Mete_Han&Ethemm76 nın Çınarcık-Esenköy-Armutlu turu

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Her türlü motora kasksız binmeyen örnek adam. Helal olsun sana Mete:)

SANY1659.jpg
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
harika bi gezi olmus aynı güzergahı bende gezmiştim 2 ay önce muhtesem manzaralar vardı..:D
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
var onun bi derdi yalovayla ilgilide sölemiyoo

Bana anlattı küçükken Yalova'ya gelmişler ailecek, bi ara annesinin elinden kurtulup kaçmış, kaybolmuş. Sokakta top oynayan çocukların yanına gitmiş, beni de aranıza alın demiş.İlk başta almamışlar ama sonra çeşitli atraksiyonlar yaparak kabul ettirmiş kendini. Sonra bi ara topları inşaata kaçmış, sonra 3 gün haber alınamamış kendisinden. En sonunda bulunmuş topla beraber. O gün bu gündür Yalova'yı pek sevmez :p
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar, adamın çevresi geniş, hangi birimize ne zaman haber verecek adamcağız yaw :) Bu gün benle takıldı, yarın sizinle bi plan yapar ve beni aramamazsa ben neden aramadın diye veryansın etmem, kalbi gönlü zengin bi arkadaşımız cünki, bunu anladım. Lucas, senin adını geçirmiştik daha önceki buluşmamızda (Lucas ada uğrarız, tanıştırırım) falan demişti fakat kısmet olmadı, mutlak tanışmak isterim. Yakınız birbirimize.

Abi bence adam İstanbulun gürültüsünden patırtısından, beton bolukların arasından Karamürsel Yalova civarlarına gelince dahi buraları beğendiğini söylüyor, ki İst.. bulda bulunan ve yaşayan biri için gerçekten haklı, bizlerde mesela yeşilliğin ve doğanın, doğal güzelliklerin kendi yaşadığımız çevreden çok daha zengin olduğu ortamlara gittiğimizde gittiğimiz yerleri çok beyeniyoruz. En azından kendi adıma konuşayım, ben böyleyim.. Mezit kardeşim, seninlede tanışmak isterim..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
çok güzel bir gezi.sizin şu resimler beni öyle gaza getiyor ki.kör şeytan diyor ki git bir tane cbf 150 al.fotolar harika,emeğinize sağlık.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Arkadaşlar, adamın çevresi geniş, hangi birimize ne zaman haber verecek adamcağız yaw :) Bu gün benle takıldı, yarın sizinle bi plan yapar ve beni aramamazsa ben neden aramadın diye veryansın etmem, kalbi gönlü zengin bi arkadaşımız cünki, bunu anladım. Lucas, senin adını geçirmiştik daha önceki buluşmamızda (Lucas ada uğrarız, tanıştırırım) falan demişti fakat kısmet olmadı, mutlak tanışmak isterim. Yakınız birbirimize.

Veryansın eden kim, bizene :p O sebebini biliyor.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Tekerinize sağlık, güzel ve keyifli bir gezi yağmışsınız. Bir fırsatını bulursak biz de Yeşim'le aynı rotayı gezmeyi istiyoruz, hayırlısı bakalım. :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Saolun ark..lar, birde Meto görsün şu başlığı da yorumları cevaplasın, başlığı görmesini sabırla bekliyorum :) Bu arada yarım saat sonra yola çıkıcaz hanımla, havaya baktım, gece yağmur yağıyordu, şimdi havada yıldızlar parlıyor ve yerler kurumuş, vay dedim be şansa bak. 1. gün motorlşar işimizi görcez, yarına Allah kerim. Hepinizin bayramını yürekten kutluyorum ark..lar..
 
Son düzenleme:

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel yerler ve güzel gezi... Allah anneanne'ye de sağlıklı uzun ömürler nasip etsin inşallah...
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
103
metehan motormu küçük senmi büyüksün altında motor görünmüyo görüşmeyeli iyice şişmişsin :)) bayramın kutlu olsun :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çok güzel fotoğraflar çekip, çok güzel yerler gezmişsiniz. deklanşörünüze ve tekerlerinize sağlık metehan ve ethem abi :rendeer:

:rendeer: sensiz olmuyor Tuğrul...

Guzel olmus ellerinize saglik.
Metehan'i ahira sokmadiginiz iyi olmus.
Inekler sutten kesilebilirdi.:p

Abi zaten Türk Hayvancılığı bitmiş...son darbeyide ben mi yapayım...:p

Orada ne yetişiyor biliyormusun...o motorun yanındaki kasalarda falan hep KİVİ var...evet KİVİ üreticisi Subaşı Köyü...:cat: orada 3 heyvan vardı...2 kedi ve bir panda...:cherry:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Geberttin beni Coq Gülerken... :) Aslında aynı durum karsısında ben ineklerin telef olabileceğini düşünmüştüm:cherry::cherry: :p

Bak senin bir gezi kmni ben 2 gezide çıkardım:p

güzel gezi olmuş....,

ama helal olsun pandaya...traktörü bile korumasız binmiyo:p:p

habersiz kaç bakalım panda nereye kadar ahanda yaz bitti len...........

