Meşhur Olmaya Çalışan Mt üyesi:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
hıhhh... yine mi menşur olamadık yane...
tamam arkadaşlar bu böyle olmıycak hadi hepimiz unkapanı'na hani şarkıcı olamayan elbet artist oluyo ya o misal yaneeee... gidelim sıra bekleyim elbet içimizden birilerini seçerler...:flower: :flower: :flower: :flower:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
İyide bu t-shirt sadece mt ye özel birşey değilki, ben bu t-shirt ün birçok modelini gordum, mt nin olanı ensonunda motora biniyor, PC firmasınınki en sonunda PC kullanıyor vs..vs.. birçok çeşidi var.

Yani en sonundaki simgeyi goremedigimiz için mt üyesi oldugunu nerden cıkardınızki.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
resimdeki kişinin mt üyesi olmadığı anlaşılmıştır.
insanları yanlış bilgilendirmemek adına topigin kilitlenmesini talep ediyorum...
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
o resimdeki arkadaş profosyonel diye bi yarışmaya katılmamışmıydı? atv de yayınlanıyordu hatta. güzel de sesi vardı.. :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
tühhh bee. bende içimizden bir artis çıktı diye sevinmiştim:mrgreen:

O tişört bizim tişört değil.

O tişörtün çeşitli versiyonları var, sonun da gitar çalan , pc ile uğraşan vs. gibi...

resimdeki kişinin mt üyesi olmadığı anlaşılmıştır.
insanları yanlış bilgilendirmemek adına topigin kilitlenmesini talep ediyorum...


Lütfen daha dikkatli bakın 2. fotoda motorun arka tekeri görünüyor.

 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Senden bi MİT olmaz. Batır batır sonra mod'lar kilitlesin de :p

pro varya chp bile seninkadar muhalefet olmuyor. cididyim valla. senden sıkı bir muhalefet olur ama iktidar olmazz..

nerden biliyim o şekilde başka thisörtlerin oldugunu.

bende bi mit olmazsa senden hiç olmaz...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bu arkadaşın giydiği tshirt MT nin motosiklet evrimi tshirtü değildir.
Siyah MT tshirtünün altında yazi sağ köşededir. Yeni Mt tshirtünde ise yazı kırmızı renktedir.
Elint senin iyi bir araştırmacı olarak bunu çözmen gerekirdi. :mrgreen:
tshirtonzv4.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ya ilk anda farkettim ama o resimlerin başka versiyonlarınında oldugun bilmiyordum. onun için farklı bir olasılığı düşünmedim.
resimin farklı versiyonlarını ögrendigimde ise zaten kilit istedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bir değil iki değil kardeşim :p :cherry:

Seni mod yapalım da kendi başlıklarını kilitle yorma bizi.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
Bu arkadaşın giydiği tshirt MT nin motosiklet evrimi tshirtü değildir.
Siyah MT tshirtünün altında yazi sağ köşededir. Yeni Mt tshirtünde ise yazı kırmızı renktedir.
Elint senin iyi bir araştırmacı olarak bunu çözmen gerekirdi. :mrgreen:
tshirtonzv4.jpg

yaa tamam bunu bılıyoruz fotograftakı kısı gorünümler mt nınkiler ama orada arkadaşın gıydıgı t-shırt un resımlerının altında yazı yazıyor bızım t-shırt un altında uzunca zcızgı ve motosiklet.net var!!!
ben bu t-shırt u bizim t-shırt un benzerı olacak anlıyorum ama orada motosiklet.net yerıne baska bır yazı var arkadaslar...
bilginize...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ya ilk anda farkettim ama o resimlerin başka versiyonlarınında oldugun bilmiyordum. onun için farklı bir olasılıgı düşünmedim.
resim farklı versiyonlarını ögrendigimde ise zaten kilit istedim.

::hakem2::
Mazeret kabul edilmedi ::miiz1::
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bir değil iki değil kardeşim :p :cherry:

Seni mod yapalım da kendi başlıklarını kilitle yorma bizi.

hacı senin en çok sustuğun halini seviyom valla. en azından topicte görüntü kirliligi olmuyor.:cherry:

olm daha ne deyim kilitle diyorum kilitlemiyorsun. illa egonu tatmin edecen yanii.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
Prometheus, forrap, ELINT, aSi_ç0cuq, by_MaViM, mete_han, Twism, komtan*, Miyamoto Musashi, _alp_+

Maşallah maşallah.

Admin varken bana düşmez :p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yaa ne oluyor. iyiki resimi yanlış yorumladık. yönetim birden ana mühalefet oldu.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
Prometheus, forrap, ELINT, aSi_ç0cuq, by_MaViM, mete_han, Twism, komtan*, Miyamoto Musashi, _alp_+

Maşallah maşallah.

Admin varken bana düşmez :p

olm konuyu ana sayfada tutmak için elinden geleni arkana koymuyorsun dimi?

pro varya olurda benimde birgün böyle fırsatım olursa varyaaaa.........................

Sevdiğimiz için yapıyoruz

yok hacı sevme istemem. :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Elıntcan bizim oralarda derler ki...HER GÖRDÜĞÜN BIYIKLI BABAN MI...



:queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
yaa arkadaşlar valla meraktan gidipi kanal d yonetıcılerıne oradan da dızı ekıbıne sorucam kımmış bu yahuu???
(bizden biri olsaydı çıkardı arkadaslar hatta tanıyanlar var ve biz de üye olmasına bile şaşırdılar...)
sonuç nedir ya?
ben yorumumu yazdım da ________motosiklet.net yerine baska yazı yazıyor buna ne dersınız dostlar...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
aSi_ç0cuq' Alıntı:
________motosiklet.net yerine baska yazı yazıyor buna ne dersınız dostlar...
Günaydın deriz mesela...:cherry:

Evrimin sonunda bilgisayar başına eğilmiş bir adam var bu t-shirtte, altındaki yazı da "Bu evrimde yanlış giden birşeyler var" gibi birşey.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst