- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 229
hıhhh... yine mi menşur olamadık yane...
tamam arkadaşlar bu böyle olmıycak hadi hepimiz unkapanı'na hani şarkıcı olamayan elbet artist oluyo ya o misal yaneeee... gidelim sıra bekleyim elbet içimizden birilerini seçerler...:flower: :flower: :flower: :flower:
tamam arkadaşlar bu böyle olmıycak hadi hepimiz unkapanı'na hani şarkıcı olamayan elbet artist oluyo ya o misal yaneeee... gidelim sıra bekleyim elbet içimizden birilerini seçerler...:flower: :flower: :flower: :flower:
