Mersin'li arkadaşlarla tanışmak isterim.

Katılım
20 May 2004
Mesajlar
185
Merhaba. Aslında eski üyelerdenim ama iş için ayda 2-3 hafta Mersin (pozcu)'de ikamet etmeye başladım. Motosikletim de benimle. Motorcu arkadaşlarla gezi ve genel muhabbet için tanışıp kaynaşmak isterim.

Oktay
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
Hos geldin adasim.
Pozcuda Alanya fırın sok. Çıtır çerez e uğra. Turgut abi sana yardımcı olacaktir.
Bizim duayen
Cuma akşam mezitli kahve evinde mersin motor kulübü toplantısı oluyor.
Hafta içinde bmw servisi Serdar usta yerinde sohbetler olur.
Kolay gelsin.
Oktay
 
Katılım
20 May 2004
Mesajlar
185
Eyvallah adaş. Foruma çok giremiyorum görmemisim. Bilgiler icin Teşekkür ederim.
 
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
0
Selamlar , ben de az once uye oldum foruma.Ilk olarak Mersin yazinca bu konu basligi gozume carpti.Pozcu da ikamet ediyorum simdilik.Motorsikletim yok henuz.Arastiriyorum , etrafimdaki insanlardan bilgi aliyorum.

Tanisip sohbet etmeyi , tecrubelerinizi paylasabilmeyi ben de cok isterim.
 
Katılım
8 Ara 2013
Mesajlar
10
hoşgeldin bende forumda yeniyim Dogdugumdan beri Mersindeyim pozcu güzeldir bende motor almadım henüz araştırma içerisindeyim . Bu arada Mersin i seveceginden kuşkun olmasın :)
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
29
Merhabalar bende mersin/erdemliden İbrahim erdemlide üniversite okuyorum her türlü gezi organizasyonlarda bulunmaktan keyif alırım..Bir yerlerde km lemek üzere görüşürüz...
 
Katılım
20 May 2004
Mesajlar
185
Hos geldin adasim.
Pozcuda Alanya fırın sok. Çıtır çerez e uğra. Turgut abi sana yardımcı olacaktir.
Bizim duayen
Cuma akşam mezitli kahve evinde mersin motor kulübü toplantısı oluyor.
Hafta içinde bmw servisi Serdar usta yerinde sohbetler olur.
Kolay gelsin.
Oktay

Adaş geçen sezonlarda uğrayamadım ama şımdi daha sık geliyorum. Cuma akşamları buluşmalar devam ediyor mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst