Limitlerde kullanan bir değilim biliyorsun.Bundan önceki motorda Dunlop vardı.Yol tutuşunu pek sevmedim doğrusunu istersen.All road bir lastikti sanırım bendeki.Modelini bilmiyorum.Ama sert bir lastikti.Beni zorluyordu.Şimdiki makinada Pirelli diablo corsa var.İlk 20 dakika jilet üstünde gidiyor gibiyim.Sonrasında ısınınca muhteşem tutuyor.Çok memnunum.Yaz bitimi street modelini alacağım.Uzun süreli araba kullandığım için lastik markaları konusundada az çok bir bilgim var.Mesela michelin çok iyi bir lastiktir.Ama çok yumuşaktır.Geniş jantta bir yerden inseniz bile yanakta hava yapar.Ben işyeri arabamda Türkiye şartlarında Goodyear kullanıyorum.Ama kendi arabama lastik alsam ya continental yada bridgestone u tercih ederim.Şimdi bunlar yani bildiğimiz tüm markalar dünyada bir yere gelmiş ve kendini kanıtlamış markalardır.Bu kullanıcının profiliyle alakalı.Sen dunlop kullanıp memnun olabilirsin ama ben bir daha yanından geçmem.Zaten böyle olmasa tek tip lastik markası olurdu.Dimi... J