Mezarlik ta motosikleti devirdi öldü

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep'te, bir yakınının cenazesine katıldıktan sonra kente dönmek için yola çıkan bir kişi kullandığı motosikletin devrilmesi sonucu hayatını kaybetti. Edinilen bilgiye göre, Gaziantep asri mezarlığı içerisinde bir yakınının cenaze törenine katıldıktan sonra 27 BH 189 plakalı motosikleti ile kente dönmek için yola çıkan Mesut Gökmen (35), kullandığı motosikletin devrilmesi sonucu kafasını mezarlık duvarına çarptı. Ağır yaralanan Gökmen, ambulansla Avukat Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı ancak burada yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı.
Kazayla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğü bildirildi.

TABİ KASK YOK :pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:


Kaynak:http://www.olaymedya.com/haberdetay.php?id=983&gtip=1
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah rahmet eylesin.Üzücü bir durum hakkaten(nerden bilebilirdi kendisininde bir cenaze sonrası öleceğini!)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah rahmet eylesın ne dıyelım mekanı cennet olur ıns.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
allah rahmet eylesin ama ecel denemez buna eskilerin bir deyimi var kadere kadirlik var yani insan kendi kaderini kendi yaratır derler buna benzer daha cok ayetlerde var ama burası yeri degil allah geride kalanlara sabır versin
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
kask kesinlik ile takmalıydı,önlemlerini alacaksın.Senin iraden dışında gerçekleşir ise gerisi o zaman başka olur.
ancak ecel nerde nasıl gelir belli olmuyor
ecel gelmiş yani :pale:
ALLAH rahmet eylesin.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
vakti saati okadarmış yapılacak bişey yok.kask olsa belkide iç kanamadan ölecekti bunu bilemeyiz.allah rahmet eylesin
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
ya arkadaşlar nasılsa vaktimiz saatimiz belli neden enayi gibi gidip bi korumalı monta 200 ytl neden bi kaska yüzlerce € veriyoruzki? boşver nasılsa ecel gelince kaçış yok....


arkadaşlar dışardan cahil birisi bu lafları dese anlarımda allah aşkına siz yapmayın bari. Sizler belli kültür seviyesinde olan insanlarsınız motosiklet kullanan insanlarsınız. korumalarla ilgili bir topic olunca hemen yazan benim gibi yeni başlkıyanları bilinçlendiren insanlarsınız da şimdi nasıl ecel oluyor bu iş? ona bakarsanız atalarımızın bi lafı daha var "eşşeğin önce sağlam kazığa bağla sonra allaha emanet et" O kadar korumaları boşunamı üstümüzde taşıyoruz? illaki ölücez bu allahın emri tüm canlılar doğar yaşar ölür ama şimdi sen önlemini almazsan dikkat etmezsen azrailin suçu ne? adam belli ki cenazesini kaldırmış üzgün korumasız geçmiş motosikletin başına.. bu kadar hatada bu sonucu getirecek tabiki...... e hadi o zaman birimiz çıksın atakulenin tepesinden atlasın bakalım saatimiz gelmemişse yaşıyacazmı?

bari siz yapmayın beyler.....
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ya arkadaşlar nasılsa vaktimiz saatimiz belli neden enayi gibi gidip bi korumalı monta 200 ytl neden bi kaska yüzlerce € veriyoruzki? boşver nasılsa ecel gelince kaçış yok....


arkadaşlar dışardan cahil birisi bu lafları dese anlarımda allah aşkına siz yapmayın bari. Sizler belli kültür seviyesinde olan insanlarsınız motosiklet kullanan insanlarsınız. korumalarla ilgili bir topic olunca hemen yazan benim gibi yeni başlkıyanları bilinçlendiren insanlarsınız da şimdi nasıl ecel oluyor bu iş? ona bakarsanız atalarımızın bi lafı daha var "eşşeğin önce sağlam kazığa bağla sonra allaha emanet et" O kadar korumaları boşunamı üstümüzde taşıyoruz? illaki ölücez bu allahın emri tüm canlılar doğar yaşar ölür ama şimdi sen önlemini almazsan dikkat etmezsen azrailin suçu ne? adam belli ki cenazesini kaldırmış üzgün korumasız geçmiş motosikletin başına.. bu kadar hatada bu sonucu getirecek tabiki...... e hadi o zaman birimiz çıksın atakulenin tepesinden atlasın bakalım saatimiz gelmemişse yaşıyacazmı?

bari siz yapmayın beyler.....

:queen::queen::queen::queen::cat::cat::cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
herşeye bence ecel denmemeli tedbirsizlikten başka hiçbirşey değil. biz önlemimizi alalım sonra ecel diyelim. allah rahmet eylesin
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
Allah rahmet eylesin. Vakit saat gelince ecelin önüne geçilmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst