dur daha taşlayacağız seni...can cekiş birazz....:mrgreen:
metehan inadına yapıyon dimi?
diyorumki şu anırma topigi vardı onu hortlatsam mı :silent: ne dersin:mrgreen: :mrgreen:
ELINT, kilit sıkışmış, zorlasak da olmuyor...:cherry:
Anırma topiğine bir göz atalım bakalım, sizi de bekleriz...:wiinkk:
Biraz araştırınca bende bunu buldum , buda bizden mi acaba![]()
http://img296.imageshack.us/img296/5509/untitled1vw5.jpg
Bu arada resim biraz + 18 olduğu için sadece linkini verdim, gerçi bundan daha beterini ulusal yayın yapan halka açık TV lerde görmek mümkün ama yinede direk foto olarak koymadım![]()
o resimdekinden çok resmi çeken kişinin halini merak ediyorum. :mrgreen:
yavaş yavaş resimler dökülmeye başladı. bakalım daha neler göreceğiz:cherry:
bu arada mt'nin böyle t-shirt'ü varmıydı:silent: yoksa özel yapım mı![]()
özel yapım olsa bile heralde bi tane hediye ederler sana bu muhteşemmmm ajanlığından dolayı:cherry: :rendeer: :queen:
![]()
modlar biraz dikkatli olun
bu adam burda pc firmasının reklamını yapıo yafff:sunny: :flower: :
ulp:: ::dalga:: ::deliir:: ::utangac: ::blusssh:
OY oy OY