- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
Slm arkadaşlar, Dün sabah Metehan la yapmış olduğumuz telefon görüşmesinin devamında planladığımız, Subaşı (köyüm)-Yalova-Çınarcık-Armutlu istikametini kapsayan gezimizle ilgili sizlere renkli kareler aktarmak için arife günü olmasına rağmen zaman ayırarak bir an önce seyrinize sunmak istedim. İşte yorumlarla o güzel günümüz ve makinelerimizden çıkan hoş kareler.
Metehan ile saat 11-11:30 gibi İzmit' te buluşarak Karamürsel' e geçtik. 30 Km sonra Karamürsel' dey dik. Kardeşimi alarak Yalova' ya bağlı Subaşı Köyüne hareket ettik ve KaramnürseL' den 12 km sonra köye ulaştık. Burası annemin köyü ve dayımın oğlu Tayfun' u da almak için buraya uğradık. Burada Tayfun'u ve Ferit ismindeki arkadaşımızıda almak suretiyle 3 motör 5 kişi turumuza başladık. İşte köye vardığımız ilk anlar, Metoyu anneannemle tanıştırdık, bu arada Anneannemin evinin güzel balkonunda bi müddet oturarak sohbet ettik. Daha sonra hep beraber yola koyulduk. İşte Yalova' ya bağlı subaşı köyünden bi kaç foto..
İlk kare kardeşim, diğerleri Tayfun' lar ın evinin önü ve ev önündeki bahçeden bi kaç fotoğraf. Bu arada anneannemin çok şeker 2 yavru kedisi var, kediciklerde Meto nun deklanşöründen kaçamamışlar
Anneannemin evi ve bolkonu, çok hoş bi balkonu var, ne zaman gitsem biraz otursam hemen uykum geliyor, havası tertemiz. Ananemin evinin girişi:
Ananemin evinin önündeki bahçenin balkondan görünüşü:
IMG]http://i591.photobucket.com/albums/ss354/mete_handro/SANY1641.jpg[/IMG]
İşte Anneannem, her zamanki gibi güler yüzü ile bizleri karşılıyor:
IMG]http://i591.photobucket.com/albums/ss354/mete_handro/SANY1645.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Balkonda Kardeşim ve balkon manzaralarına devam
Tayfunların bahçesinden bi kaç poz ve çiftçi Meto manzaraları

[img=http://img44.imageshack.us/img44/605/dsci0006large.jpg]

[img=http://img16.imageshack.us/img16/2752/dsci0007large.jpg]

[img=http://img193.imageshack.us/img193/2210/dsci0008large.jpg]
Tayfunun garagındaki motörü:

[img=http://img43.imageshack.us/img43/3876/dsci0009large.jpg]
Metoyla benim moto:

[img=http://img34.imageshack.us/img34/1406/dsci0010large.jpg]
Dayı oğlu Tayfun :
Tayfun' un Ablasının oğlu:
Köyden ayrılmak üzereyiz, Feritlerin evinin önünde durduk, Ferit ide alarak 5 kişi yola koyulucaz. Yalova-Çınarcık-Esenköy-Armutlu istikametine doğru yola koyulucaz.
35 km sonra Çınarcık' ta yız. Yalova' da durmuyoruz ve Çınarcık' ta bi köfteciye uğruyor bi şeyler atıştırıyoruz, yanımızdaki bir arkadaşımızın oruçlu olduğundan kendisine bayradan sonra onun senin için buraya geliceğimzin sözünü vererek gönlünü alıyoruz. Çınarcık sahil manzaraları.. Sezon bitme aşamasında olduğundan temmuz-ağustos hareketi yok. Ama halen denize girenler olduğunu gördüm.
Çınarcıktan ayrılıyoruz, Esenköy e doğru yola çıkıyoruz, Esenköy e ulaştıktan sonra oranında sezona veda ettiğini görerek sahil bandında artık tek tük açık olan dondurmacıların birinde Metocumun ısmarladığı dondurmaları afiyetle midemize indiriyoruz. Bu arada hepimiz biraz fazla kaçırdığımız kanaatindeyiz. Meto hariç
Devamında buradan ayrılıyor ve Armutlu ya doğru yol alıyoruz. Esenköy armutlu arasında 2-3 km lik bi kesim yol yapım çalışması nedeniyle toz duman, o kesimde baya bi toza bulanıyoruz. Akşam eve gelince montları makineye atmak zorunda kaldım. Kaklarıda temizledim. Motoruda bugün yıkattırdım sıcak su ile 7 tl ye. cam gibi oldu. Zincir bakımını falan da yaptım. Bayrama hazır. Tabi yağmur yağmazsa. Yaw bu arada Metocum sende biliyosun arka cantı biraz temizle yaw. Vallahi arka jantı siyaha boyadığını sandım. Hatta böyle safça bir soru dahi sordum
Kirli yağ nasıl yapımış öyle
Fotoların birinde baya belli oluyor hatta siyah arka jant 
Kardeşimin makineden yolculuk anından bi kaç Meto ve tabiat manzarası:

[img=http://img193.imageshack.us/img193/1691/dsci0013large.jpg]

[img=http://img185.imageshack.us/img185/5673/dsci0017large.jpg]

[img=http://img16.imageshack.us/img16/420/dsci0019large.jpg]

[img=http://img185.imageshack.us/img185/4886/dsci0020large.jpg]

[img=http://img44.imageshack.us/img44/2503/dsci0026large.jpg]

[img=http://img185.imageshack.us/img185/1706/dsci0027large.jpg]

[img=http://img34.imageshack.us/img34/3739/dsci0029large.jpg]

[img=http://img34.imageshack.us/img34/5333/dsci0030large.jpg]

[img=http://img193.imageshack.us/img193/9528/dsci0032large.jpg]

[img=http://img44.imageshack.us/img44/3504/dsci0033large.jpg]

[img=http://img185.imageshack.us/img185/3662/dsci0034large.jpg]

[img=http://img176.imageshack.us/img176/3625/dsci0002large.jpg]

[img=http://img245.imageshack.us/img245/2127/dsci0003large.jpg]

[img=http://img16.imageshack.us/img16/1074/dsci0004large.jpg]

[img=http://img176.imageshack.us/img176/4589/dsci0016large.jpg]
Armutlu' dayız. Kafayı kaşıyan Ferit

[img=http://img176.imageshack.us/img176/3835/dsci0040large.jpg]
Dönüş yolundan bi kaç poz:
Bu güzel günü bizlerle paylaşmak için Körfezi dolaşarak memleketimize kadar üşünmeden gelen Metehan arkadaşımıza ve beyenilerini sunan tüm moto dostlarıma candan teşekür ediyorum. Hepinize iyi seyirler. İnanın bayram öncesi çok iyi geldi. Hepinize iyi seyirler.
Metehan ile saat 11-11:30 gibi İzmit' te buluşarak Karamürsel' e geçtik. 30 Km sonra Karamürsel' dey dik. Kardeşimi alarak Yalova' ya bağlı Subaşı Köyüne hareket ettik ve KaramnürseL' den 12 km sonra köye ulaştık. Burası annemin köyü ve dayımın oğlu Tayfun' u da almak için buraya uğradık. Burada Tayfun'u ve Ferit ismindeki arkadaşımızıda almak suretiyle 3 motör 5 kişi turumuza başladık. İşte köye vardığımız ilk anlar, Metoyu anneannemle tanıştırdık, bu arada Anneannemin evinin güzel balkonunda bi müddet oturarak sohbet ettik. Daha sonra hep beraber yola koyulduk. İşte Yalova' ya bağlı subaşı köyünden bi kaç foto..
İlk kare kardeşim, diğerleri Tayfun' lar ın evinin önü ve ev önündeki bahçeden bi kaç fotoğraf. Bu arada anneannemin çok şeker 2 yavru kedisi var, kediciklerde Meto nun deklanşöründen kaçamamışlar
Anneannemin evi ve bolkonu, çok hoş bi balkonu var, ne zaman gitsem biraz otursam hemen uykum geliyor, havası tertemiz. Ananemin evinin girişi:
Ananemin evinin önündeki bahçenin balkondan görünüşü:
IMG]http://i591.photobucket.com/albums/ss354/mete_handro/SANY1641.jpg[/IMG]
İşte Anneannem, her zamanki gibi güler yüzü ile bizleri karşılıyor:
IMG]http://i591.photobucket.com/albums/ss354/mete_handro/SANY1645.jpg[/IMG]
Balkonda Kardeşim ve balkon manzaralarına devam
Tayfunların bahçesinden bi kaç poz ve çiftçi Meto manzaraları

[img=http://img44.imageshack.us/img44/605/dsci0006large.jpg]

[img=http://img16.imageshack.us/img16/2752/dsci0007large.jpg]

[img=http://img193.imageshack.us/img193/2210/dsci0008large.jpg]
Tayfunun garagındaki motörü:

[img=http://img43.imageshack.us/img43/3876/dsci0009large.jpg]
Metoyla benim moto:

[img=http://img34.imageshack.us/img34/1406/dsci0010large.jpg]
Dayı oğlu Tayfun :
Tayfun' un Ablasının oğlu:
Köyden ayrılmak üzereyiz, Feritlerin evinin önünde durduk, Ferit ide alarak 5 kişi yola koyulucaz. Yalova-Çınarcık-Esenköy-Armutlu istikametine doğru yola koyulucaz.
35 km sonra Çınarcık' ta yız. Yalova' da durmuyoruz ve Çınarcık' ta bi köfteciye uğruyor bi şeyler atıştırıyoruz, yanımızdaki bir arkadaşımızın oruçlu olduğundan kendisine bayradan sonra onun senin için buraya geliceğimzin sözünü vererek gönlünü alıyoruz. Çınarcık sahil manzaraları.. Sezon bitme aşamasında olduğundan temmuz-ağustos hareketi yok. Ama halen denize girenler olduğunu gördüm.
Çınarcıktan ayrılıyoruz, Esenköy e doğru yola çıkıyoruz, Esenköy e ulaştıktan sonra oranında sezona veda ettiğini görerek sahil bandında artık tek tük açık olan dondurmacıların birinde Metocumun ısmarladığı dondurmaları afiyetle midemize indiriyoruz. Bu arada hepimiz biraz fazla kaçırdığımız kanaatindeyiz. Meto hariç
Kardeşimin makineden yolculuk anından bi kaç Meto ve tabiat manzarası:

[img=http://img193.imageshack.us/img193/1691/dsci0013large.jpg]

[img=http://img185.imageshack.us/img185/5673/dsci0017large.jpg]

[img=http://img16.imageshack.us/img16/420/dsci0019large.jpg]

[img=http://img185.imageshack.us/img185/4886/dsci0020large.jpg]

[img=http://img44.imageshack.us/img44/2503/dsci0026large.jpg]

[img=http://img185.imageshack.us/img185/1706/dsci0027large.jpg]

[img=http://img34.imageshack.us/img34/3739/dsci0029large.jpg]

[img=http://img34.imageshack.us/img34/5333/dsci0030large.jpg]

[img=http://img193.imageshack.us/img193/9528/dsci0032large.jpg]

[img=http://img44.imageshack.us/img44/3504/dsci0033large.jpg]

[img=http://img185.imageshack.us/img185/3662/dsci0034large.jpg]

[img=http://img176.imageshack.us/img176/3625/dsci0002large.jpg]

[img=http://img245.imageshack.us/img245/2127/dsci0003large.jpg]

[img=http://img16.imageshack.us/img16/1074/dsci0004large.jpg]

[img=http://img176.imageshack.us/img176/4589/dsci0016large.jpg]
Armutlu' dayız. Kafayı kaşıyan Ferit

[img=http://img176.imageshack.us/img176/3835/dsci0040large.jpg]
Dönüş yolundan bi kaç poz:
Bu güzel günü bizlerle paylaşmak için Körfezi dolaşarak memleketimize kadar üşünmeden gelen Metehan arkadaşımıza ve beyenilerini sunan tüm moto dostlarıma candan teşekür ediyorum. Hepinize iyi seyirler. İnanın bayram öncesi çok iyi geldi. Hepinize iyi seyirler.