Valla abi milleti rahatsız etmek istemiyorum...gezilerde 1 gün önceden belli olmuyor yaniş tuttuğumu öpüyorum...:queen:


Her zamanki gibi metehan klasiği, Yalova'ya gelip haber vermez.

haci sen otobis muavini değilmisin...seferdesin diye rahatsız etmek istedim valla...:p

o kafasındaki kaskı alalı kaç sene oldu merak ediyorum sitede banlı durumdaykende o kaskı aldığının resimleri vardı :mrgreen:


abi valla 2005 te aldım markası MAX...öyle sağlam ki...benim kafadan daha sağlam...neler gördü geçirdi bi bilsen...:p


metehan şu bizim gelemediğimiz çınarcıkmı orası :)

Abi Çınarcıkdan teğet geçtik...buralar Esenköy Armutlu...

metehan abi pijamana hayran oldum vallahi neren aldın :mrgreen: pazar collection falan mı:D

vay kardeşim nerelerdesin ya...he pazardan..:cherry:

gezin bakalım gezin yaz bitmeden. metehan abi sen aşmışsın abi olayı üstündeki şeyi çözemedim ne giymişsin öyle çıkarken evden pantolun giymeyi unuttun galiba :mrgreen: asıl masey fergusona da bindin cbf in artık traktör olmadığını da anlarsın :p jantında güzelmiş abi nasıl bi boya kullandın acaba çok değişik bi renk ahenki olmuş.
ethem abi montu makinaya attım demişsin yıkamak için benim bildiğim kadarıyla bu tarz mont ve pantolonlar elde yıkanıyodu sanırım sonra yağışlı havalarda ıslanırsın bak.

abi bildiğin pazardan alma tek alt pijama yerine işte...bakkala ekmek almaya çıkarsın ya altına giyersin sabah o misal...

Bu arada güzel bir ayrıntı yakalamışsın :) Meto harbiden gerçek bi Massef Ferguson a bindi en sonunda :)

Kanka harbiden dırahtörü gördüm...:p

tekerinize sağlık güzel olmuş bu arada dikaktimi çekti metehan tığ gibi olmuş yoksa bana mı oyle geldi :)

sana öyl egelmiş kanka ...tığ mığ değilim baksana arkadan tipime...bildiğin pandanın oturuş şekli...

ethem&metehan güzel gezi yapmışsınız fotolarda güzel .ethem kardeş gitmişken meteyi çınarcıkta bıraksaydın ya :p adam 10 günde bir çınarcığa gitmeden duramıyor yav :mrgreen: haftasonuna denk getirseydiniz 2ruleyle ben de iştarak edebilirdim.tabii en azından 1 gün önce haberimiz olursa :bounce:



evet bencede hafiften süzülmüş ..ramazan yaramış meteye herhal :)

yok abi söylemesi ayıp 1 gün orucum yok...ye babam ye...:pÇınarcık benim ikinci vatanım...şimdi dahada ilerisine gidiyorum ama Armutluda pek güzel...1 yılda Armutluya sararım artıkın...:p

Hocam güzel bir gezi olmuş.Kazasız sorunsuz nice geziler...Bayram önce hakkaten çok iyi gelmiştir.

:rendeer:

Sezon kapanmadan çok güzel gezi olmuş.

Ananenin köyü de evi de kedicikleri de çok güzel ananeye hürmetler.

Sizin de tekeriniz düz bassın.

IMG]http://i591.photobucket.com/albums/ss354/mete_handro/SANY1641.jpg[/IMG]



Güzel gezi olmus,tabi resimleride unutmamak gerekir.Emeklerinize sağlık.
Ayrıca son karedeki trafik polisinin kırmızı işıkta beklemesi ayrı bir güzzellik bizim burdaki polislerimizin malesef birçoğu durmuyor.......

o kareyi ben çektim...:cat:


Her türlü motora kasksız binmeyen örnek adam. Helal olsun sana Mete:)

[]

ah abi keşke sende olsaydın...tam gezi adamısın kafa adamsın vallah...:rendeer:

Kask hayat felsefemiz...:p



panda01ip1.jpg


panda02jy2.jpg
[/


katılıyorum geçen de bana dedi gelince 2nizide haber ederim felna dedi ama havada kaldı..cevap beklyoruz mete abi:rendeer:

ganga inan trahatsızlık vermek istemedim...hem senin motörün yok...:queen:

harika bi gezi olmus aynı güzergahı bende gezmiştim 2 ay önce muhtesem manzaralar vardı..:D

:rendeer:

var onun bi derdi yalovayla ilgilide sölemiyoo

len motor al önce sonra uğrayalım sana...:p

Bana anlattı küçükken Yalova'ya gelmişler ailecek, bi ara annesinin elinden kurtulup kaçmış, kaybolmuş. Sokakta top oynayan çocukların yanına gitmiş, beni de aranıza alın demiş.İlk başta almamışlar ama sonra çeşitli atraksiyonlar yaparak kabul ettirmiş kendini. Sonra bi ara topları inşaata kaçmış, sonra 3 gün haber alınamamış kendisinden. En sonunda bulunmuş topla beraber. O gün bu gündür Yalova'yı pek sevmez :p

valla senaryoyu yaşamış gibi yazdın....yoğsamm o senmiydinn...:queen:

Abi bence adam İstanbulun gürültüsünden patırtısından, beton bolukların arasından Karamürsel Yalova civarlarına gelince dahi buraları beğendiğini söylüyor, ki İst.. bulda bulunan ve yaşayan biri için gerçekten haklı, bizlerde mesela yeşilliğin ve doğanın, doğal güzelliklerin kendi yaşadığımız çevreden çok daha zengin olduğu ortamlara gittiğimizde gittiğimiz yerleri çok beyeniyoruz. En azından kendi adıma konuşayım, ben böyleyim.. Mezit kardeşim, seninlede tanışmak isterim..

valla cennet oralar...İstanbullunun ihtiyacı var...Ama bak Tayfun Subaşında yaşıyor o yeşilin içinde mesela...biz yeşiliUSA Dolarının üzerinde görüyoz buralarda...:p

çok güzel bir gezi.sizin şu resimler beni öyle gaza getiyor ki.kör şeytan diyor ki git bir tane cbf 150 al.fotolar harika,emeğinize sağlık.

:rendeer:

süpersiniz.. cbf 150 takımı gibisiniz :)

:rendeer:

Tekerinize sağlık, güzel ve keyifli bir gezi yağmışsınız. Bir fırsatını bulursak biz de Yeşim'le aynı rotayı gezmeyi istiyoruz, hayırlısı bakalım. :)

enişte vallah gez bak zupar yerler...ayrıca Çınarcıkta Kaplıcalar var...bak abonesi olursanız karışmam...Siz tahminen feribotla dahil...olduğunuz yerden 60-65 km sonra Çınarcıkta olursunuz...Ben Leventden 80 km sonra Çınarcık merkezde olduğuma göre siz Anadolu yakasından 65 km civarı...o kadar yakın yani...:rendeer:

Saolun ark..lar, birde Meto görsün şu başlığı da yorumları cevaplasın, başlığı görmesini sabırla bekliyorum :) Bu arada yarım saat sonra yola çıkıcaz hanımla, havaya baktım, gece yağmur yağıyordu, şimdi havada yıldızlar parlıyor ve yerler kurumuş, vay dedim be şansa bak. 1. gün motorlşar işimizi görcez, yarına Allah kerim. Hepinizin bayramını yürekten kutluyorum ark..lar..


yettim kanka mesajları cevapladım sen rahat ol...:cherry:size şimdiden Hayırlı Bayramlar yenge ablama kardeşine akrabalarına...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 AM ----------

güzel yerler ve güzel gezi... Allah anneanne'ye de sağlıklı uzun ömürler nasip etsin inşallah...


too...:cat:

metehan motormu küçük senmi büyüksün altında motor görünmüyo görüşmeyeli iyice şişmişsin :)) bayramın kutlu olsun :mrgreen:

Abi valla kendimden tiksindim...motör altımda resmen bisiklet gibin kalıyor...Arkadan seleyi görene aşkolsun...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
traktörün üstünü dolduruyosun bak daha güzel seçim :D

Aslında traktörde küçük...ve oradaki dırahdörlerün çoğu New Holland marka...:p birde köylü fakir derler...:)



Ethem bu iki foto linki kırık çıkmış onlarıda ekliyorum...


SANY1645.jpg


SANY1641.jpg




Bunlarda motörümün gezi sonrası hali...sankim enduro yaptık he...







 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka valla aynen sana o kadar yakın geçtikki sanki sen hiç bu geziyi farketmezsin sandık...:pama ben dedim Etoş hadi deli maviyi ziyarete gidelim dedim...

"ya boşver bir dahaki sefere dedi...":cherry: bende misafirim napim abicim he dedim...
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637


ben bu ikiliyi daha once de gormusdum...sanki cipsde getirmislerdi bana:silent:Acep yaslaniyomuyum yoksa dogrumu hatirladiklarim..:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst