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@BBRR
dandirik lastikleri alıyonuz sonra deişim diye uğraşıyosunuz..alın metzeler takın bitsin
Hahahahahaaaa Metzeler kullanmayı dünya bıraktı, ne satan var ne yarışta kullanan :mrgreen:

@Skullhunter
Michelin Pilot Power 2CT model lastik piyasadaki lastikler arasından en kalitelilerinden biridir.
Yaa belli kalitesinden, resimlerden çok iyi anlaşılıyor kalite! :p Size tavsiyem Bridgestone ve Pirelli dışında lastik almamanız, bu iki marka lastik teknolojisi bakımından en iyi iki marka. Her iki markanın 4-5 modelini kullandım, gerçekten çok iyiler...
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
ben bu sene michelin 2CT denemeyi düşünüyordum ama yaşananlar benide düşündürdü. michelin motogp'de de biraz sorun yaşadı bu sene. şimdilik en istikrarlı bridgestone ve dunlop benim için. bu sene bridgestone almayı düşünüyorum.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@edy
ben bu sene michelin 2CT denemeyi düşünüyordum ama yaşananlar benide düşündürdü. michelin motogp'de de biraz sorun yaşadı bu sene. şimdilik en istikrarlı bridgestone ve dunlop benim için. bu sene bridgestone almayı düşünüyorum.
Erdem, sana tavsiyem Michelin'den uzak durman. Bu sene MotoGP'de de sorun yaşadılar. Türkiye şartlarında şu anda en iyi iki marka dediğim gibi Bridgestone ve Pirelli. Dunlop konusunda birşey diyemem çünkü hiç kullanmadım ama kötü şeyler de duymadım. Bizim yarışlarda en çok tercih edilen marka Pirelli. Pirelli'nin Corsa, Supersorsa modelleri gerçekten çok iyi. Ben yol lastiği olarak da kullandım, çok memnun kaldım. Bridgestone için zaten kimse kötü birşey söyleyemez...
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Limitlerde kullanan bir değilim biliyorsun.Bundan önceki motorda Dunlop vardı.Yol tutuşunu pek sevmedim doğrusunu istersen.All road bir lastikti sanırım bendeki.Modelini bilmiyorum.Ama sert bir lastikti.Beni zorluyordu.Şimdiki makinada Pirelli diablo corsa var.İlk 20 dakika jilet üstünde gidiyor gibiyim.Sonrasında ısınınca muhteşem tutuyor.Çok memnunum.Yaz bitimi street modelini alacağım.Uzun süreli araba kullandığım için lastik markaları konusundada az çok bir bilgim var.Mesela michelin çok iyi bir lastiktir.Ama çok yumuşaktır.Geniş jantta bir yerden inseniz bile yanakta hava yapar.Ben işyeri arabamda Türkiye şartlarında Goodyear kullanıyorum.Ama kendi arabama lastik alsam ya continental yada bridgestone u tercih ederim.Şimdi bunlar yani bildiğimiz tüm markalar dünyada bir yere gelmiş ve kendini kanıtlamış markalardır.Bu kullanıcının profiliyle alakalı.Sen dunlop kullanıp memnun olabilirsin ama ben bir daha yanından geçmem.Zaten böyle olmasa tek tip lastik markası olurdu.Dimi... J
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Bu kullanıcının profiliyle alakalı.Sen dunlop kullanıp memnun olabilirsin ama ben bir daha yanından geçmem.Zaten böyle olmasa tek tip lastik markası olurdu.Dimi... J

söylediklerinde haklısın, kişinin lastikten ne istediğide önemli. 3-4 sene michelin kullandım şikayetçi değildim çünkü öbür lastikler nasıldı bilmiyordum,geçen sene ve hala dunlop kullanıyorum, bu senede bridgestone kullanmak istiyorum. öbür senede pirelli denemek istiyorum. her çeşit lastiği deneyip, fikir edinmek istiyorum.
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
68
ben de değiştirmiştim lastiklerimi michelin ile ama ben pek anlamam acaba benimkinde de bi sıkıntı olur mu? agility 125 kullanıyorum michelin pilot lastiklerim ön lastiğimde küçük yarıklar var acaba benim de götürmem gerekir mi bilginiz varmı?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Michelin lastikleri Buz motor dışında alabileceğilmiz biryer var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst