Mersinde yılın ilk kar gezisi

Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
Pazar gününün miskinliği üzerimdeyken telefon trafiğinin sonucu kar gezisine gittik :)
Önce hazır mangal ve sucukları aldık. Sonra Arslanköy yolundan güzel yaylaya...
dsc01067vk7.jpg

dsc01068bc4.jpg

dsc01069sk6.jpg

dsc01070ds9.jpg

dsc01072zj5.jpg

dsc01066hx4.jpg

dsc01071eq7.jpg

kara gidilirde boğuşulmaz mı :cherry:
dsc01075ja7.jpg

sibelin nakavlt olduğu an :cherry:
dsc01081wi6.jpg

ama çabuk barıştılar :cherry:
dsc01079vl3.jpg

ama gittiğimiz yer meğer GORA gezegeniymiş... ağaçlar sucuk vermiş :queen:
dsc01073ai9.jpg

ama bizim gora değişmiş... sucuk ağacına kask aşılamışlar... :queen:
dsc01074yq5.jpg

dsc01076xu3.jpg

dsc01083oz5.jpg

dsc01084hz0.jpg

izzet abi nasiplerimizi topladı :cherry:
dsc01086pd7.jpg

dsc01082wm1.jpg

kolayı kara gömdü izzet abi... çünkü üzerinde soğuk içiniz yazıyormuş :cherry:
dsc01080nt5.jpg

su olmadığı için bayanlar karla yıkadı domates ve biberleri :)
dsc01087gd5.jpg

dsc01088op2.jpg

dsc01092cz5.jpg

dsc01089ae0.jpg

buda hazır mangal. tek kullanımlık.
dsc01090hi1.jpg

dsc01095nw4.jpg

dumanıda üstünde :cherry:
ana doğan geldi sucuğa ortakçı çıktı :cherry:
dsc01093iz7.jpg

dsc01101vc0.jpg

dsc01094gc0.jpg

dsc01097il3.jpg

dsc01099kh7.jpg

sucuk faslı bitti. gelelim kestanelere :cherry:
dsc01102cw1.jpg

dsc01105ua8.jpg

dsc01103dv5.jpg

dsc01104mm5.jpg

dsc01106ne6.jpg

dsc01107ax8.jpg

dsc01108dj2.jpg

dsc01110yo6.jpg

dsc01111bf5.jpg

dsc01113ox8.jpg

eveettt yedik içtik şimdi de sarnıca tatı ve çaya :)
sarnıçta mereçten dostlarla karşılaştık
dsc01115zw5.jpg

dsc01117pc9.jpg

dsc01116ux5.jpg

karda off road yapmışlar :cherry: kulağa hoş geliyo :cherry:
sarnıçtanda evlere dağıldık.
yılın ilk karından izlenimlerimiz bunlar...
tavsiye edilir :cherry:

Not: yolda gizli buzlanma olabiliyor. Aman dikkat
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
eminimki çok eğlenceli ve güzel bir gezi olmuştur karda bambaşka gerçekten paylaştığınız için teşekkürler
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
güzel gezi olmuş.. paylaşım için teşekkürler...

bu mereç dediğinz yer anamur - kaledran asrasındaki yer mi?
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
G.O.R.A sinerjisi çokk süper olmuş elinize sağlıkk gezide bi o kadar ihtişamlı
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
o ağacın tam koordinatlarını bizimle paylaşır mısın..:queen:
paylaşım için teşekkürler..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Güzel eğlenmişsiniz. Yahu o soğukta kotlarla donmadınız mı ?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok güzel bir gezi olmuş:) Sucuk veren ağaçta gayet iyi..
Fotoğraflar için teşekkürler.
Devamlarını bekliyoruz :cat:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Harika bir gezi olmuş.Ben de kar varmı diye her hafta sonu kaz dağlarına çıkıyorum yok:pr: Yağcak ama buna inancım sonsuz.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mangalın yanında nıye bırazda alkol almadınız ya ayıp sıze :) soğukta içinizi ısıtırdı :p

güzel gezımıs tebrıkler
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hocam şahane olmuş.Paylaşım için teşekkürler.Sucuk veren ağaç olayı şahane ayrıca Doğan geldi sucuklara ortakçı çıktı demişsin ya bence gelen sadece Doğan değil gibi :mrgreen: Baksana arkadaki gri transit connect ten bi sürü kişi inmiş size doğru geliyor gibi :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
özellikle mangalda sucuk ve sonrasında kestane ::plus1::
daha nice mangallara pardon gezilere :p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Paylaşım için teşekkürler. Eğlenceli olmuş sanırım. Valla nasıl iştir anlamadım, bizim merkeze(sivas)kar yağmadı daha geçenlerde sulu kar yağdı o kadar. ama ilçelerde var.... :)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Haberim olsa kesin gelirdim güzel gezi olmuş. :)
Gazların sıcaklıkla çözünürlüğü ters orantılı olunca kolayı, kara yatırmak mantıklı :cat: Mereç bir mekan adı değil klübün kısaltılmış hali. :bounce:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok güzel bir gezi olmuş.full keyif olmuş belli.paylaşım için sağolun.sevgilerimle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst