Mete_Han&Ethemm76 nın Çınarcık-Esenköy-Armutlu turu

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Slm arkadaşlar, Dün sabah Metehan la yapmış olduğumuz telefon görüşmesinin devamında planladığımız, Subaşı (köyüm)-Yalova-Çınarcık-Armutlu istikametini kapsayan gezimizle ilgili sizlere renkli kareler aktarmak için arife günü olmasına rağmen zaman ayırarak bir an önce seyrinize sunmak istedim. İşte yorumlarla o güzel günümüz ve makinelerimizden çıkan hoş kareler.

Metehan ile saat 11-11:30 gibi İzmit' te buluşarak Karamürsel' e geçtik. 30 Km sonra Karamürsel' dey dik. Kardeşimi alarak Yalova' ya bağlı Subaşı Köyüne hareket ettik ve KaramnürseL' den 12 km sonra köye ulaştık. Burası annemin köyü ve dayımın oğlu Tayfun' u da almak için buraya uğradık. Burada Tayfun'u ve Ferit ismindeki arkadaşımızıda almak suretiyle 3 motör 5 kişi turumuza başladık. İşte köye vardığımız ilk anlar, Metoyu anneannemle tanıştırdık, bu arada Anneannemin evinin güzel balkonunda bi müddet oturarak sohbet ettik. Daha sonra hep beraber yola koyulduk. İşte Yalova' ya bağlı subaşı köyünden bi kaç foto..

İlk kare kardeşim, diğerleri Tayfun' lar ın evinin önü ve ev önündeki bahçeden bi kaç fotoğraf. Bu arada anneannemin çok şeker 2 yavru kedisi var, kediciklerde Meto nun deklanşöründen kaçamamışlar :)

SANY1634.jpg


SANY1635.jpg


SANY1636.jpg


SANY1637.jpg


SANY1638.jpg


SANY1639.jpg


SANY1640.jpg


Anneannemin evi ve bolkonu, çok hoş bi balkonu var, ne zaman gitsem biraz otursam hemen uykum geliyor, havası tertemiz. Ananemin evinin girişi:

SANY1643.jpg


Ananemin evinin önündeki bahçenin balkondan görünüşü:

IMG]http://i591.photobucket.com/albums/ss354/mete_handro/SANY1641.jpg[/IMG]

SANY1642.jpg


İşte Anneannem, her zamanki gibi güler yüzü ile bizleri karşılıyor:

IMG]http://i591.photobucket.com/albums/ss354/mete_handro/SANY1645.jpg[/IMG]

SANY1646.jpg


SANY1647.jpg
[/QUOTE]

SANY1654.jpg


Balkonda Kardeşim ve balkon manzaralarına devam :)

SANY1649.jpg


SANY1650.jpg


SANY1651.jpg


SANY1652.jpg


SANY1653.jpg


Tayfunların bahçesinden bi kaç poz ve çiftçi Meto manzaraları :)


[img=http://img44.imageshack.us/img44/605/dsci0006large.jpg]


[img=http://img16.imageshack.us/img16/2752/dsci0007large.jpg]


[img=http://img193.imageshack.us/img193/2210/dsci0008large.jpg]

Tayfunun garagındaki motörü:


[img=http://img43.imageshack.us/img43/3876/dsci0009large.jpg]

Metoyla benim moto:


[img=http://img34.imageshack.us/img34/1406/dsci0010large.jpg]

SANY1655.jpg


SANY1656.jpg


SANY1657.jpg


SANY1658.jpg


SANY1659.jpg


SANY1660.jpg


SANY1661.jpg


Dayı oğlu Tayfun :

SANY1662.jpg


Tayfun' un Ablasının oğlu:

SANY1648.jpg


Köyden ayrılmak üzereyiz, Feritlerin evinin önünde durduk, Ferit ide alarak 5 kişi yola koyulucaz. Yalova-Çınarcık-Esenköy-Armutlu istikametine doğru yola koyulucaz.

SANY1664.jpg


SANY1665.jpg


SANY1666.jpg


SANY1667.jpg


SANY1668.jpg


SANY1669.jpg


35 km sonra Çınarcık' ta yız. Yalova' da durmuyoruz ve Çınarcık' ta bi köfteciye uğruyor bi şeyler atıştırıyoruz, yanımızdaki bir arkadaşımızın oruçlu olduğundan kendisine bayradan sonra onun senin için buraya geliceğimzin sözünü vererek gönlünü alıyoruz. Çınarcık sahil manzaraları.. Sezon bitme aşamasında olduğundan temmuz-ağustos hareketi yok. Ama halen denize girenler olduğunu gördüm.

SANY1670.jpg


SANY1671.jpg


SANY1672.jpg


SANY1673.jpg


SANY1674.jpg


SANY1675.jpg


SANY1676.jpg


SANY1677.jpg


SANY1678.jpg


SANY1679.jpg


SANY1680.jpg


SANY1681.jpg


SANY1682.jpg


Çınarcıktan ayrılıyoruz, Esenköy e doğru yola çıkıyoruz, Esenköy e ulaştıktan sonra oranında sezona veda ettiğini görerek sahil bandında artık tek tük açık olan dondurmacıların birinde Metocumun ısmarladığı dondurmaları afiyetle midemize indiriyoruz. Bu arada hepimiz biraz fazla kaçırdığımız kanaatindeyiz. Meto hariç :) Devamında buradan ayrılıyor ve Armutlu ya doğru yol alıyoruz. Esenköy armutlu arasında 2-3 km lik bi kesim yol yapım çalışması nedeniyle toz duman, o kesimde baya bi toza bulanıyoruz. Akşam eve gelince montları makineye atmak zorunda kaldım. Kaklarıda temizledim. Motoruda bugün yıkattırdım sıcak su ile 7 tl ye. cam gibi oldu. Zincir bakımını falan da yaptım. Bayrama hazır. Tabi yağmur yağmazsa. Yaw bu arada Metocum sende biliyosun arka cantı biraz temizle yaw. Vallahi arka jantı siyaha boyadığını sandım. Hatta böyle safça bir soru dahi sordum :) Kirli yağ nasıl yapımış öyle :) Fotoların birinde baya belli oluyor hatta siyah arka jant :)

Kardeşimin makineden yolculuk anından bi kaç Meto ve tabiat manzarası:


[img=http://img193.imageshack.us/img193/1691/dsci0013large.jpg]


[img=http://img185.imageshack.us/img185/5673/dsci0017large.jpg]


[img=http://img16.imageshack.us/img16/420/dsci0019large.jpg]


[img=http://img185.imageshack.us/img185/4886/dsci0020large.jpg]


[img=http://img44.imageshack.us/img44/2503/dsci0026large.jpg]


[img=http://img185.imageshack.us/img185/1706/dsci0027large.jpg]


[img=http://img34.imageshack.us/img34/3739/dsci0029large.jpg]


[img=http://img34.imageshack.us/img34/5333/dsci0030large.jpg]


[img=http://img193.imageshack.us/img193/9528/dsci0032large.jpg]


[img=http://img44.imageshack.us/img44/3504/dsci0033large.jpg]


[img=http://img185.imageshack.us/img185/3662/dsci0034large.jpg]


[img=http://img176.imageshack.us/img176/3625/dsci0002large.jpg]


[img=http://img245.imageshack.us/img245/2127/dsci0003large.jpg]


[img=http://img16.imageshack.us/img16/1074/dsci0004large.jpg]

SANY1683.jpg


SANY1684.jpg



[img=http://img176.imageshack.us/img176/4589/dsci0016large.jpg]

SANY1685.jpg


SANY1686.jpg


SANY1687.jpg


SANY1688.jpg


Armutlu' dayız. Kafayı kaşıyan Ferit :)

SANY1689.jpg


SANY1690.jpg


SANY1691.jpg


SANY1692.jpg


SANY1693.jpg


SANY1694.jpg



[img=http://img176.imageshack.us/img176/3835/dsci0040large.jpg]

Dönüş yolundan bi kaç poz:

SANY1695.jpg


SANY1696.jpg


Bu güzel günü bizlerle paylaşmak için Körfezi dolaşarak memleketimize kadar üşünmeden gelen Metehan arkadaşımıza ve beyenilerini sunan tüm moto dostlarıma candan teşekür ediyorum. Hepinize iyi seyirler. İnanın bayram öncesi çok iyi geldi. Hepinize iyi seyirler.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
çok güzel fotoğraflar çekip, çok güzel yerler gezmişsiniz. deklanşörünüze ve tekerlerinize sağlık metehan ve ethem abi :rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Guzel olmus ellerinize saglik.
Metehan'i ahira sokmadiginiz iyi olmus.
Inekler sutten kesilebilirdi.:p
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
çok güzel fotoğraflar çekip, çok güzel yerler gezmişsiniz. deklanşörünüze ve tekerlerinize sağlık metehan ve ethem abi :rendeer:

Saol Tuğrul, Metehan sana ulaşmaya çalışmış ama galiba uyandıramamış :) Senide aramızda görmek isterdik, inşallah bir dahaki sefere..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 PM ----------

Kardeşlerim birde ana sayfada neden konu başlığı (Mete_Han&Ethemm76..) şeklinde görünüyor ve devamı görünmüyor. Bilen varmı ? Nasıl düzeltirim ? Birde açtığım konuyu değiştiremiyorum. Konunun aşağısında her zaman çıkan (değiştir) butonu çıkmadı. Şaşkınlık içersindeyim :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
uyuyodum abi ya, ben 11 civarı uyandım ama metehan abi aradığında saat 9 muş :eek: inşallah bi dahaki sefere :cat:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Guzel olmus ellerinize saglik.
Metehan'i ahira sokmadiginiz iyi olmus.
Inekler sutten kesilebilirdi.:p

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Geberttin beni Coq Gülerken... :) Aslında aynı durum karsısında ben ineklerin telef olabileceğini düşünmüştüm:cherry::cherry: :p
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
güzel gezi olmuş....,

ama helal olsun pandaya...traktörü bile korumasız binmiyo:p:p

habersiz kaç bakalım panda nereye kadar ahanda yaz bitti len...........
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
güzel gezi olmuş traktör karesi perfect metehans bıradır :p
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Her zamanki gibi metehan klasiği, Yalova'ya gelip haber vermez.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
güzel gezi olmuş....,

ama helal olsun pandaya...traktörü bile korumasız binmiyo:p:p

habersiz kaç bakalım panda nereye kadar ahanda yaz bitti len...........

o kafasındaki kaskı alalı kaç sene oldu merak ediyorum sitede banlı durumdaykende o kaskı aldığının resimleri vardı :mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
metehan abi pijamana hayran oldum vallahi neren aldın :mrgreen: pazar collection falan mı:D
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
gezin bakalım gezin yaz bitmeden. metehan abi sen aşmışsın abi olayı üstündeki şeyi çözemedim ne giymişsin öyle çıkarken evden pantolun giymeyi unuttun galiba :mrgreen: asıl masey fergusona da bindin cbf in artık traktör olmadığını da anlarsın :p jantında güzelmiş abi nasıl bi boya kullandın acaba çok değişik bi renk ahenki olmuş.
ethem abi montu makinaya attım demişsin yıkamak için benim bildiğim kadarıyla bu tarz mont ve pantolonlar elde yıkanıyodu sanırım sonra yağışlı havalarda ıslanırsın bak.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
gezin bakalım gezin yaz bitmeden. metehan abi sen aşmışsın abi olayı üstündeki şeyi çözemedim ne giymişsin öyle çıkarken evden pantolun giymeyi unuttun galiba :mrgreen: asıl masey fergusona da bindin cbf in artık traktör olmadığını da anlarsın :p jantında güzelmiş abi nasıl bi boya kullandın acaba çok değişik bi renk ahenki olmuş.
ethem abi montu makinaya attım demişsin yıkamak için benim bildiğim kadarıyla bu tarz mont ve pantolonlar elde yıkanıyodu sanırım sonra yağışlı havalarda ıslanırsın bak.

Onu bende duymuştum ama çok uzun zamandır zaten montlar yıkanmamıştı ve bu gezide üzerine bi kat daha kirletti. Bende korumalarını çıkartarak attım makineye. Bu arada yağışlı havada kullanmıyorum. Soğukta üşütmesin yeter :)

Bu arada güzel bir ayrıntı yakalamışsın :) Meto harbiden gerçek bi Massef Ferguson a bindi en sonunda :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hocam güzel bir gezi olmuş.Kazasız sorunsuz nice geziler...Bayram önce hakkaten çok iyi gelmiştir.
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Sezon kapanmadan çok güzel gezi olmuş.

Ananenin köyü de evi de kedicikleri de çok güzel ananeye hürmetler.

Sizin de tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar, mesajlarımızın altında oluşan (değiştir) butonu, site yönetimi tarafından yapılan yeni bir düzenleme devamında, mesajın yazıldığı andan itibaren 10 dk sonra otomatik olarak kayboluyormuş..bilginize.. Ben bunu bilmediğimden ve muhtemelen bu 10 dk yı kaçırdığım için değişiklik yapamıyorum. Bi kaç harf ve imla hatası gördüm ama artık ark..lardan özür.. Bu arada moderatör ark..lara rica ederek başlığı kısattırdığım halde ana sayfaya yansımadı.. Elden bişey gelmiyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
tekerinize sağlık güzel olmuş bu arada dikaktimi çekti metehan tığ gibi olmuş yoksa bana mı oyle geldi :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ethem&metehan güzel gezi yapmışsınız fotolarda güzel .ethem kardeş gitmişken meteyi çınarcıkta bıraksaydın ya :p adam 10 günde bir çınarcığa gitmeden duramıyor yav :mrgreen: haftasonuna denk getirseydiniz 2ruleyle ben de iştarak edebilirdim.tabii en azından 1 gün önce haberimiz olursa :bounce:

tekerinize sağlık güzel olmuş bu arada dikaktimi çekti metehan tığ gibi olmuş yoksa bana mı oyle geldi :)

evet bencede hafiften süzülmüş ..ramazan yaramış meteye herhal :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Güzel gezi olmus,tabi resimleride unutmamak gerekir.Emeklerinize sağlık.
Ayrıca son karedeki trafik polisinin kırmızı işıkta beklemesi ayrı bir güzzellik bizim burdaki polislerimizin malesef birçoğu durmuyor.......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst